Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

Fremhevede innlegg

Skrevet

De der stjernene skjuler ikke akkurat så mye, så jeg ser ikke helt poenget med de.

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Utrolig fine kropper begge to! Skikkelig fine på hver deres måte :)

Takk :) Og godt at vi er så forskjellige her i verden!

Bokstavelig talt helt feilfri.

Ikke at at jeg vet hva som er feil eller ikke feil heller, alle har vel gode og mindre gode side ved sin kropp og hver sin smak. Men takk :) Merkelig nok må jeg si at jeg føler meg mer fornøyd med min kropp i dag enn andre uker der jeg har spist sunnere og trent mer. De to siste ukene har jeg spist uhorvelige mengder sjokolade og annen god mat for å døyve eksamenssmerten og bare fått presset inn to treningsøkter. Tror sjokolade og ferie hjelper på selvtilitten min :fnise:

Endret av lillsunshine
Gjest Heartbeat
Skrevet

Siden jeg nå har ferie og er i et veldig godt humør, poster jeg et nytt bilde av min kropp, denne gangen med min B/C-cup også. :fnise:

Du er nydelig og har flott kropp :)

Utrolig fine kropper begge to! Skikkelig fine på hver deres måte :)

Tusen takk :blomst:

BOOBIES!!!

:fnise:

Utrolig fin mage.

Heartbeat jeg tør ikke kommentere slike bilder.

:laugh:

Skrevet

Takk :) Og godt at vi er så forskjellige her i verden!

Ikke at at jeg vet hva som er feil eller ikke feil heller, alle har vel gode og mindre gode side ved sin kropp og hver sin smak. Men takk :) Merkelig nok må jeg si at jeg føler meg mer fornøyd med min kropp i dag enn andre uker der jeg har spist sunnere og trent mer. De to siste ukene har jeg spist uhorvelige mengder sjokolade og annen god mat for å døyve eksamenssmerten og bare fått presset inn to treningsøkter. Tror sjokolade og ferie hjelper på selvtilitten min :fnise:

Sjokoladediett, er det hemmeligheten din? Genialt. Jeg fikk ikke trent i hele april, så jeg trenger en rask løsning på det. Kanskje jeg skal forsøke trikset ditt, det ser jo ut til å fungere bra. Du kan bare poste flere bilder for min del, altså. :plystre:

Skrevet

Deilig og sexy ;) hehe

Siden jeg nå har ferie og er i et veldig godt humør, poster jeg et nytt bilde av min kropp, denne gangen med min B/C-cup også. :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Fantastisk da, du ser ut deilig :)

:fnise::fnise: Her var et jeg tok i full fart,med mest klær på, måtte skjule noen deler med stjerner ;) Kan legge ut noe med bikini senere kanskje... :laugh::laugh::laugh: Men egentlig ikke noe å se på da :P

Skrevet

:fnise::fnise: Her var et jeg tok i full fart,med mest klær på, måtte skjule noen deler med stjerner ;) Kan legge ut noe med bikini senere kanskje... :laugh::laugh::laugh: Men egentlig ikke noe å se på da :P

Hvorfor skal du være så negativ mot deg selv? Du skal være stolt av din kropp. Den er jo så utrolig flott.

Klem fra Siw

PS! Du er en stjerne. 😊

Skrevet

Utrolig fin mage.

Heartbeat jeg tør ikke kommentere slike bilder.

vi vil se overkroppen din Steamboat.
Skrevet

Heartbeat: DAMN GIRL!!!

(Implants? Isåfall, job well did!)

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Feil tråd. Satt i andre tanker.

Endret av Arabella
Skrevet

Feil tråd. Satt i andre tanker.

Nå blir jeg veldig nyskjerrig på hva du hadde sitert meg for. :fnise:

Gjest Eurodice
Skrevet

Nå blir jeg veldig nyskjerrig på hva du hadde sitert meg for. :fnise:

Ingenting. Jeg trykket på svartasten i ren vanvare istedenfor å gå ut.

Gjest padawan
Skrevet

Kan ikke se noen synlige arr.

Skrevet

Arrene ville vært under, der vi ikke ser. Og er generellt sett veldig bleke.

Men jeg kan godt tro at disse er ekte også. :)

Gjest Heartbeat
Skrevet

Fantastisk da, du ser ut deilig :)

Hvorfor skal du være så negativ mot deg selv? Du skal være stolt av din kropp. Den er jo så utrolig flott.

Klem fra Siw

PS! Du er en stjerne.

Tusen takk, så snill du er :blomst:

Heartbeat: DAMN GIRL!!!

Nei, er nok ekte vare ;)

Nei, ingen arr her :fnise:

Skrevet

Tusen takk, så snill du er :blomst:

Nei, er nok ekte vare ;)

Nei, ingen arr her :fnise:

Wow. Girlcrush. :rodmer:

Gjest HarryDotter
Skrevet

Lost for words! :dagens-rose: Er det mulig?

Gjest HarryDotter
Skrevet

Herre min SKAPER!

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...