Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du er nydelig og har flott kropp :)

:blomst: Du er nydelig selv, utapå og inni!

Videoannonse
Annonse
Gjest Eurodice
Skrevet

:fnise::fnise: Her var et jeg tok i full fart,med mest klær på, måtte skjule noen deler med stjerner ;) Kan legge ut noe med bikini senere kanskje... :laugh::laugh::laugh: Men egentlig ikke noe å se på da :P

Koketteri og falsk beskjedenhet kalles dette, Heartbeat. Du vet utmerket godt at du har en flott kropp. Hvis ikke, har du et forvrengt syn på kroppen din.

• Liker 11
Skrevet (endret)

Sjokoladediett, er det hemmeligheten din? Genialt. Jeg fikk ikke trent i hele april, så jeg trenger en rask løsning på det. Kanskje jeg skal forsøke trikset ditt, det ser jo ut til å fungere bra. Du kan bare poste flere bilder for min del, altså. :plystre:

Kan ikke love at det gir resultat da, kan være det bare virker slik på meg :fnise: Kanskje er det også kombinasjonen med kaffi og sjokolade som gjør susen. Sjokolade i små mengder med høyt kakaoinnholdet skal visst være veldig bra, men jeg er nok melkesjokoladejente. Vet ikke om dietten min akkurat gir helsegevinst. Tror ikke jeg skal eksponere meg så mye mer utover i denne tråden, iallfall ikke med det første. Må jo la andre flotte kvinnfolk slippe til også. :biggrin:

Endret av lillsunshine
Skrevet

Herre min SKAPER!

Det er nok mest mamma som har skapt meg.

Skrevet

Arrene ville vært under, der vi ikke ser. Og er generellt sett veldig bleke.

Men jeg kan godt tro at disse er ekte også. :)

Man kan jo ha arrene rundt brystvorten også da. Kjenner flere som har det. Men Heartbeat har ikke implantater. Det er jeg ganske sikker på :) perfekte pupper naturlig :) heldig!

• Liker 1
Gjest HarryDotter
Skrevet

Koketteri og falsk beskjedenhet kalles dette, Heartbeat. Du vet utmerket godt at du har en flott kropp. Hvis ikke, har du et forvrengt syn på kroppen din.

Kan være noen som har dårlig selvbilde på tross av mye skryt :)

Jeg har fått høre mye skryt på en spesiell ting hos meg selv, men jeg har hatt skikkelig vondt for å akseptere den delen av meg helt siden jeg var på barneskolen. Man klarer liksom ikke slippe taket på at "det ikke er så fint".....selv om andre tydeligvis liker den delen av en ganske godt ;)

Gjest HarryDotter
Skrevet

Det er nok mest mamma som har skapt meg.

Hehe...så faren din var ikke så heldig med sin prosentdel av genene mener du? :fnise:

Gjest Heartbeat
Skrevet

heartbeat :wow::bolledeig::helen::skya::spise::humpe::sexy:

:blomst:

Lost for words! :dagens-rose: Er det mulig?

:dagens-rose:;)

:blomst: Du er nydelig selv, utapå og inni!

Åh, så fint sagt :hug::hug:

Nei, det vet jeg ikke.Er mye jeg er misfornøyd med. Men takk for at du synes det :blomst:

Man kan jo ha arrene rundt brystvorten også da. Kjenner flere som har det. Men Heartbeat har ikke implantater. Det er jeg ganske sikker på :) perfekte pupper naturlig :) heldig!

Takk, blir helt rørt over så mange gode, snille mennesker som er her på forumet :hjerte::hjerte::hjerte: Takker så mye for komplimenter fra dere . Setter utrolig pris på det

• Liker 2
Skrevet

:blomst:

:dagens-rose:;)

Åh, så fint sagt :hug::hug:

Nei, det vet jeg ikke.Er mye jeg er misfornøyd med. Men takk for at du synes det :blomst:

Takk, blir helt rørt over så mange gode, snille mennesker som er her på forumet :hjerte::hjerte::hjerte: Takker så mye for komplimenter fra dere . Setter utrolig pris på det

Girl crush her og :jepp:

Skrevet

Hehe...så faren din var ikke så heldig med sin prosentdel av genene mener du? :fnise:

Sånn i kroppen, altså! Kanskje utenom hudfargen da. Pappa er ganske brun og jeg er brun på magen hele håret. Mamma er vel egentlig ginger, men har etter flere fødsler fått såpass hormonforandring i kroppen at hun nå blir veldig brun, med masse fregner.

Gjest HarryDotter
Skrevet

DA er man fin da...når til og med alle damene her er like "sånn barneskoleforelska" som oss gutta :hoho: :hoho: :hoho: (Og jeg mener IKKE å trekke noen BARN inn i dette av den grunn ;) Dere har vel hatt sånn "første forelskelse i hun som satt foran deg på skolen" feeling)

:fnise:

Skrevet

DA er man fin da...når til og med alle damene her er like "sånn barneskoleforelska" som oss gutta :hoho: :hoho: :hoho: (Og jeg mener IKKE å trekke noen BARN inn i dette av den grunn ;) Dere har vel hatt sånn "første forelskelse i hun som satt foran deg på skolen" feeling)

:fnise:

Misunner de puppene hennes altså.. Mine er i det minste laget :P

Gjest Heartbeat
Skrevet

:roser::rodmer:

Små pupper er jo kjempefine også :) Nå vil vi se bildet :lur:

Gjest HarryDotter
Skrevet

Ja det tror jeg mange her gjør selv om de ikke sier det rett ut :) De passer liksom til allt, om det er lov å være så frekk? Om man ikke takler kjempestore pupper, så er de jo kjempebra....om man da er så kresen at man ikke takler bittesmå pupper, så er de jommenmeg bra da også..... :fnise: . Vinn/vinn.

Nå må du ikke bli for selvkritisk her da Fame.....Små faste bryster er helt "kænon" for de aller fleste gutter ;) Ikke heng med hode av den grunn

Gjest HarryDotter
Skrevet

:roser::rodmer:

Små pupper er jo kjempefine også :) Nå vil vi se bildet :lur:

Støtter denne umiddelbart :nigo: ......

Gjest Steamboat
Skrevet

vi vil se overkroppen din Steamboat.

Jeg er nok bare en kikker, men takk for at du spurte.

Skrevet

Blir nok ikke noe bilde herfra nei :P

Skrevet

:fnise::fnise: Her var et jeg tok i full fart,med mest klær på, måtte skjule noen deler med stjerner ;) Kan legge ut noe med bikini senere kanskje... :laugh::laugh::laugh: Men egentlig ikke noe å se på da :P

Siden jeg nå har ferie og er i et veldig godt humør, poster jeg et nytt bilde av min kropp, denne gangen med min B/C-cup også. :fnise:

Kjedelig å måtte jobbe nå på en fredagskveld. Men takk for en oppløftende opplevelse. Deilige kvinnfolk begge to. :)

• Liker 1
Gjest lurven
Skrevet

Heartbeat kan nå bade i alle komplimentene hun har fått :biggrin:

Gjest HarryDotter
Skrevet (endret)

Blir nok ikke noe bilde herfra nei :P

:grine:...hvor er den "RØDE nedover pila" hen? Finner bare den grønne :fnise:

Endret av HarryDotter
  • Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.