Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er fordi menn her ser slik ut. Bleike og beinete!

Hvit hud er vakkert!

• Liker 1
Skrevet

Det ser helt jævlig ut med den kameltåen. Du har jo en smashing kropp, så hvorfor ødelegge et ellers flott uttrykk med halve buksen opp i musen skjønner jeg ikke. Så buksen satt altså ikke bra på deg, etter min mening. Du kan sikkert ha en veldig tight og flott bukse uten at halve musen stikker ut, om du liker det formnært og trangt.

Ok, beklager at jeg går sånn.

Skrevet

Ok, beklager at jeg går sånn.

Seriøst?

• Liker 5
Skrevet

Seriøst?

Ja. Jeg får nok drittslenging fra min datter på klesstilen min.

Gjest Miss Selfridge
Skrevet

Du spørte jo hva folk syntes om buksa?

Skrevet

Eh, tror du må gå et annet sted og trolle.

• Liker 3
Skrevet

Du spurte jo! Silfen spurte til og med en ekstra gang om du ville ha komplimenter eller ærlige svar, og du svarte ærlige :klo:

Anonymous poster hash: b0c4a...4cb

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep og svar til dette.

- Avalon, mod

Skrevet

Har du slettet bildene, for jeg får dem ikke opp? Lurer på hvor ille de buksene kan være liksom, skal veldig mye til å få skikkelig cameltoe i jeans da. Litt syns jeg ikke gjør noe faktisk. Ikke ta deg nær av kritikken!

Anonymous poster hash: 3bced...045

Skrevet

skal veldig mye til å få skikkelig cameltoe i jeans da. Litt syns jeg ikke gjør noe faktisk. Ikke ta deg nær av kritikken!

Helt enig, jeg skjønner ikke hvorfor så mange kvinner finner det så galt å visualisere det de aller fleste menn begjærer, nemlig fitte – som kameltå er en metafor for.

• Liker 1
Skrevet

Har du slettet bildene, for jeg får dem ikke opp? Lurer på hvor ille de buksene kan være liksom, skal veldig mye til å få skikkelig cameltoe i jeans da. Litt syns jeg ikke gjør noe faktisk. Ikke ta deg nær av kritikken!

Det var ikke litt. Det var et heng på hver side, flere cm. Jeg tror det er kødd alt sammen og at bildene er plukket opp et eller annet sted.

• Liker 2
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Helt enig, jeg skjønner ikke hvorfor så mange kvinner finner det så galt å visualisere det de aller fleste menn begjærer, nemlig fitte – som kameltå er en metafor for.

Heilt utanfor trådens tema:

Er det deg på avataren? Var det deg eg såg på Tinder i stad?

Skrevet

Heilt utanfor trådens tema:

Er det deg på avataren? Var det deg eg såg på Tinder i stad?

Skal vi knulle?

• Liker 3
Skrevet

Det var ikke litt. Det var et heng på hver side, flere cm. Jeg tror det er kødd alt sammen og at bildene er plukket opp et eller annet sted.

Hm, men du - er det ikke en tråd her om ei dame som klager over at dattera kritiserer buksene hennes? Cameltoe osv. Må jo være samme person? Eller mener du at hele figuren er kødd?

Skrevet

Hm, men du - er det ikke en tråd her om ei dame som klager over at dattera kritiserer buksene hennes? Cameltoe osv. Må jo være samme person? Eller mener du at hele figuren er kødd?

Enten det ene eller begge deler.

Skrevet

Enten det ene eller begge deler.

Det syns jeg virker rart, for den buksetråden var liksom ikke provoserende eller morsom trolling, bare helt ordinær.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...