Gjest Heartbeat Skrevet 6. juni 2014 #7341 Skrevet 6. juni 2014 Var det du som la ut det stjernebildet? Tøs! Hehe, neida. Fikk ikke sett bildet forresten. Ja, de har opprettet en egen tråd om de stjernene nå også .. Da gikk du glipp av noe. Ble nesten lesbisk, jeg.
Fame Skrevet 6. juni 2014 #7342 Skrevet 6. juni 2014 Ja, de har opprettet en egen tråd om de stjernene nå også .. Seriøst?!
Pottepalme Skrevet 6. juni 2014 #7343 Skrevet 6. juni 2014 Det ble jo tydeligvis en storm etter ett enkelt spørsmål. Skjønner bare ikke hva som er forskjell fra å sende halvnakne bilder med pupper, mage, lår, rumpe osv på privat melding, enn det å sende det til en person på facebook bare fordi h*n er nysgjerrig. Jeg hadde aldri gjort det om jeg hadde hatt kjæreste. Om en jeg var sammen med hadde sendt et halvnakent bilde til en person på privat melding hadde jeg jo reagert. Hvorfor skal det være greit? Har folk som gjør dette spørt kjæresten hva han mener om at en person av motsatt kjønn får tilsendt halvnakne bilder eller? Dette er ikke bare til EN enkelt person jeg spør, men til folk som sender bilder av kroppen sin på PM. Det var et spørsmål, ikke noe annet. 8
Silfen Skrevet 6. juni 2014 #7344 Skrevet 6. juni 2014 Det er da ingen her som har blitt støtt av noen bilder. Stjernene har jeg påpekt var unødvendige. Det står jeg for. Dersom jeg anser stjernene som unødvendige, hvordan blir jeg da støtt? Fordi jeg ikke får se brystvorter? Seriøt? Når mannfolk sikler anser jeg nakenbilder som runkemateriale, så jeg stilte et helt enkelt spørsmål om grenser, siden det ble nevnt at man har en grense. Enkelte må roe seg ned femten hakk og slutte å la fordommer og PM-snakk påvirke deres tankegang. 8
Fame Skrevet 6. juni 2014 #7345 Skrevet 6. juni 2014 Det ble jo tydeligvis en storm etter ett enkelt spørsmål. Skjønner bare ikke hva som er forskjell fra å sende halvnakne bilder med pupper, mage, lår, rumpe osv på privat melding, enn det å sende det til en person på facebook bare fordi h*n er nysgjerrig. Jeg hadde aldri gjort det om jeg hadde hatt kjæreste. Om en jeg var sammen med hadde sendt et halvnakent bilde til en person på privat melding hadde jeg jo reagert. Hvorfor skal det være greit? Har folk som gjør dette spørt kjæresten hva han mener om at en person av motsatt kjønn får tilsendt halvnakne bilder eller? Dette er ikke bare til EN enkelt person jeg spør, men til folk som sender bilder av kroppen sin på PM. Det var et spørsmål, ikke noe annet. Noen kjærester bryr seg vel ikke da. Min hadde brydd seg, derfor gjør jeg ikke det. Hadde vel egentlig ikke gjort det uansett.
lillsunshine Skrevet 6. juni 2014 #7346 Skrevet 6. juni 2014 Ja, de har opprettet en egen tråd om de stjernene nå også .. Er det mulig? Hvorfor er folk så himla hårsåre når det kommer til nakenhet? Synes det var helt ok det med stjernene jeg. 1
Pottepalme Skrevet 6. juni 2014 #7347 Skrevet 6. juni 2014 (endret) Noen kjærester bryr seg vel ikke da. Min hadde brydd seg, derfor gjør jeg ikke det. Hadde vel egentlig ikke gjort det uansett. Det var bare det jeg lurte på. Ingenting å angripe meg for. (Dette er ikke ment til deg.) Endret 6. juni 2014 av Pottepalme 1
Gjest Heartbeat Skrevet 6. juni 2014 #7349 Skrevet 6. juni 2014 Er det mulig? Hvorfor er folk så himla hårsåre når det kommer til nakenhet? Synes det var helt ok det med stjernene jeg. Nei, jeg vet ikke. Iallefall når det fra før er blitt opprettet en nakentråd her inne. der flere brukere postet av puppene uten stjerner.. Ingen som har fått slik negativ kritikk som meg. Mulig det er for at jeg har kjæreste og at det er bare de single som kan poste slik. Iallefall så har jeg vist min kjære tråden. Og JEG har iallefall ikke gjort noe galt som kan skade forholdet vårt 1
Klatt Skrevet 6. juni 2014 #7350 Skrevet 6. juni 2014 Fame's what she's wanting Not a face in the crowd just a disposable pop star Staring down from 30,000 feet above the planet She gets the sense nothing's behind her anymore Her quest for fame has left her nothing short of a fanatic For the chance to be the one that we adore Fame's what she's wanting You can't go too far (When that's who you are because) Fame's what she's wanting Not a face in the crowd just a disposable pop star They called her princess 'Cause they always knew she'd be a servant Never having an ambition in her life They all knew she end up just another loser's girlfriend Who'd a thought she'd become a Jedi Knight 1
Fame Skrevet 6. juni 2014 #7351 Skrevet 6. juni 2014 Fame's what she's wanting Not a face in the crowd just a disposable pop star Staring down from 30,000 feet above the planet She gets the sense nothing's behind her anymore Her quest for fame has left her nothing short of a fanatic For the chance to be the one that we adore Fame's what she's wanting You can't go too far (When that's who you are because) Fame's what she's wanting Not a face in the crowd just a disposable pop star They called her princess 'Cause they always knew she'd be a servant Never having an ambition in her life They all knew she end up just another loser's girlfriend Who'd a thought she'd become a Jedi Knight Yes, my dear?
lillsunshine Skrevet 6. juni 2014 #7352 Skrevet 6. juni 2014 (endret) Nei, jeg vet ikke. Iallefall når det fra før er blitt opprettet en nakentråd her inne. der flere brukere postet av puppene uten stjerner.. Ingen som har fått slik negativ kritikk som meg. Mulig det er for at jeg har kjæreste og at det er bare de single som kan poste slik. Iallefall så har jeg vist min kjære tråden. Og JEG har iallefall ikke gjort noe galt som kan skade forholdet vårt Usj. Så lenge typen synes det er greitt, ser jeg ikke problemet. Folk har ulike forventninger og grenser i forhold. Og kjæresten kan bare være stolt av deg, for du har en vakker kropp å vise frem og er tøff. Kan ikke gjøre annet å le av at stjernene i det hele tatt har blitt en diskusjon Endret 6. juni 2014 av lillsunshine
Gjest Vampen Skrevet 6. juni 2014 #7353 Skrevet 6. juni 2014 Har tatt det til meg nå. Men har samtidig fått masse positivt i innboksen, så det takker jeg for. Har også fått høre om en tilsvarende tråd der folk la ut bilder av begge puppene uten stjerner på. Ingen har fått noe kritikk som meg her inne Men jeg skal ikke poste flere slike. Vær du trygg Hvor mange ganger har du sverget på å ikke legge ut bilder av kropp/antrekk/whatever nå? 7
skruf Skrevet 6. juni 2014 #7356 Skrevet 6. juni 2014 Må si jeg lurer litt på hva som får enkelte til å legge ut bilder som egentlig burde vært forbeholdt i "det private rom" på et så åpent og ganske gjennomsiktig forum. Nå viser jeg til både pupper og peniser (som mannfolk her gladelig legger ut bilde av)... Er det bekreftelse av noe slag man higer etter? 7
Klatt Skrevet 6. juni 2014 #7357 Skrevet 6. juni 2014 Hvem bryr seg, egentlig? Det er en tråd for kropper, det er opptil enhver hva man legger ut eller ikke. Noen bryr seg ikke så veldig (meg), andre syntes kropp er veldig privat og "eget". Man vet hva man klikker inn på. Ikke se om det ikke passer seg.
siwhel Skrevet 6. juni 2014 #7358 Skrevet 6. juni 2014 Må si jeg lurer litt på hva som får enkelte til å legge ut bilder som egentlig burde vært forbeholdt i "det private rom" på et så åpent og ganske gjennomsiktig forum. Nå viser jeg til både pupper og peniser (som mannfolk her gladelig legger ut bilde av)... Er det bekreftelse av noe slag man higer etter? Menn som legger ut bilde av sin penis vet som regel at den er bra nok ellers. Men som en bekreftelse på at de blir lagt merke til. -siw
Fame Skrevet 6. juni 2014 #7359 Skrevet 6. juni 2014 Må si jeg lurer litt på hva som får enkelte til å legge ut bilder som egentlig burde vært forbeholdt i "det private rom" på et så åpent og ganske gjennomsiktig forum. Nå viser jeg til både pupper og peniser (som mannfolk her gladelig legger ut bilde av)... Er det bekreftelse av noe slag man higer etter? Hva er galt med å ønske bekreftelse? Jeg har utrolig dårlig selvtillit og synes det er superkos å høre positive kommentarer. 1
Gjest Vampen Skrevet 6. juni 2014 #7360 Skrevet 6. juni 2014 Hvem bryr seg, egentlig? Det er en tråd for kropper, det er opptil enhver hva man legger ut eller ikke. Noen bryr seg ikke så veldig (meg), andre syntes kropp er veldig privat og "eget". Man vet hva man klikker inn på. Ikke se om det ikke passer seg. Jeg kan ikke si at jeg bryr meg veldig hardt om hva andre legger ut, hver sin smak, men jeg er uenig i at man "vet" hva man klikker seg inn på. Slik jeg oppfattet denne tråden, så handlet den opprinnelig mest om variasjon av kvinnekropper, som en "motvekt" til det ville kroppsfokuset som var/er her inne. Det er noe ganske annet enn mer seksualiserte bilder, med påfølgende flørt og bokstavrunking. Altså kan man ende opp med å få med seg mer enn man ønsket, og dermed sette både det ene og det andre i vrangstrupen. 6
Fremhevede innlegg