magicpie Skrevet 8. juni 2014 #7421 Skrevet 8. juni 2014 (endret) Med klær. (Edit: Jeg er full.) Endret 8. juni 2014 av magicpie
Gjest HarryDotter Skrevet 8. juni 2014 #7422 Skrevet 8. juni 2014 Emo? Jeg tolket svaret hans som et inntrykk av deg pga avatarbildet ditt vil jeg anta? Kan ta feil jeg altså.....Mannen med ljåen Sikkert derfor Fame trodde du var "mann" og Kråkefjas trodde du var "emo" Hadde du bilde lenge ute forresten?
Gjest badeand1 Skrevet 8. juni 2014 #7423 Skrevet 8. juni 2014 Jeg tolket svaret hans som et inntrykk av deg pga avatarbildet ditt vil jeg anta? Kan ta feil jeg altså.....Mannen med ljåen Sikkert derfor Fame trodde du var "mann" og Kråkefjas trodde du var "emo" Hadde du bilde lenge ute forresten? Ja, det gir jo mening det egentlig. Hmm..1,5 til 2 timer kanskje.. husker ikke
Fame Skrevet 8. juni 2014 #7424 Skrevet 8. juni 2014 Jeg tolket svaret hans som et inntrykk av deg pga avatarbildet ditt vil jeg anta? Kan ta feil jeg altså.....Mannen med ljåen Sikkert derfor Fame trodde du var "mann" og Kråkefjas trodde du var "emo" Hadde du bilde lenge ute forresten? Jeg trodde ho var mann fordi ho heter Mortem (Morten) 1
Gjest HarryDotter Skrevet 8. juni 2014 #7425 Skrevet 8. juni 2014 Jeg trodde ho var mann fordi ho heter Mortem (Morten) ...jeg ser den ja
Gjest HarryDotter Skrevet 8. juni 2014 #7426 Skrevet 8. juni 2014 Ja, det gir jo mening det egentlig. Hmm..1,5 til 2 timer kanskje.. husker ikke Ok...missa ut jeg da. Jeg har fått kommentarer på at jeg er pedofil, fordi jeg hadde profilbilde av en hånd som smørte solkrem på rumpa til en fotomodell.....så ja Folk kan tolke de utroligste ting utifra en avatar
Gjest badeand1 Skrevet 8. juni 2014 #7427 Skrevet 8. juni 2014 Ok...missa ut jeg da. Jeg har fått kommentarer på at jeg er pedofil, fordi jeg hadde profilbilde av en hånd som smørte solkrem på rumpa til en fotomodell.....så ja Folk kan tolke de utroligste ting utifra en avatar Hadde det ute ved midnatt, så kanskje du sov Og det er jo bare helt utrolig Folk altså..
Fame Skrevet 8. juni 2014 #7428 Skrevet 8. juni 2014 Ok...missa ut jeg da. Jeg har fått kommentarer på at jeg er pedofil, fordi jeg hadde profilbilde av en hånd som smørte solkrem på rumpa til en fotomodell.....så ja Folk kan tolke de utroligste ting utifra en avatar Hvor gammel er du? 1
Gjest HarryDotter Skrevet 8. juni 2014 #7429 Skrevet 8. juni 2014 (endret) Hvor gammel er du? "Bare 30".......Føler meg som en olding Du har sett meg....jeg ser jo litt barnslig ut egentlig? Endret 8. juni 2014 av HarryDotter
AnonymBruker 42 Skrevet 8. juni 2014 #7430 Skrevet 8. juni 2014 Wow, ser bra ut Hubbahubba! Du ser bra ut Beeblebrox! "Juks" eller ei... Herregud du ser bra ut Takktakktakk Det var så klart ment som et kompliment! Du ser langt sprekere ut en meg uten juks. No cheat in your picture Hvordan hadde du sett ut nedenfra og opp, mon tro? Hmmmm, not sure if sexual harassment or not :D Kudos ! Du trener Takk, men nei, jeg trener/trente ikke... Det ser bare veldig slik ut på bildet, og det var jo hele meningen også Bildet jeg brukte var "etter-bildet" mitt i en respons på en særdeles useriøs trenings-blogg jeg lot meg provosere av. Der var en "fitness-Jonas" veldig flink til å mene at alle andres treningsresultater var for dårlige i forhold til hans egne, og at man måtte bruke haSSeSS oppskrift om man ville ha "fantastiske resultater" osv. Han brukte jo selvfølgelig "før/etter" bilder av seg selv der han virkelig jukset etter ALLE kunsten relgler.... Hvorfor jeg selv valgte å poste "etter" og ikke "før" varianten her på KG, og att på til spiser feedbacken som om dette er slik jeg ser ut bør jeg vel kanskje ta med psykolog. Snakk om å ha dobbeltmoral a gitt 1
Gjest Dude91 Skrevet 8. juni 2014 #7431 Skrevet 8. juni 2014 Du ser langt sprekere ut en meg uten juks. No cheat in your picture Jeg flexa magemusklene .
Gjest Inggolf Skrevet 8. juni 2014 #7433 Skrevet 8. juni 2014 Du ser langt sprekere ut en meg uten juks. No cheat in your picture Takk, men nei, jeg trener/trente ikke... Det ser bare veldig slik ut på bildet, og det var jo hele meningen også Min mening; Man ser absolutt IKKE bedre ut jo mer trent man er! ...Selv innenfor rimelighetens grenser! ..Og verre er når man er veldig opptatt av disse musklene sine! De som skal vise dem frem og sånt.. Liker selvsikre menn, men dette synes jeg ikke er måten å gjøre det på! (synes ikke det tyder på selvsikkerhet heller for så vet...) 1
AnonymBruker 42 Skrevet 8. juni 2014 #7434 Skrevet 8. juni 2014 (endret) Min mening; Man ser absolutt IKKE bedre ut jo mer trent man er! ...Selv innenfor rimelighetens grenser! ..Og verre er når man er veldig opptatt av disse musklene sine! De som skal vise dem frem og sånt.. Liker selvsikre menn, men dette synes jeg ikke er måten å gjøre det på! (synes ikke det tyder på selvsikkerhet heller for så vet...) Må du ikke spore av nå da Not sure if i understand, men nå har jeg aldrig prøvd å fremstå som selvsikker.. Er ikke det heller, og der har vi sikkert svaret på hvorfor jeg brukte "juksebilde" i motsatt side av spektert også :D Hvis folk er opptatt/stolte av muskler eller hva det nå måtte være med sin egen kropp synes jeg bare det er fint! I see no harm in that PS : Flexe er lov, Dude :D edith Endret 8. juni 2014 av Beeblebrox
Gjest Dude91 Skrevet 8. juni 2014 #7435 Skrevet 8. juni 2014 Min tur å flashe... Do it, søta. Må du ikke spore av nå da Not sure if i understand, men nå har jeg aldrig prøvd å fremstå som selvsikker.. Ikke det heller, og der har vi sikkert svaret på hvorfor jeg brukte "juksebilde" i motsatt side av spektert også :D Hvis folk er opptatt/stolte av muskler eller hva det nå måtte være med sin egen kropp synes jeg bare det er fint! I see no harm in that PS : Flexe er lov, Dude :D
Gjest lurven Skrevet 8. juni 2014 #7436 Skrevet 8. juni 2014 Min tur å flashe... hvor er det da, eller var det bare et flash
Gjest Nordavind Skrevet 9. juni 2014 #7440 Skrevet 9. juni 2014 (endret) Fra "med klær" til "minimalt med klær" Endret 29. juli 2014 av Nordavind
Fremhevede innlegg