Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

Fremhevede innlegg

Skrevet

:grine:...hvor er den "RØDE nedover pila" hen? Finner bare den grønne :fnise:

Ganske sikker på at typen min ikke hadde satt pris på det på samme måte som at jeg ikke ville likt at han viste seg halvnaken på nett :jepp:

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Gjest Rossin
Skrevet (endret)

Ganske sikker på at typen min ikke hadde satt pris på det på samme måte som at jeg ikke ville likt at han viste seg halvnaken på nett :jepp:

Jeg flasha et og annet her på KG en gang, og kjæresten min likte det. Når jeg tenker meg om, var hun faktisk fotografen.

Når det er sagt, så er det ikke noe mas fra min side. Folk er forskjellige :)

Endret av Rossin
Skrevet

Jeg flasha et og annet her på KG en gang, og kjæresten min likte det. Når jeg tenker meg om, var hun faktisk fotografen.

Jeg kjenner min og vet han hadde mislikt det :P

Gjest Rossin
Skrevet

Jeg kjenner min og vet han hadde mislikt det :P

Redigerte posten min før du svarte. Som skrevet, så forstår jeg at folk er forskjellige.

Skrevet

Redigerte posten min før du svarte. Som skrevet, så forstår jeg at folk er forskjellige.

Indeed

Gjest HarryDotter
Skrevet (endret)

"borte"

Sorry fame....jeg støtte visst noen bort her..... :(

Endret av HarryDotter
Gjest Rossin
Skrevet

Vi er bare happy for det vi kan få vi :fnise:

Plis ikke dra meg oppi det her. Angrer allerede på at jeg svarte.

Gjest HarryDotter
Skrevet

Plis ikke dra meg oppi det her. Angrer allerede på at jeg svarte.

Anse det som du vil......"vi" kan bare være alle andre på tråden utenom deg det, dersom du føler ubehag ;)

Skrevet

;) Vi er bare happy for det vi kan få vi :fnise:

Lol

Synes det er på tide at du slenger ut noe!

• Liker 1
Skrevet

Lol

Seconded

Skrevet

"borte"

Sorry fame....jeg støtte visst noen bort her..... :(

Hva..?

Gjest HarryDotter
Skrevet

Lol

Jeg har spammet tråden med rumpesprekken min jeg :hoho: .....Det får være mer enn nok tror jeg

Gjest Heartbeat
Skrevet

Kjedelig å måtte jobbe nå på en fredagskveld. Men takk for en oppløftende opplevelse. Deilige kvinnfolk begge to. :)

Tusen takk :blomst:

Jeg har spammet tråden med rumpesprekken min jeg :hoho: .....Det får være mer enn nok tror jeg

Du er vakker og kjekk. Veldig fin personlighet har du også. Man skal lete lenge etter en sånn fin fyr som deg ;)

Skrevet

Du er vakker og kjekk. Veldig fin personlighet har du også. Man skal lete lenge etter en sånn fin fyr som deg ;)

:glare: Jeg vil også se åssen han ser ut! :P

Gjest Heartbeat
Skrevet

Han er kjekk :biggrin:

• Liker 1
Skrevet

Har ikke du kjæreste? :blink:

• Liker 5
Gjest HarryDotter
Skrevet

Herregud snuppa ;) Blir helt mo i knærne nå jeg :rodme: . Det er jo helt supert å høre :)

Jeg tror jeg har et utseende som faller mellom to stoler....enten så syntes man at jeg ser grei ut...eller så er det bare sånn "pfffft......okay?"

:hoho:

Gjest Heartbeat
Skrevet

Har ikke du kjæreste? :blink:

Jo, men vi kan da gi komplimenter til andre :) Det er lov det :)

• Liker 2
Gjest HarryDotter
Skrevet

Jeg tar det du sier på riktig måte Heartbeat ;) bare hyggelig det. Skal jo ikke reise hjem til noen å bryte opp forhold heller jeg da....hehe

Skrevet

Det dere holder på med kalles flørting.

• Liker 7
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...