Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Ingaborga
Skrevet

Ligger du eller står du inntil en vegg?

Jeg ligger :)

Skrevet

:)

Jeg synes det er interessant hvordan rumpa di ikke er litt skvist av å ligge :klo:

• Liker 3
Skrevet

Ohhhh, det er ekstremt sexy ut og deilig :)

I`am in love :D :P

Liker kroppen din og rrumpa grrr :D

Skrevet

Jeg synes det er interessant hvordan rumpa di ikke er litt skvist av å ligge :klo:

Kanskje hun strammer? Eller løfter den opp? Du ser jo verken føttene eller skuldrene hennes.

• Liker 1
Skrevet

Og ja, jeg vet jeg har et merke i panna. Det går ikke vekk :( Det var en kvise som jeg ikke klarte å la være i fred, så nå er det et arr.

Bra du sa ifra, ellers hadde jeg gått glipp av det. :P

(og +1)

Kanskje hun strammer? Eller løfter den opp? Du ser jo verken føttene eller skuldrene hennes.

Jeg leste de kommentarene før jeg så bildet (pleier alltid å begynne med sistesiden, og bla meg bakover), og hadde noen veldig rare bilder i hodet. Så jeg var jo nødt til å se hva det var.

Så viste det seg at det var et helt alminnelig sover over madrassen bilde.

• Liker 2
Skrevet

Hun er sikkert en magikers læring. Svevetrikset gikk ikke over av seg selv.

• Liker 1
Skrevet

Bra du sa ifra, ellers hadde jeg gått glipp av det. :P

(og +1)

Jeg leste de kommentarene før jeg så bildet (pleier alltid å begynne med sistesiden, og bla meg bakover), og hadde noen veldig rare bilder i hodet. Så jeg var jo nødt til å se hva det var.

Så viste det seg at det var et helt alminnelig sover over madrassen bilde.

Kan ikke du legge ut et bilde av deg slik at jeg slipper å bla igjennom her flere ganger? :plystre:

Gjest HarryDotter
Skrevet

Og ja, jeg vet jeg har et merke i panna. Det går ikke vekk :( Det var en kvise som jeg ikke klarte å la være i fred, så nå er det et arr.

Hmmm...det la jeg faktisk ikke merke til før du nevnte det :fnise:

Skrevet

Det er vel ganske klart at ingen ser slik ut når de ligger ned på en madrass. Hun holder kroppen oppe med føtter og skuldre. Men for all del, fin kropp.

• Liker 2
Gjest HarryDotter
Skrevet

Har du forresten noe annet til felles med hun på avatarbildet ditt?

Skrevet (endret)

.

Endret av Fysikeren
  • Liker 7
Skrevet

Har du spist for mye siden du ikke har knappet igjen buksen din?

• Liker 6
Gjest HarryDotter
Skrevet (endret)

Har du spist for mye siden du ikke har knappet igjen buksen din?

Edit: (Oppfatte kommentaren feil og modererte meg) Sorry fysikeren om du ble støtt av det :(

Endret av HarryDotter
Skrevet

.

Fytti. Du har virkelig den fine kombinasjonen av muskler, fett og bredde. Vakkert rett og slett.

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...