Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

Fremhevede innlegg

Skrevet

ser litt av kroppen din på bildet

Gjør det noe? :(

Videoannonse
Annonse
Gjest Heartbeat
Skrevet

Så roer vi ned diskusjonen, dere! Jeg viser ikke kroppen min her, men kan godt vise trynet :fnise:

Så fin du er :hug:

• Liker 1
Skrevet

(Silfen)

"Hva er din grense da?

Runkemateriell er greit, men dirtytalk pr pm er ikke? Bare sånn for eksempel.

Beklager at jeg freser sånn mot deg. Blir bare skikkelig grinete av negativitet, i en såpass positiv setting som denne tråden ok? Jeg har i utgangspunktet ikke noe imot deg. Hvis du leser det jeg har sitert over her, kan du nok innrømme at det du skriver føles som et kjempestikk dypt inn i siden på flere her ikke sant? Har lest så mye av slikt her på KG. Er så mett av det.

men beklager om jeg tråkket over tærne på deg. Ikke planen å angripe deg som person.

Ingenting av det jeg har skrevet er frekt på noen som helst måte. Menmen, sånt skjer vel når man ikke bruker en haug med smilyes.

• Liker 2
Gjest Heartbeat
Skrevet

skjønner ikke hvordan noen kan bli støtt av det fine bildet, synd at du fjerna det

Ja, takk for det, men vil jo ikke støte noen :)

Gjest lurven
Skrevet

Gjør det noe? :(

nei, men du skrev at du ikke skulle vise kroppen :fnise:

Gjest lurven
Skrevet

Ja, takk for det, men vil jo ikke støte noen :)

men jeg ble støtt av at du fjerna det :grine:

Skrevet

nei, men du skrev at du ikke skulle vise kroppen :fnise:

Jajajajaja. Greit da :P

Gjest Heartbeat
Skrevet (endret)

men jeg ble støtt av at du fjerna det :grine:

:fnise::fnise: Det får du bare leve med :P

Endret av Heartbeat
  • Liker 1
Gjest HarryDotter
Skrevet

Hvorfor fjerner du alltid ting du har skrevet? Står du ikke for noe av det du skriver?

Jo men folk hater det tydeligvis....Ta bort det som vekker djevelen i folk ;)

Skrevet (endret)

Dropper puppebilde jeg, men her er et av min nedre del av kroppen:

*tåbilde borte*

Endret av Pomperipossa
  • Liker 2
Skrevet

HarryDotter, bare å ignorere det de skriver. Vi liker deg som du er, om det er lov å si det uten og bli beskyldt for å flørte :)

Var hyggelig å få så mange fine tilbakemeldinger, men jeg tenkte ikke over at jeg kunne støte noen med det bildet, så det unnskylder jeg så mye for. Håper dere tar imot unnskyldningen min. :) Det bildet tok jeg for en bruker som ville se meg. Jeg tok et øyeblikks bilde og bare dro opp skjorta. Hadde ikke bh på meg, dermed de stjernene foran brystvortene :fnise:

Håper dere kan legge ned denne diskusjonene for det er ikke noe hyggelig. Man skal jo poste bilder her og ha det hyggelig :)

Du har iallefall en nydelig kropp! :)

• Liker 1
Gjest lurven
Skrevet

:fnise::fnise: Det får du bare leve med :P

nei du sa at du ikke ville støte noen

Gjest Heartbeat
Skrevet

Du har iallefall en nydelig kropp! :)

Takk :blomst:

• Liker 2
Skrevet

trodde det var et undelivsbilde når du sa nedre del av kroppen, min føttene er fine de

Tærne er vel det nederste du kommer på kroppen....

• Liker 1
Gjest Dude91
Skrevet (endret)

Sett det bildet før, men du er kjempefin! Pene øyne som står i stil med hårfargen. Sjarmerende og har utstråling. Men jeg hadde likt deg enda bedre om du ikke hatet på Zyzzern! :fnise:

Endret av Dude91
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...