Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fin bikini! og kropp :)

Ho setter nok pris på at du fjerner bildet :)

Skrevet

Ho setter nok pris på at du fjerner bildet :)

Ja, sorry tenkte ikke over det, har gjort det nå :)

Skrevet

hehe....det må du bare venne deg til ;) Når man ikke hører toneleie på stemme og ser kroppspråk mister man så veldig mye i det en person vil ha frem. Gått i samme fella selv så mange ganger. Bare så det er sagt...jeg oppfattet hele posten din som et stort kompliment jeg også

Sant nok. Du har jo hevet deg over slike kommenterer ser jeg, du er jo her enda :D

Gjest lurven
Skrevet

Hæh? Nei, jeg er ikke misunnelig. Det var et seriøst spørsmål, fordi jeg som "bare" har B/C-cup faktisk synes det er vondt å springe innimellom (riktignok uten Sportsbh). Siden jeg notorisk springer til bussen, opplever jeg det ganske ofte i grunn. Når det gjelder ryggproblemer kjenner jeg flere som har måtte ta en brystreduksjon grunnet at de har så store bryster at det har skapt trøbbel. Det virker som det er et gjengangerproblem hos de over en viss størrelse, og det var derfor jeg spurte.

Utrolig bra for Enhjørning at hun ikke opplever ryggproblemer, hun er da heldig. Men jeg skjønner at man tydeligvis ikke han stille slike spørsmål uten at det blir oppfattet som misunnelse eller bitch-stikking som du kaller det.

kan du ikke stå opp tidligere så du slipper å løpe til bussen, da slipper du vondt

Gjest lurven
Skrevet

Ikkeno stress ;) Jeg forventer ikke takk.....men helt seriøst.....Du er skikkelig fin! Satte kaffen i halsen :blomst:

nå overdriver du vel litt, går det an å sette kaffen i halsen pga et par fint tits :fnise:

Gjest HarryDotter
Skrevet

nå overdriver du vel litt, går det an å sette kaffen i halsen pga et par fint tits :fnise:

Voksne barn...små gleder? eller blir det helt feil? Hahahahahaha :danse:

Gjest lurven
Skrevet

Voksne barn...små gleder? eller blir det helt feil? Hahahahahaha :danse:

nei blir aldri helt feil :danse:

Gjest HarryDotter
Skrevet

Sant nok. Du har jo hevet deg over slike kommenterer ser jeg, du er jo her enda :D

ja jeg føler jeg har fått litt kjennskap til noen av folkene her inne, og de er til gjengjeld så utrolig hyggelige, at jeg blir litt til ;) Jeg har lært mye om "text kommunikasjon" etter det kan man si :fnise: ....Jeg må bare forsøke å "forstå" postene til folk før jeg poster tilbake.

• Liker 1
Skrevet

kan du ikke stå opp tidligere så du slipper å løpe til bussen, da slipper du vondt

Har ingenting å si om jeg står opp tidligere eller ikke. Det ender opp uansett ofte opp med at jeg berenker for dårlig tid. Har bare blitt en slik person etter at jeg ble student, ofte litt sent ute. På VGS var jeg den som satt klar 10-15 minutter før timen startet hver morgen.

• Liker 1
Gjest alegria
Skrevet

Ok da :rodme::rodme: Men jeg er overhodet ikke såå flott. Heller en smule feit.. men jobber med saken :icon_lol:

Gikk glipp igjen :-o siter meg når du legger ut :fnise:
Gjest lurven
Skrevet

Har ingenting å si om jeg står opp tidligere eller ikke. Det ender opp uansett ofte opp med at jeg berenker for dårlig tid. Har bare blitt en slik person etter at jeg ble student, ofte litt sent ute. På VGS var jeg den som satt klar 10-15 minutter før timen startet hver morgen.

høres ut som om du har kommet inn i en ond firkant

Gjest Eurodice
Skrevet

høres ut som om du har kommet inn i en ond firkant

Haha :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Fantastiske norske kvinner dere ser ut.

Håper også, alle dere som poster bilder, at dere er ærlige når det gjelder kjærlighet.

Gjest Heartbeat
Skrevet (endret)

Gikk glipp igjen :-o siter meg når du legger ut :fnise:

:fnise::fnise: Her var et jeg tok i full fart,med mest klær på, måtte skjule noen deler med stjerner ;) Kan legge ut noe med bikini senere kanskje... :laugh::laugh::laugh: Men egentlig ikke noe å se på da :P

Slettet ..

Endret av Heartbeat
  • Liker 8
Skrevet (endret)

Siden jeg nå har ferie og er i et veldig godt humør, poster jeg et nytt bilde av min kropp, denne gangen med min B/C-cup også. :fnise:

*Borte*

Endret av lillsunshine
  • Liker 13
Gjest Enhjørning
Skrevet

:fnise::fnise: Her var et jeg tok i full fart,med mest klær på, måtte skjule noen deler med stjerner ;) Kan legge ut noe med bikini senere kanskje... :laugh::laugh::laugh: Men egentlig ikke noe å se på da :P

Siden jeg nå har ferie og er i et veldig godt humør, poster jeg et nytt bilde av min kropp, denne gangen med min B/C-cup også. :fnise:

Utrolig fine kropper begge to! Skikkelig fine på hver deres måte :)

Skrevet

Bokstavelig talt helt feilfri.

• Liker 1
Skrevet (endret)

BOOBIES!!!

Endret av Rofl
  • Liker 2
Gjest Steamboat
Skrevet

Utrolig fin mage.

Heartbeat jeg tør ikke kommentere slike bilder.

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...