Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

Fremhevede innlegg

Skrevet

fint, har vist gått glipp av puppene til HB :bond: og bare krangling..

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

fint, har vist gått glipp av puppene til HB :bond: og bare krangling..

What's new at the cheesecake factory

• Liker 1
Skrevet

Originalposten er totalt misvisende i forhold til trådnavnet, syntes jeg. Post et bilde av kroppen din. Hvordan kan man si det tydligere?

Gjest alegria
Skrevet

Blablabla... Heartbeat har en vakker kropp, og hun valgte å sensurere niplene med noen stjerner. Hva så? Go Heartbeat! :bolledeig:

• Liker 5
Gjest HarryDotter
Skrevet (endret)

Blablabla... Heartbeat har en vakker kropp, og hun valgte å sensurere niplene med noen stjerner. Hva så? Go Heartbeat! :bolledeig:

Så enig så enig ;)

Er det noen som klarer å spore denne tråden in på noe posittivt igjen? :klem1:

Endret av HarryDotter
  • Liker 1
Gjest Vampen
Skrevet

Glimrende tolkning av det som har blitt skrevet. :jepp:

• Liker 5
Gjest Heartbeat
Skrevet (endret)

:blomst:

Så enig så enig ;)

Er det noen som klarer å spore denne tråden in på noe posittivt igjen? :klem1:

Håper det, jeg også :)

Håper vi kan legge denne diskusjonen død her nå, :)

Endret av ninuska_
  • Liker 1
Gjest lurven
Skrevet

Tærne er vel det nederste du kommer på kroppen....

jada men jeg tenkte underliv uansett :fnise:

Gjest lurven
Skrevet

:fnise::fnise: Har tatt det til meg nå. Men har samtidig fått masse positivt i innboksen, så det takker jeg for. Har også fått høre om en tilsvarende tråd der folk la ut bilder av begge puppene uten stjerner på. Ingen har fått noe kritikk som meg her inne :)

Men jeg skal ikke poste flere slike. Vær du trygg :)

:grine::sur::spy: men men men... vi vil jo se..

Skrevet

Neida, det er så enkelt som at det er forskjell på bildene.

Hva er så enkelt? Snakker du i det hele tatt om det jeg skrev om?

Gjest Newbitch
Skrevet

"HYL, nå legger jeg ut bilde fordi jeg er så deilig, og jeg elsker komplimenter! Skjult under "se så feit jeg er :(" for å få 100 støttende kommentarer!"

"ååh, herregud du er så utrolig vakker!!!!! Skulle ønske du var min <33333 skal vi være kjærester?!"

"ååh, så søt og snill du er <33 men jeg er jo feit! (HAHA, nei det er jeg ikke!!)"

"du er jo bare helt perfekt <3"

"det er jeg ikke, skal ALDRI legge ut bilde, jeg er jo så feit! (that is, skal ikke legge ut på 10 minutter! Må jo ha runkegjengen klar til å runke til meg!)"

"du er jo bare perfekt <333 kan jeg få bilde på melding?!"

"ååh, vanligvis gjør jeg ikke dette, men siden du hyller meg, skal jeg gjøre et unntak <3"

20 minutter senere: repeat..

Er det ikke aldersgrense på dette forumet?!

• Liker 13
Skrevet

Kan dere ikke bare opprette en egen tråd der dere diskuterer bildetråden og slutte å diskutere det her? La dette være en bildetråd der folk legger ut bilder og kommenterer bildene, så får dere la være å klikke dere inn om det er så fælt.

Jeg legger ut et bilde av føttene mine i protest til denne diskusjonen. Så kan enkelte diskutere i en annen tråd hvordan jeg seksuelt eksponerer føttene mine til de med fotfetisj.

• Liker 6
Skrevet

Dette tråden skal være kun for kvinner. Hvor dem laster opp bilder osv men vi ønsker ikke gutter da :s

• Liker 1
Gjest Peaches
Skrevet

Dette tråden skal være kun for kvinner. Hvor dem laster opp bilder osv men vi ønsker ikke gutter da :s

:s :s :s

Skrevet

Ok, sjef.

Skrevet

hva :S skjønner ikke.

Og du ønsker at gutter skal laste opp bilder her?

:s :s :s

Skrevet

Jeg er ikke, sjef! Er det ikke litt logisk, hvor det står at kvinner kan laste opp bilder, hvis dem ønsker.

Jeg som mann, ønsker å se på fantastiske kvinner her :) Kanskje det blir mulighet for noe mer, seriøst.

Ok, sjef.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Tråden er for brukerne av KG.

Ikke en runkearena for brukere som ikke klarer styre seg.

Majoriteten av brukerene på KåGe er kvinner, så de gutter/menn som roper høyest bør også være de første til å bidra med annet enn wow- og sikle smilies i tråden.

Dette kan jeg ikke tolke som annet enn en ren bekreftelse på hva Silfen presist kommenterte litt tidligere i tråden:

Nå ja, denne runkesiklingen flere bedriver er da ikke akkurat søndagsskoletanker.

• Liker 4
Skrevet

For the SAKE OF the FUCK! La nå bare tråden være en KROPPSBILDE OG FEEDBACK tråd da!

F@ck it! Her, et år gammelt JUKSEBILDE i favoritt format, nemlig selfie i speil!

• Liker 7
Gjest alegria
Skrevet

For the SAKE OF the FUCK! La nå bare tråden være en KROPPSBILDE OG FEEDBACK tråd da!

F@ck it! Her, et år gammelt JUKSEBILDE i favoritt format, nemlig selfie i speil!

Wow, ser bra ut :)
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...