Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har jo ikke sagt det heller. Synes det er litt synd da, ellers gjør det ikke noe. For det er så sjeldent syn nå til dags å se ekte menn med hår på brøstet. Ikke for å shitte på deg nordavind du har ellers en helt toppers kropp altså.

Jeg glattbarberer hele kroppen. Burde spare litt brysthår altså? Skal vel ikke mye til at det blir litt for voldsomt heller.. :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg glattbarberer hele kroppen. Burde spare litt brysthår altså? Skal vel ikke mye til at det blir litt for voldsomt heller.. :P

litt brysthår er greit. dere er jo mannfolk tross alt.

• Liker 1
Skrevet

Ja det blir for sterk kost for alle sammen tror jeg....En skrukkpung og hårete rumpe er ikke veldig mye å gå glipp av :fnise:

Takk forresten....bilde forsvinner om 10-9-8......

Menn skal ha hårete rumper! :fnise:

Skrevet

Ser fort litt dvaskere ut med mye hår på kroppen. Men mulig majoriteten liker menn som ser litt dvaske ut :)

Skrevet

whatever. jeg er tilhenger av åpen hals og gullkjede.

Ser fort litt dvaskere ut med mye hår på kroppen. Men mulig majoriteten liker menn som ser litt dvaske ut :)

• Liker 1
Skrevet

:ler: Det er jo ganske homo og stå med barberhøvel og voksstriper når man er mann da... Jeg kan forstå at noen velger å fjerne hårvekst, om det for eksempel er mye av det på merkelige steder, som for eksempel ryggen, men hårfjerning generelt er feminin personlig pleie, på lik linje med sminke og neglelakk... Men de mannfolka som driver med den slags, er jo sannsynligvis over gjennomsnitt feminin når det kommer til hvor opptatt de er av utseende sitt, så de driver helt sikkert å pudrer seg litt når de først er i gang ;P

• Liker 3
Skrevet

Er veldig opptatt av utseendet selv, ikke bare skal kroppen være i knallform i disse tider, men er viktig å være hårløs, trimme og style skjegget, viktig å gå til frisøren og holde frisyren trimma også. Selvsagt er dette slit, å annen hverdag shave kroppen og deler av ansiktet, samt bruke maskin for å holde helskjegget trimma, og gå til frisøren 1 gang i mnden for å holde håret trimma. Men man skal være ganske usikker på seg selv om man føler seg mindre mann fordi man tar vare på seg selv.

Skrevet

Hvis man føler at man mister maskuliniteten sin av å barbere seg, vil jeg si at man har et problem ja.

Er ikke noe gærent i å like å stelle seg, men fra naturens side er den typen "oppheng" relatert til femininitet, i så å si alle dyr, så derfor er det relativt normalt at mannfolk ser rart på menn som holder på sånn.
Men, så er det jo sånn at vi tilpasser oss nærmiljøet vårt, siden vi er såkalte stammedyr, så om man for eksempel vokser opp på vestkanten, der gutta barberer armhulene og bruker eyeliner, vil jo ikke det være noe man reagerer på. Tvert imot er det jo det som er normalen for dem, og de vil syns at "uflidde" menn er møkkete og rare.

• Liker 2
Gjest Eurodice
Skrevet

Er veldig opptatt av utseendet selv, ikke bare skal kroppen være i knallform i disse tider, men er viktig å være hårløs, trimme og style skjegget, viktig å gå til frisøren og holde frisyren trimma også. Selvsagt er dette slit, å annen hverdag shave kroppen og deler av ansiktet, samt bruke maskin for å holde helskjegget trimma, og gå til frisøren 1 gang i mnden for å holde håret trimma. Men man skal være ganske usikker på seg selv om man føler seg mindre mann fordi man tar vare på seg selv.

Har du noen gang tid til å være sosial med folk?

• Liker 3
Skrevet

Har du noen gang tid til å være sosial med folk?

Jeg drikker ikke alkohol og går aldri/veldig sjelden ut på byen men utover det så har jeg mer enn nok tid til å dra på kino, spise middag, ta en kaffe osv. Ellers er jo treningssenteret en ypperlig plass for sosialisering. Du stiller utrolig mange spørsmål. Burde jeg ta det negativt eller positivt?

Skrevet

Da kan jeg komme å ødelegge med min ikke tynne og perfekte kropp da :P Og forferdelig rotete og halveis oppussede gang :laugh:

10433304_10204220293087168_1508852367249

Flott figur.

Klem fra Siw

Gjest Inggolf
Skrevet

Enig! Du har en fantastisk figur Ann Christin!

Et pent ansikt også. Fin helhet vil jeg faktisk si..

Gjest Dude91
Skrevet

Ellers er jo treningssenteret en ypperlig plass for sosialisering.

Så sant som det er sagt!

Gjest Dude91
Skrevet

Jeg har sansen for deg! Kvinner liker menn som tar vare på seg selv! :)

Gjest Inggolf
Skrevet (endret)

Jeg har sansen for deg! Kvinner liker menn som tar vare på seg selv! :)

Jo, jeg synes (også) det er viktig at menn bryr seg om hvordan de både ser og tar seg ut, men det finnes grenser!

Tydelige, skarpe og klare grenser....Når det tipper et visst punkt så synes jeg det hele blir verre enn verst! ...Og det punktet befinner seg ikke så mange mil inni skogen..

Ellers da? ..Noen som har et bilde som de vil vise frem?

Endret av Noz
  • Liker 1
Gjest Nordavind
Skrevet

Jo, jeg synes (også) det er viktig at menn bryr seg om hvordan de både ser og tar seg ut, men det finnes grenser!

Tydelige, skarpe og klare grenser....Når det tipper et visst punkt så synes jeg det hele blir verre enn verst! ...Og det punktet befinner seg ikke så mange mil inni skogen..

Du skal få lov å begynne Noz ;)

Gjest Dude91
Skrevet

Vet ikke hvor mange bilder jeg har gulpet opp her i det siste. Tror nok at folk begynner å bli litt lei av meg. :fnise:

Skulle likt å se flere jenter her.

Skrevet

Vet ikke hvor mange bilder jeg har gulpet opp her i det siste. Tror nok at folk begynner å bli litt lei av meg. :fnise:

Kan berre snakke for min eigen del,men eg vert aldri lei av og sjå flotte menn ;)

Gjest Dude91
Skrevet

Kan berre snakke for min eigen del,men eg vert aldri lei av og sjå flotte menn ;)

Takk, Daybreak. Snill du. < 3

• Liker 1
Gjest Heartbeat
Skrevet

Man blir jo ikke lei av å se på deg, du er fin :)

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...