Fame Skrevet 6. juni 2014 #7281 Skrevet 6. juni 2014 Herregud snuppa Blir helt mo i knærne nå jeg . Det er jo helt supert å høre Jeg tror jeg har et utseende som faller mellom to stoler....enten så syntes man at jeg ser grei ut...eller så er det bare sånn "pfffft......okay?" Få nå se da så kan jeg avgjøre det selv
Gjest Heartbeat Skrevet 6. juni 2014 #7283 Skrevet 6. juni 2014 Det dere holder på med kalles flørting. Tja, da flørter jeg hele tiden både med menn og damer Må da være lov å flørte litt uten og føle skam vel? Vi har iallefall ikke et sånt sjalusiforhold.Og litt flørt er bare sunt, så lenge man ikke overskrider en grense mener nå jeg da 3
Silfen Skrevet 6. juni 2014 #7284 Skrevet 6. juni 2014 Tja, da flørter jeg hele tiden både med menn og damer Må da være lov å flørte litt uten og føle skam vel? Vi har iallefall ikke et sånt sjalusiforhold.Og litt flørt er bare sunt, så lenge man ikke overskrider en grense mener nå jeg da Hva er din grense da? Runkemateriell er greit, men dirtytalk pr pm er ikke? Bare sånn for eksempel. 11
Gjest HarryDotter Skrevet 6. juni 2014 #7285 Skrevet 6. juni 2014 (endret) --------- Endret 6. juni 2014 av HarryDotter
Gjest Heartbeat Skrevet 6. juni 2014 #7286 Skrevet 6. juni 2014 (endret) Hva er din grense da? Runkemateriell er greit, men dirtytalk pr pm er ikke? Bare sånn for eksempel. Bare å sende meg melding på PM så skal jeg svare dere Ikke ødelegg denne bildetråden med spørsmål om meg. Det kan dere ta på PM Skal selvfølgelig fjerne bildet også. Vil jo ikke støte noen. Unnskyld for det, om noen ble støtt. Det var ikke min hensikt.. Endret 7. juni 2014 av ninuska_
Gjest HarryDotter Skrevet 6. juni 2014 #7287 Skrevet 6. juni 2014 (endret) ------------- Endret 6. juni 2014 av HarryDotter
Pottepalme Skrevet 6. juni 2014 #7288 Skrevet 6. juni 2014 Bare å sende meg melding på PM så skal jeg svare dere Ikke ødelegg denne bildetråden med spørsmål om meg. Det kan dere ta på PM Denne tråden er vel allerede ødlagt med masse smisking, flørting, og spørsmål om bilder på PM mellom enkeltpersoner. 9
Gjest HarryDotter Skrevet 6. juni 2014 #7289 Skrevet 6. juni 2014 (endret) ---------------------- Endret 6. juni 2014 av HarryDotter 1
Gjest HarryDotter Skrevet 6. juni 2014 #7290 Skrevet 6. juni 2014 (endret) -------------------------- Endret 6. juni 2014 av HarryDotter
Gjest Wallet Skrevet 6. juni 2014 #7291 Skrevet 6. juni 2014 Flørting kan dere ta på PM! Jeg vil se bilder, og ikke lese snikksnakk... 5
Gjest HarryDotter Skrevet 6. juni 2014 #7292 Skrevet 6. juni 2014 Flørting kan dere ta på PM! Jeg vil se bilder, og ikke lese snikksnakk... Får jeg tilbake da eller?
Gjest HarryDotter Skrevet 6. juni 2014 #7293 Skrevet 6. juni 2014 (endret) ----------------- Endret 6. juni 2014 av HarryDotter
Gjest HarryDotter Skrevet 6. juni 2014 #7294 Skrevet 6. juni 2014 (endret) ---------------------- Endret 6. juni 2014 av HarryDotter
Gjest Wallet Skrevet 6. juni 2014 #7295 Skrevet 6. juni 2014 Får jeg tilbake da eller? Kroppsbilde har jeg postet her før, men ansiktet mitt vil jeg gjerne holde anonymt.
Gjest Heartbeat Skrevet 6. juni 2014 #7296 Skrevet 6. juni 2014 HarryDotter, bare å ignorere det de skriver. Vi liker deg som du er, om det er lov å si det uten og bli beskyldt for å flørte Var hyggelig å få så mange fine tilbakemeldinger, men jeg tenkte ikke over at jeg kunne støte noen med det bildet, så det unnskylder jeg så mye for. Håper dere tar imot unnskyldningen min. Det bildet tok jeg for en bruker som ville se meg. Jeg tok et øyeblikks bilde og bare dro opp skjorta. Hadde ikke bh på meg, dermed de stjernene foran brystvortene Håper dere kan legge ned denne diskusjonene for det er ikke noe hyggelig. Man skal jo poste bilder her og ha det hyggelig 1
Gjest HarryDotter Skrevet 6. juni 2014 #7297 Skrevet 6. juni 2014 (endret) Har ikke du kjæreste? Det dere holder på med kalles flørting. (Silfen) "Hva er din grense da? Runkemateriell er greit, men dirtytalk pr pm er ikke? Bare sånn for eksempel. Denne tråden er vel allerede ødlagt med masse smisking, flørting, og spørsmål om bilder på PM mellom enkeltpersoner. Beklager at jeg freser sånn mot deg. Blir bare skikkelig grinete av negativitet, i en såpass positiv setting som denne tråden ok? Jeg har i utgangspunktet ikke noe imot deg. Hvis du leser det jeg har sitert over her, kan du nok innrømme at det du skriver føles som et kjempestikk dypt inn i siden på flere her ikke sant? Har lest så mye av slikt her på KG. Er så mett av det. men beklager om jeg tråkket over tærne på deg. Ikke planen å angripe deg som person. Endret 7. juni 2014 av ninuska_
Fame Skrevet 6. juni 2014 #7298 Skrevet 6. juni 2014 Så roer vi ned diskusjonen, dere! Jeg viser ikke kroppen min her, men kan godt vise trynet 7
Gjest lurven Skrevet 6. juni 2014 #7299 Skrevet 6. juni 2014 Bare å sende meg melding på PM så skal jeg svare dere Ikke ødelegg denne bildetråden med spørsmål om meg. Det kan dere ta på PM Skal selvfølgelig fjerne bildet også. Vil jo ikke støte noen. Unnskyld for det, om noen ble støtt. Det var ikke min hensikt.. skjønner ikke hvordan noen kan bli støtt av det fine bildet, synd at du fjerna det
Gjest lurven Skrevet 6. juni 2014 #7300 Skrevet 6. juni 2014 Så roer vi ned diskusjonen, dere! Jeg viser ikke kroppen min her, men kan godt vise trynet ser litt av kroppen din på bildet
Fremhevede innlegg