Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det der er ikke rødt nok. Prøv igjen! :lur:

Det kommer HELT an på hvilket lys jeg er i! :fnise::lur:

Fargeveksler ;)

Gjest HarryDotter
Skrevet

Det kommer HELT an på hvilket lys jeg er i! :fnise::lur:

Fargeveksler ;)

kemeleon? ;)

Skrevet (endret)

Til å være en gammel gris så holder jeg meg utrolig godt ;) Gjett min alder :P

**Borte**

Endret av 99699
  • Liker 3
Skrevet

Hadde det ikke vært for hendene så hadde jeg gjettet på 13-16 år... :)

• Liker 2
Skrevet

Til å være en gammel gris så holder jeg meg utrolig godt ;) Gjett min alder :P

22 ;)

Skrevet

det der er en ganske fin forvandling, hvor mange kilo har du gått ned?

• Liker 2
Skrevet

Dette er jeg usikker på om er noen god idé, men shit au.

Har "pusset opp" kroppen en del siste år, og er rrimelig fornøyd med tingenes tilstand pr idag. Men helt i mål er jeg ikke enda. Men måtte visst ta en pause fra oppussinga da kroppen begynte å protestere på ulike måter, så nå har jeg ikke gjort noe mer siden begynnelsen av juni. Eneste metode som er benyttet er litt lavere matinntak, litt sunnere mat og litt økt fysisk aktivitet.

Wow! Skikkelig bra jobba :tommel:

Jeg syns forresten du kler veldig godt det røde håret=)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Har "pusset opp" kroppen en del siste år, og er rrimelig fornøyd med tingenes tilstand pr idag. Men helt i mål er jeg ikke enda. Men måtte visst ta en pause fra oppussinga da kroppen begynte å protestere på ulike måter, så nå har jeg ikke gjort noe mer siden begynnelsen av juni. Eneste metode som er benyttet er litt lavere matinntak, litt sunnere mat og litt økt fysisk aktivitet.

Takk for en enorm inspirasjon :)

Endret av Lulilelu
  • Liker 1
Skrevet

det der er en ganske fin forvandling, hvor mange kilo har du gått ned?

Takk skal du ha. Det er ca 34kg mellom de to bildene, men jeg har veid ytteligere 10kg mer enn på første bilde :sjenert:

Wow! Skikkelig bra jobba :tommel:

Jeg syns forresten du kler veldig godt det røde håret=)

Takk takk. Liker det røde håret selv. Tok litt tid før jeg turte å gjøre det SÅ rødt, men liker det nå :)

BRA jobba Sap! :hakeslepp:

Oi se her ja. Bra jobba, sapientia! :)

Takk for en enorm inspirasjon :)

Tusen takk alle sammen! :blomst:

• Liker 1
Gjest Sunhill
Skrevet (endret)

Har "pusset opp" kroppen en del siste år, og er rrimelig fornøyd med tingenes tilstand pr idag. Men helt i mål er jeg ikke enda. Men måtte visst ta en pause fra oppussinga da kroppen begynte å protestere på ulike måter, så nå har jeg ikke gjort noe mer siden begynnelsen av juni. Eneste metode som er benyttet er litt lavere matinntak, litt sunnere mat og ]

Imponert! Endret av Sunhill
  • Liker 3
Skrevet

Way to go! :) Kjempe flink!!

• Liker 2
Gjest Citronella
Skrevet

Imponert!

Jeg også! Du har veldig vakre proporsjoner! Og nå er du SLANK! Og du ser fantastisk ut!

• Liker 2
Gjest Heartbeat
Skrevet (endret)

Så fantastisk jobbet :blomst: Nydelig er du :)

Endret av Heartbeat
  • Liker 2
Skrevet

Imponert!

Way to go! :) Kjempe flink!!

Jeg også! Du har veldig vakre proporsjoner! Og nå er du SLANK! Og du ser fantastisk ut!

Så fantastisk jobbet :blomst: Nydelig er du :)

Tusen takk skal dere ha også :blomst:

PS Dere kan godt fjerne bildet i siteringen. Ikke at jeg har noen planer om å slette det, men trenger ikke pryde siden 3 ganger ;-)

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenkte jeg skulle vitse om at bildet må være photoshoppet siden treet i bakgrunnen også er blitt mye tynnere.

Men spøk til side - glimrende jobbet, good for you :tommelopp:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...