Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

Fremhevede innlegg

Gjest RompeRusk
Skrevet

Jeg har ikke sett bilde av frk.k her inne? Er det noen flere her som savner det?

Så du savner ikke bilde av meg altså? :snurt:
Videoannonse
Annonse
Gjest HarryDotter
Skrevet

Så du savner ikke bilde av meg altså? :snurt:

Jo selvfølgelig. Jeg har PM boks jeg :)

Men damer liker ikke sånt...og siden du ikke har postet her enda så er du vel ikke fan av sånt? ;)

Gjest RompeRusk
Skrevet

Jo selvfølgelig. Jeg har PM boks jeg :)

Men damer liker ikke sånt...og siden du ikke har postet her enda så er du vel ikke fan av sånt? ;)

Atter.. Jeg har ikke postet?

Bildene mine har ikke vært så bra at du har lagt merke til de altså? :snurt:

Gjest HarryDotter
Skrevet (endret)

Atter.. Jeg har ikke postet?

Bildene mine har ikke vært så bra at du har lagt merke til de altså? :snurt:

Jeg er aldri i disse trådene lenger, ....før idag ;) så kan hende jeg har gått glipp av dusinvis av flotte damer..bildene forsvinner jo også etter to minutter så det er vanskelig :)

Du er velkommen til å poste nytt...jeg bare kommenterer ikke sånt offentlig lenger.

Endret av HarryDotter
Gjest RompeRusk
Skrevet

Jeg er aldri i disse trådene lenger, ....før idag ;) så kan hende jeg har gått glipp av dusinvis av flotte damer..bildene forsvinner jo også etter to minutter så det er vanskelig :)

Du er velkommen til å poste nytt...jeg bare kommenterer ikke sånt offentlig lenger.

Tja, når har jo ett av bildene lagt ute siden juli.. ;)

Neida, bare tuller med deg Harrydotten!

Gjest HarryDotter
Skrevet

Tja, når har jo ett av bildene lagt ute siden juli.. ;)

Neida, bare tuller med deg Harrydotten!

Plystre....plystre....PM?

:)....jeg er så dårlig til å leite.

Skrevet

Jeg har ikke sett bilde av frk.k her inne? Er det noen flere her som savner det?

Jeg har sett :lur:

Skrevet

Jeg har sett :lur:

De som klikker kjapt - de vinner :opplyser::skratte:

Gjest HarryDotter
Skrevet

De som klikker kjapt - de vinner :opplyser::skratte:

Du må jo ha bilde liggende i mer enn 10 sekunder vetu ;)

Skrevet

Du må jo ha bilde liggende i mer enn 10 sekunder vetu ;)

Den lå ute lengre i 10 sekunder. Dessuten er det ingen regler om hvor lenge bilder skal ligge eller ikke ligge ute. Så nei, det trenger jeg absolutt ikke ;)

Skrevet

:skratte: ... Stakkars Frk. K :fnise: Hun har min fulle støtte når det gjelder akkurat det der..

Gjest HarryDotter
Skrevet

Den lå ute lengre i 10 sekunder. Dessuten er det ingen regler om hvor lenge bilder skal ligge eller ikke ligge ute. Så nei, det trenger jeg absolutt ikke ;)

Menne...menne....hele vitsen med å poste bilde er jo at folk skal se vetu ;) da er det en voldsom fordel at det ligger ute en bitteliten stund, sevl om det ikke er regler mot det ja...så det så :)

Gjest HarryDotter
Skrevet

:skratte: ... Stakkars Frk. K :fnise: Hun har min fulle støtte når det gjelder akkurat det der..

Ja jeg skjønner det godt asså...bare vært hyggelig å sett henne :)

Selvsagt ingen tvang

Skrevet

Ja jeg skjønner det godt asså...bare vært hyggelig å sett henne :)

Selvsagt ingen tvang

Skjønner hva du mener :jepp:

Men er ganske så veldig sikker på at det bildet ikke var så veldig seriøst fra Frk.K :fnise:

Skrevet

Menne...menne....hele vitsen med å poste bilde er jo at folk skal se vetu ;) da er det en voldsom fordel at det ligger ute en bitteliten stund, sevl om det ikke er regler mot det ja...så det så :)

Det var ute lenge nok til at ganske mange fikk sett det du. At DU ikke fikk sett det, er ikke mitt problem :)

Skrevet

Nå var det nok avsporinger her gitt :fnise:

Nok et kjipt bidrag fra Nosoul ;)

• Liker 2
Skrevet

Wow! Pupp! :danse:

Skrevet

:lur::klappe: