Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

Fremhevede innlegg

Gjest Dude91
Skrevet

Fra "med klær" til "minimalt med klær":)

Har du tatt gyno-operasjon (arr?)?

Videoannonse
Annonse
Gjest Nordavind
Skrevet

Har du tatt gyno-operasjon (arr?)?

Hva er en gyno-operasjon? Nei, det har jeg ikke:) ble operert 1 gang i mitt liv og da var jeg 2 år gammel ca.

Gjest Dude91
Skrevet

Hva er en gyno-operasjon? Nei, det har jeg ikke:) ble operert 1 gang i mitt liv og da var jeg 2 år gammel ca.

Åja. :)Gyno/gynekomasti. F.eks. er det mange som bruker anabole steroider som utvikler markert gyno (kjerteltypen). Det kan være overflødig kjertelvev eller fettvev (eller en kombo av disse).

Gjest badeand1
Skrevet

Fra "med klær" til "minimalt med klær":)

Det der er faenmeg perfeksjon :laugh: Akkurat slik en mannekropp jeg liker.

• Liker 3
Gjest Nordavind
Skrevet

Skjønner. Nei, nærmeste jeg kom anabole steroider er proteinshake, møllers tran og skyr :D

Gjest Nordavind
Skrevet

Det der er faenmeg perfeksjon :laugh: Akkurat slik en mannekropp jeg liker.

Tusen takk!:D

Skrevet

Du har kjempefin kropp, nesten som en balletdanser.

Gjest Nordavind
Skrevet

Du har kjempefin kropp, nesten som en balletdanser.

Hvem?:)

Skrevet

Du vel, dummen...

Gjest Nordavind
Skrevet

Du vel, dummen...

Åja sorry! Er bare ikke vant til å bli sammenlignet med en ballettdanser:) hahah Baryshnikov, det er meg det :)

Skrevet

Uff... noen ganger drømmer jeg mer bare bort i ballettdansere, der de spinner så tilsynalatende lett på tå, i en sensuell piruette.

Gjest Nordavind
Skrevet

Uff... noen ganger drømmer jeg mer bare bort i ballettdansere, der de spinner så tilsynalatende lett på tå, i en sensuell piruette.

..hadde du sett meg utføre en sensuell piruette så ville du kanskje glemt ballettdansere for en stund.. :)

Skrevet

Vet du hva, det tviler jeg ikke på. Jeg mener du har en svært heldig midje, vel definert overkropp men samtidig noe slender. Ingenting å utsette. Er du en balletdanser, eller? :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Åja. :)Gyno/gynekomasti. F.eks. er det mange som bruker anabole steroider som utvikler markert gyno (kjerteltypen). Det kan være overflødig kjertelvev eller fettvev (eller en kombo av disse).

:rolleyes: Det går faktisk ann å ha fin kropp uten å bruke anabole steroider.

Endret av Evilposelos
  • Liker 7
Gjest Nordavind
Skrevet

Vet du hva, det tviler jeg ikke på. Jeg mener du har en svært heldig midje, vel definert overkropp men samtidig noe slender. Ingenting å utsette. Er du en balletdanser, eller? :)

Jeg er nok ikke det dessverre. Jeg finnes ikke grasiøs. Virkelig. :) men takk for hyggelige ord :)

Skrevet

Ingen årsak :)

Jeg mener selv at det er fantastisk å se mennesker være stolt av kroppen sin, ingenting gir meg en bedre tenning og selvsikkerhet enn når jeg ser en sjarmerende, veltrent ung mann. At på til med litt glimt i øyet også. Det synes jeg er veldig tiltrekkende. Jeg er selv ganske slank av meg og trener jevnlig. Jeg er fornøyd med kroppen min og det føles deilig. :)

Sikkert slik for deg også kan jeg tenke meg :)

Gjest Dude91
Skrevet

Det går faktisk ann å ha fin kropp uten å bruke anabole steroider.

Vet det. Har aldri brukt anabole steroider selv.

Saken var bare at jeg synes det så ut som arr rundt areola, men der tok jeg feil.

Gjest Inggolf
Skrevet

:rolleyes: Det går faktisk ann å ha fin kropp uten å bruke anabole steroider.

Det går ikke ann med anabole steroider ihvertfall!

Uansett;

Tommel opp for deg Nordavind :tommelopp:

Gjest Nordavind
Skrevet

Det går ikke ann med anabole steroider ihvertfall!

Uansett;

Tommel opp for deg Nordavind :tommelopp:

Takk Noz, det varmer et gammelt hjerte :)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...