Silfen Skrevet 6. juni 2014 #7221 Skrevet 6. juni 2014 De der stjernene skjuler ikke akkurat så mye, så jeg ser ikke helt poenget med de. 5
lillsunshine Skrevet 6. juni 2014 #7222 Skrevet 6. juni 2014 (endret) Utrolig fine kropper begge to! Skikkelig fine på hver deres måte Takk Og godt at vi er så forskjellige her i verden! Bokstavelig talt helt feilfri. Ikke at at jeg vet hva som er feil eller ikke feil heller, alle har vel gode og mindre gode side ved sin kropp og hver sin smak. Men takk Merkelig nok må jeg si at jeg føler meg mer fornøyd med min kropp i dag enn andre uker der jeg har spist sunnere og trent mer. De to siste ukene har jeg spist uhorvelige mengder sjokolade og annen god mat for å døyve eksamenssmerten og bare fått presset inn to treningsøkter. Tror sjokolade og ferie hjelper på selvtilitten min Endret 6. juni 2014 av lillsunshine
Gjest Heartbeat Skrevet 6. juni 2014 #7223 Skrevet 6. juni 2014 Siden jeg nå har ferie og er i et veldig godt humør, poster jeg et nytt bilde av min kropp, denne gangen med min B/C-cup også. Du er nydelig og har flott kropp Utrolig fine kropper begge to! Skikkelig fine på hver deres måte Tusen takk BOOBIES!!! Utrolig fin mage. Heartbeat jeg tør ikke kommentere slike bilder.
Denver Skrevet 6. juni 2014 #7224 Skrevet 6. juni 2014 Takk Og godt at vi er så forskjellige her i verden! Ikke at at jeg vet hva som er feil eller ikke feil heller, alle har vel gode og mindre gode side ved sin kropp og hver sin smak. Men takk Merkelig nok må jeg si at jeg føler meg mer fornøyd med min kropp i dag enn andre uker der jeg har spist sunnere og trent mer. De to siste ukene har jeg spist uhorvelige mengder sjokolade og annen god mat for å døyve eksamenssmerten og bare fått presset inn to treningsøkter. Tror sjokolade og ferie hjelper på selvtilitten min Sjokoladediett, er det hemmeligheten din? Genialt. Jeg fikk ikke trent i hele april, så jeg trenger en rask løsning på det. Kanskje jeg skal forsøke trikset ditt, det ser jo ut til å fungere bra. Du kan bare poste flere bilder for min del, altså.
xeno Skrevet 6. juni 2014 #7225 Skrevet 6. juni 2014 Deilig og sexy hehe Siden jeg nå har ferie og er i et veldig godt humør, poster jeg et nytt bilde av min kropp, denne gangen med min B/C-cup også. 1
xeno Skrevet 6. juni 2014 #7226 Skrevet 6. juni 2014 Fantastisk da, du ser ut deilig Her var et jeg tok i full fart,med mest klær på, måtte skjule noen deler med stjerner Kan legge ut noe med bikini senere kanskje... Men egentlig ikke noe å se på da
siwhel Skrevet 6. juni 2014 #7227 Skrevet 6. juni 2014 Her var et jeg tok i full fart,med mest klær på, måtte skjule noen deler med stjerner Kan legge ut noe med bikini senere kanskje... Men egentlig ikke noe å se på da Hvorfor skal du være så negativ mot deg selv? Du skal være stolt av din kropp. Den er jo så utrolig flott. Klem fra Siw PS! Du er en stjerne. 😊
Mrs Smith Skrevet 6. juni 2014 #7228 Skrevet 6. juni 2014 Utrolig fin mage. Heartbeat jeg tør ikke kommentere slike bilder.vi vil se overkroppen din Steamboat.
Chloe- Skrevet 6. juni 2014 #7229 Skrevet 6. juni 2014 Heartbeat: DAMN GIRL!!! (Implants? Isåfall, job well did!)
Gjest Eurodice Skrevet 6. juni 2014 #7230 Skrevet 6. juni 2014 (endret) Feil tråd. Satt i andre tanker. Endret 6. juni 2014 av Arabella
Chloe- Skrevet 6. juni 2014 #7231 Skrevet 6. juni 2014 Feil tråd. Satt i andre tanker. Nå blir jeg veldig nyskjerrig på hva du hadde sitert meg for.
Gjest Eurodice Skrevet 6. juni 2014 #7232 Skrevet 6. juni 2014 Nå blir jeg veldig nyskjerrig på hva du hadde sitert meg for. Ingenting. Jeg trykket på svartasten i ren vanvare istedenfor å gå ut.
Gjest padawan Skrevet 6. juni 2014 #7233 Skrevet 6. juni 2014 (Implants? Isåfall, job well did!) Kan ikke se noen synlige arr.
Chloe- Skrevet 6. juni 2014 #7234 Skrevet 6. juni 2014 Kan ikke se noen synlige arr. Arrene ville vært under, der vi ikke ser. Og er generellt sett veldig bleke. Men jeg kan godt tro at disse er ekte også.
Gjest Heartbeat Skrevet 6. juni 2014 #7235 Skrevet 6. juni 2014 Fantastisk da, du ser ut deilig Tusen takk Hvorfor skal du være så negativ mot deg selv? Du skal være stolt av din kropp. Den er jo så utrolig flott. Klem fra Siw PS! Du er en stjerne. Tusen takk, så snill du er Heartbeat: DAMN GIRL!!! (Implants? Isåfall, job well did!) Nei, er nok ekte vare Kan ikke se noen synlige arr. Nei, ingen arr her
Chloe- Skrevet 6. juni 2014 #7236 Skrevet 6. juni 2014 Tusen takk Tusen takk, så snill du er Nei, er nok ekte vare Nei, ingen arr her Wow. Girlcrush.
Gjest HarryDotter Skrevet 6. juni 2014 #7239 Skrevet 6. juni 2014 Her var et jeg tok i full fart,med mest klær på, måtte skjule noen deler med stjerner Kan legge ut noe med bikini senere kanskje... Men egentlig ikke noe å se på da Lost for words! Er det mulig?
Gjest HarryDotter Skrevet 6. juni 2014 #7240 Skrevet 6. juni 2014 Siden jeg nå har ferie og er i et veldig godt humør, poster jeg et nytt bilde av min kropp, denne gangen med min B/C-cup også. Herre min SKAPER!
Fremhevede innlegg