skruf Skrevet 6. juni 2014 #7321 Skrevet 6. juni 2014 Dette var morsomt. Vi har ganske like føtter og nesten prikklik neglelakk Herlig! Liker å bruke neglelakk på tåneglene, og jeg liker enda mere når det er barfotvær og man kan gå i sandaler (litt vittig når "nedre del av kroppen" ble tolket som underlivet )
Fame Skrevet 6. juni 2014 #7322 Skrevet 6. juni 2014 Sett det bildet før, men du er kjempefin! Pene øyne som står i stil med hårfargen. Sjarmerende og har utstråling. Men jeg hadde likt deg enda bedre om du ikke hatet på Zyzzern! Sånn er det bare Men takk
Gjest alegria Skrevet 6. juni 2014 #7323 Skrevet 6. juni 2014 Her var et jeg tok i full fart,med mest klær på, måtte skjule noen deler med stjerner Kan legge ut noe med bikini senere kanskje... Men egentlig ikke noe å se på da Slettet .. Nei fy søren, fikk ingen varsel på at du siterte meg.
Gjest Heartbeat Skrevet 6. juni 2014 #7325 Skrevet 6. juni 2014 Nei fy søren, fikk ingen varsel på at du siterte meg. Blir nok ikke å legge ut igjen etter denne stormen
Gjest Heartbeat Skrevet 6. juni 2014 #7326 Skrevet 6. juni 2014 Du vet hva jeg synes om deg Hele deg er nydelig
skruf Skrevet 6. juni 2014 #7327 Skrevet 6. juni 2014 Blir nok ikke å legge ut igjen etter denne stormen Er jo ikke noe rart om det "stormer" litt da, når du legger ut halvnakent bilde med påtegnet stjerner som ikke dekker helt brystvortene 6
Gjest alegria Skrevet 6. juni 2014 #7328 Skrevet 6. juni 2014 HarryDotter, bare å ignorere det de skriver. Vi liker deg som du er, om det er lov å si det uten og bli beskyldt for å flørte Var hyggelig å få så mange fine tilbakemeldinger, men jeg tenkte ikke over at jeg kunne støte noen med det bildet, så det unnskylder jeg så mye for. Håper dere tar imot unnskyldningen min. Det bildet tok jeg for en bruker som ville se meg. Jeg tok et øyeblikks bilde og bare dro opp skjorta. Hadde ikke bh på meg, dermed de stjernene foran brystvortene Håper dere kan legge ned denne diskusjonene for det er ikke noe hyggelig. Man skal jo poste bilder her og ha det hyggelig Uff, dumt at folk skal være så negative. Er sikker på du har en flott kropp. Vil gjerne se på PM, siden så mange følte seg støtt her inne. har lest så mange fine kommentarer om kroppen din så blir så himla nysgjerrig
siwhel Skrevet 6. juni 2014 #7329 Skrevet 6. juni 2014 Du vet hva jeg synes om deg Hele deg er nydelig Å Tusen takk. Det varmer så godt. Takk
Gjest Heartbeat Skrevet 6. juni 2014 #7331 Skrevet 6. juni 2014 Er jo ikke noe rart om det "stormer" litt da, når du legger ut halvnakent bilde med påtegnet stjerner som ikke dekker helt brystvortene Har tatt det til meg nå. Men har samtidig fått masse positivt i innboksen, så det takker jeg for. Har også fått høre om en tilsvarende tråd der folk la ut bilder av begge puppene uten stjerner på. Ingen har fått noe kritikk som meg her inne Men jeg skal ikke poste flere slike. Vær du trygg
Gjest Eurodice Skrevet 6. juni 2014 #7332 Skrevet 6. juni 2014 Herlig! Liker å bruke neglelakk på tåneglene, og jeg liker enda mere når det er barfotvær og man kan gå i sandaler (litt vittig når "nedre del av kroppen" ble tolket som underlivet ) Underlivet sitter vel mere midt på 1
siwhel Skrevet 6. juni 2014 #7333 Skrevet 6. juni 2014 Flott. Du ligner på Lene Marlin! Aldri tenkt på det. Men takk.
Gjest Heartbeat Skrevet 6. juni 2014 #7336 Skrevet 6. juni 2014 Uff, dumt at folk skal være så negative. Er sikker på du har en flott kropp. Vil gjerne se på PM, siden så mange følte seg støtt her inne. har lest så mange fine kommentarer om kroppen din så blir så himla nysgjerrig Ja,kan gjøre det
Gjest Dude91 Skrevet 6. juni 2014 #7338 Skrevet 6. juni 2014 Blir nok ikke å legge ut igjen etter denne stormen Var det du som la ut det stjernebildet? Tøs! Hehe, neida. Fikk ikke sett bildet forresten. 2
Fame Skrevet 6. juni 2014 #7339 Skrevet 6. juni 2014 Var det du som la ut det stjernebildet? Tøs! Hehe, neida. Fikk ikke sett bildet forresten. Da gikk du glipp av noe. Ble nesten lesbisk, jeg. 1
Gjest Dude91 Skrevet 6. juni 2014 #7340 Skrevet 6. juni 2014 Da gikk du glipp av noe. Ble nesten lesbisk, jeg. Tviler ikke. Vet hun er fin.
Fremhevede innlegg