Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

Fremhevede innlegg

Skrevet

.

Kjempeflott kropp! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke bare slutte med spydighetene dine?

Flott kropp, Fysikeren!

Du ser bra ut Fysikern :tommelopp:

Fytti. Du har virkelig den fine kombinasjonen av muskler, fett og bredde. Vakkert rett og slett.

Kjempeflott kropp! :)

Takk! Så hyggelig :D

• Liker 4
Skrevet

.

Jeg satt lenge og funderte på hvem du minnet meg om. Og nå kom jeg på det. Aidan Shaw i Sex and the city :fnise: Eller John Corbett som han heter. Og han er det ikke verst å ligne på sånn i kroppen. :danse:

Gjest padawan
Skrevet

Oppfattet Sylfen som morsom men enkelte har dey heller som sport å misforstå henne.

Skrevet

Vil noen se mesterverket jeg har laget KUN av øl?

• Liker 2
Skrevet (endret)

Hahaha, du kan spøke du :ler:

En ting: Donald Trumph: Han har tupe? Ser

sånn ut på bildet tidligere i tråden. :)

Endret av Solstrålemamma
Skrevet

:popcorn:

"Ich bin ein krenkiner"

- JFKG

• Liker 1
Skrevet

Jeg vil se Mike Waters ;)

Med eller uten oppkneppet bukse?

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing og persondiskusjon

Kosemose, mod

• Liker 2
Skrevet

.

Mumsegodt.. (Med fare for å framstå som en siklende kjerring her..... :wow: )

• Liker 1
Gjest HarryDotter
Skrevet (endret)

Jeg lovet vel egentlig å poste bilde av rynkete albuehud og knehaser tidligere i tråden, men da jeg ikke klarte vri telefonen i de kompliserte vinkler, får dere nøye dere med en dvask arm :fnise::lur:

Og ja...jeg strammer for harde livet og har aldri trent muskler nei :jolie::skratte:

(arm er fortsatt en del av kroppen ikke sant? Så har ikke driti meg ut nå?)

Endret av HarryDotter
  • Liker 4
Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg lovet vel egentlig å poste bilde av rynkete albuehud og knehaser tidligere i tråden, men da jeg ikke klarte vri telefonen i de kompliserte vinkler, får dere nøye dere med en dvask arm :fnise::lur:

Og ja...jeg strammer for harde livet og har aldri trent muskler nei :jolie::skratte:

Armen din er så fin, så ;). Du vet at det finnes en tråd som heter "Flash en kroppsdel"?

• Liker 1
Gjest HarryDotter
Skrevet

Armen din er så fin, så ;). Du vet at det finnes en tråd som heter "Flash en kroppsdel"?

Visste ikke det jeg nei :fnise: ..men jaja.

Gjest Trollkarlen
Skrevet

Bilder opprinnelig til eget bruk da jeg prøvde å gå ned i vekt i fjor. Litt resultater ble det.
T6Z6WYP.jpg

Skrevet

Bilder opprinnelig til eget bruk da jeg prøvde å gå ned i vekt i fjor. Litt resultater ble det.

T6Z6WYP.jpg

Bra jobba! :klappe:

Skrevet

Var det liksom alt vi skulle få se?? :fnise: Det var dårlig gjort å ikke vise oss litt mer :fnise:

Gjest HarryDotter
Skrevet

Var det liksom alt vi skulle få se?? :fnise: Det var dårlig gjort å ikke vise oss litt mer :fnise:

Er VELDIG sjenert :overrasket: .......sorry. Men du er vel ikke flau du?

Skrevet

Er VELDIG sjenert :overrasket: .......sorry. Men du er vel ikke flau du?

Jeg...??? Nei jeg??? Hmmm, :)

Helt ærlig? Jo!! :)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...