Gjest HunterLady Skrevet 18. mai 2011 #801 Del Skrevet 18. mai 2011 Se der ja Også utfordrer jeg meg selv til å legge ut nye bilder om 4 mnd. Da skal jeg briefe treningsframgangen min! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Larsern Skrevet 18. mai 2011 #802 Del Skrevet 18. mai 2011 (endret) Også utfordrer jeg meg selv til å legge ut nye bilder om 4 mnd. Da skal jeg briefe treningsframgangen min! :D Husk beina! Kvinnfolk skal ha litt bein, ferdig med den saken. Forresten, hvorfor ikke starte en treningslogg på forumet der du også skriver om treninga og fremgangen? Endret 18. mai 2011 av Larsern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 18. mai 2011 #803 Del Skrevet 18. mai 2011 Larsen sier viktige ting! Tren beina... Det nytter ikke å bare trene rumpa på en sånn teit rumpemaskin. Kjør på med beinpress og hele pakka, så skaper det en helt fantastisk form fra rumpa og nedover. Nam nam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 18. mai 2011 #804 Del Skrevet 18. mai 2011 Larsen sier viktige ting! Tren beina... Det nytter ikke å bare trene rumpa på en sånn teit rumpemaskin. Kjør på med beinpress og hele pakka, så skaper det en helt fantastisk form fra rumpa og nedover. Nam nam! Jeg trener hovedsakelig armer og bein (beinpress, tåhev osv). Rumpe og lår er inkludert. Cardio til oppvarming bare. So dont worry! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 18. mai 2011 #805 Del Skrevet 18. mai 2011 Supert! Pene bein er utrolig undervurdert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Larsern Skrevet 18. mai 2011 #806 Del Skrevet 18. mai 2011 (endret) Larsen sier viktige ting! Tren beina... Det nytter ikke å bare trene rumpa på en sånn teit rumpemaskin. Kjør på med beinpress og hele pakka, så skaper det en helt fantastisk form fra rumpa og nedover. Nam nam! På treningssenteret jeg trener er det etter arbeidstid ca 50/50% kjønnsfordeling. Likevel, i løpet av den tiden jeg er der så ser jeg kanskje én kvinne som trener knebøy eller benkpress, i løpet av en uke så er det kanskje et par jenter jeg ser som trener markløft. Samtidig er avdelingen med treningsmatter konstant stappfull av jenter som ligger på siden og løfter beina eller ruller på baller. Og 9 av 10 jenter tror faktisk at de får mannekropper av å trene baseøvelser. "Vil jo ikke trene for å se ut som menn, bare ha litt slankere overarmer, slik som Madonna, og litt flatere mage. For det er liksom så fint". Endret 18. mai 2011 av Larsern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 18. mai 2011 #807 Del Skrevet 18. mai 2011 På treningssenteret jeg trener er det etter arbeidstid ca 50/50% kjønnsfordeling. Likevel, i løpet av den tiden jeg er der så ser jeg kanskje én kvinne som trener knebøy eller benkpress, i løpet av en uke så er det kanskje et par jenter jeg ser som trener markløft. Samtidig er avdelingen med treningsmatter konstant stappfull av jenter som ligger på siden og løfter beina eller ruller på baller. Og 9 av 10 jenter tror faktisk at de får mannekropper av å trene baseøvelser. "Vil jo ikke trene for å se ut som menn, bare ha litt slankere overarmer, slik som Madonna, og litt flatere mage. For det er liksom så fint". Jeg skulle akkurat til å nevne knebøy. Hvilken fantastisk øvelse! Jeg føler meg virkelig som en forvillet fugl i frivektsavdelingen, men ser virkelig ikke poenget med å gå på gruppetimer eller ligge på en ball Det ender jo med at jeg aldri trener sammen med mine venninner da, fordi de trener så håpløst talentløst.. men sånn er det vel når man blir innviet i hvordan treningsverden fungerer av en kar som konkurrerer i kroppsbygging 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Larsern Skrevet 18. mai 2011 #808 Del Skrevet 18. mai 2011 (endret) Jeg skulle akkurat til å nevne knebøy. Hvilken fantastisk øvelse! Jeg føler meg virkelig som en forvillet fugl i frivektsavdelingen, men ser virkelig ikke poenget med å gå på gruppetimer eller ligge på en ball Det ender jo med at jeg aldri trener sammen med mine venninner da, fordi de trener så håpløst talentløst.. men sånn er det vel når man blir innviet i hvordan treningsverden fungerer av en kar som konkurrerer i kroppsbygging Du har lagt ut bilde antar jeg? Endret 18. mai 2011 av Larsern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Larsern Skrevet 18. mai 2011 #809 Del Skrevet 18. mai 2011 Jeg trener hovedsakelig armer og bein (beinpress, tåhev osv). Rumpe og lår er inkludert. Cardio til oppvarming bare. So dont worry! Hmm.. Bytte ut beinpress med knebøy og utfall? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 18. mai 2011 #810 Del Skrevet 18. mai 2011 Du har lagt ut bilde antar jeg? Yup, ganske langt ned på side 33. Skal bli mer definert enn der da, er under konstruksjon 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 18. mai 2011 #811 Del Skrevet 18. mai 2011 Hmm.. Bytte ut beinpress med knebøy og utfall? Beinpress er mye snillere mot kroppen. Jeg har gått over til beinpress (den hvor man ligger nesten opp ned) fordi knærne mine hater knebøyen. Jeg stagnerte veldig fort da jeg brukte den også, noe som ikke skjer etter jeg bytta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Obelix Skrevet 19. mai 2011 #812 Del Skrevet 19. mai 2011 Her er jeg. Sånn passe fornøyd, men jobber meg til å bli tynnere og mer muskuløs: Min lenke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Obelix Skrevet 19. mai 2011 #813 Del Skrevet 19. mai 2011 Yup, ganske langt ned på side 33. Skal bli mer definert enn der da, er under konstruksjon Flott bilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 19. mai 2011 #814 Del Skrevet 19. mai 2011 Hmm.. Bytte ut beinpress med knebøy og utfall? Jeg tar knebøy og bulgarske utfall.. I know what Im doing! Og markløft. Flott øvelse for ryggen. Beinpress er det jeg tar minst av. Dette er fast i treningen min: Jogging eller ellipse til oppvarming (joggingen er på pause pga beinhinnebetennelse:S) Planke, 3 x 1 min eller lengre Markløft, 3 x 12 Bulgarske utfall eller knebøy med stang, 3 x 12 Biceps curl 3 x 12 (og en rekke andre øvelser med manualer, men vet ikke hva alle heter) Tåhev 3 x 12 (veldig flott øvelse for de som løper mye, forebygger bl.a beinhinnebetennelse. Jeg visste ikke det før etter jeg fikk betennelsen :gjeiper: ) Dette er fast, men varierer selvsagt noen ganger. Variasjon er det viktigste innen trening, ikke at man bare trener én ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Larsern Skrevet 19. mai 2011 #815 Del Skrevet 19. mai 2011 Jeg tar knebøy og bulgarske utfall.. I know what Im doing! Og markløft. Flott øvelse for ryggen. Beinpress er det jeg tar minst av. Dette er fast i treningen min: Jogging eller ellipse til oppvarming (joggingen er på pause pga beinhinnebetennelse:S) Planke, 3 x 1 min eller lengre Markløft, 3 x 12 Bulgarske utfall eller knebøy med stang, 3 x 12 Biceps curl 3 x 12 (og en rekke andre øvelser med manualer, men vet ikke hva alle heter) Tåhev 3 x 12 (veldig flott øvelse for de som løper mye, forebygger bl.a beinhinnebetennelse. Jeg visste ikke det før etter jeg fikk betennelsen :gjeiper: ) Dette er fast, men varierer selvsagt noen ganger. Variasjon er det viktigste innen trening, ikke at man bare trener én ting. Hvor mye tar du i baseøvelsene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 19. mai 2011 #816 Del Skrevet 19. mai 2011 Stop the off topic! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Larsern Skrevet 19. mai 2011 #817 Del Skrevet 19. mai 2011 Stop the off topic! Du, jeg forsøker bare å holde liv i tråden for å få den til å ligge på lista over de nyeste innleggene slik at flere kvinner klikker seg inn og legger ut lettkledde bilder av seg selv. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Obelix Skrevet 20. mai 2011 #818 Del Skrevet 20. mai 2011 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 20. mai 2011 #819 Del Skrevet 20. mai 2011 Du, jeg forsøker bare å holde liv i tråden for å få den til å ligge på lista over de nyeste innleggene slik at flere kvinner klikker seg inn og legger ut lettkledde bilder av seg selv. *hjelper deg* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2011 #820 Del Skrevet 20. mai 2011 Kvinne som klikker meg inn og legger inn lettkledde bilder av meg, her! Først må jeg bare få sagt at jeg alltid har vært undervektig, og er klar over at vekten min fremdeles ikke er optimal. Men jeg har jobbet hardt for å legge på meg, så ikke slakt meg helt, takk! Min lenke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg