Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest RompeRusk
Skrevet

neeeei. foretrekker de ikke som cubs, men sjarmen, den der Robbie Williams glimt i øyet greien, den er HOT.

Jaa, men han er jo bare nammemann!

Skrevet

Kanskje enkelte her kan slutte å avspore og prate så jævlig?

Anonymous poster hash: a2f11...92c
  • Liker 7
Skrevet

Jeg har ikke tenkt å starte en debatt om det, og dette blir mitt eneste avsporingsinnlegg;

Før så ble jeg "hetset" fordi jeg var i en såkalt klikk- at det var så grusomt irriterende med klikker på forumet som liksom "stengte ute" alle andre.......Uten å nevne navn, så synes jeg det er ganske ironisk at et par av dem som var styggest mot meg ang dette, har opprettet en gigantisk klikk selv som har avsporet og fjaset til de grader i bildetråder og enda mer i alle mulige "hviken bruker...."-tråder i de siste ukene......

..Sååå....Flere bilder? :icon_lol:

• Liker 7
Gjest RompeRusk
Skrevet

blæh, siden jeg alt har linken... kjempemisfornøyd mtp at jeg ikke har vært gravid, og er bare 17 år..

http://i58.tinypic.com/2w6s0lw.jpg

Anonymous poster hash: 68a0e...3e1

Forskjell på hofte-midje-pupper, myke lår og flott størrelse på puppene? Har ingenting å.være misfornøyd med du :)

• Liker 1
Skrevet

Og da mener jeg romperusk, silfen, dude, nordavind, fame og hele den potta der.

• Liker 2
Gjest RompeRusk
Skrevet

Jeg har ikke tenkt å starte en debatt om det, og dette blir mitt eneste avsporingsinnlegg;

Før så ble jeg "hetset" fordi jeg var i en såkalt klikk- at det var så grusomt irriterende med klikker på forumet som liksom "stengte ute" alle andre.......Uten å nevne navn, så synes jeg det er ganske ironisk at et par av dem som var styggest mot meg ang dette, har opprettet en gigantisk klikk selv som har avsporet og fjaset til de grader i bildetråder og enda mer i alle mulige "hviken bruker...."-tråder i de siste ukene......

Nå skjønner du kanskje hvor irriterende det er selv?

• Liker 2
Skrevet

Det er ikke avsporing, da man uansett dreier inn igjen på temaet her. Det må være lov med digresjoner i ny og ne.

Ikke bra. Jeg var ihvertfall ikke en av de som kritiserte at du skrev der og prøver ikke å "klikke" meg med noen som helst her.

Skrevet

Det er ikke avsporing, da man uansett dreier inn igjen på temaet her. Det må være lov med digresjoner i ny og ne.

Ikke bra. Jeg var ihvertfall ikke en av de som kritiserte at du skrev der og prøver ikke å "klikke" meg med noen som helst her.

Tuller du med meg? Du får lese gjennom det dere har skrevet. Det er ikke annet enn avsporing.

• Liker 3
Skrevet

Jeg bare ventet på at skulle dukke opp. Du er ikke den rette til å leke moralpoliti!

Anonymous poster hash: 22c79...eb1

• Liker 4
Skrevet

❤️

Flott kropp :-) Sikkert en koselig jente i Tilegg også...

• Liker 1
Skrevet

blæh, siden jeg alt har linken... kjempemisfornøyd mtp at jeg ikke har vært gravid, og er bare 17 år..

http://i58.tinypic.com/2w6s0lw.jpg

Anonymous poster hash: 68a0e...3e1

Misfornøyd med den kroppen der? :hakeslepp:

Don't be!

Skrevet

❤️

gøy med litt wannabe yoga av og til :danse:

Flott kropp :-) Sikkert en koselig jente i Tilegg også...

vet ikke om det var meg eller runforit du siktet til, men om det var meg, så takk :) om ikke så :fnise:

• Liker 1
Skrevet

gøy med litt wannabe yoga av og til :danse:

vet ikke om det var meg eller runforit du siktet til, men om det var meg, så takk :) om ikke så :fnise:

LOLZ!! Jo.. det var deg hahahahah.. unskyld

Skrevet

Lizliz, du er alltid opp ned ;)

Men det er jo så gøy å være opp ned :fnise::danse:

Gjest Nordavind
Skrevet

Sikkert:) men jeg får det ikke til! hvordan skal jeg ellers se bildene dine?

Skrevet

Sikkert:) men jeg får det ikke til! hvordan skal jeg ellers se bildene dine?

kroppen er nå så og si den samme opp ned som til vanlig ;) er forsåvidt et bilde av den i rumpetråden og om jeg tenker meg om. (med klær på selvfølgelig )

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...