Gjest lurven Skrevet 4. juni 2014 #7181 Skrevet 4. juni 2014 Du har tilnærmet like pupper som meg! Er det rart av meg å bli glad når jeg ser andre jenter med store pupper? Jeg syns ikke du var så veldig rund egentlig. Kiloene dine ligger på de rette stedene, og du har etter min mening veldig fin formfull kropp. Tommel opp for selvtillit på stranda hvis du skryter på deg å like fine pupper må du nesten vise de frem
flinkeceline Skrevet 4. juni 2014 #7182 Skrevet 4. juni 2014 å enhjørning jeg misunner deg sånn! så fin kropp du har!
Gjest Heartbeat Skrevet 4. juni 2014 #7183 Skrevet 4. juni 2014 Meg Du har kjempefin kropp! Godt jobba
Gjest Enhjørning Skrevet 4. juni 2014 #7184 Skrevet 4. juni 2014 Enhjøringen!! Du ser helt fantastisk ut! Ikke nok med at jeg misunner kroppen din, jeg skulle så gjerne ha følt meg så tilfreds med kroppen man har fått utdelt også! Nordavind og ohdeergad-femten tomler opp for dere også! (temmelig heit er vel mer rett og si om Nordavind) Tusen takk Husker jeg riktig fra tidligere så ser du veldig bra ut! Du har ingen grunn til å misunne kroppen min og jeg håper du også klarer å bli tilfreds med kroppen din Takk! Og helt enig når det gjelder enhjørningen. Takk Du har formene på rett sted Takk å enhjørning jeg misunner deg sånn! så fin kropp du har! Tusen takk Du har ingen grunn til å misunne meg, du er helt sikkert kjempefin
Gjest Nordavind Skrevet 4. juni 2014 #7185 Skrevet 4. juni 2014 Du har kjempefin kropp! Godt jobba Takker!
Pierre Gynt Skrevet 4. juni 2014 #7186 Skrevet 4. juni 2014 Synes du har fine former og WOW så store bryst du har. Men må nesten spørre om du ikke sliter litt med ryggproblemer grunnet det? Må jo være utrolig tungt å bære på, og for å ikke snakke om løping :O Dette var et forsøk på et bitch-stikk, hvis dere ikke skjønte det. Digge tits, enhjørning. 3
Gjest Enhjørning Skrevet 4. juni 2014 #7187 Skrevet 4. juni 2014 Dette var et forsøk på et bitch-stikk, hvis dere ikke skjønte det. Digge tits, enhjørning. Jeg skjønner det fortsatt ikke, men kanskje like greit Takk
Gjest Lady.In.Heels Skrevet 4. juni 2014 #7188 Skrevet 4. juni 2014 (endret) Endret 4. juni 2014 av Lady.In.Heels 1
Gjest HarryDotter Skrevet 4. juni 2014 #7189 Skrevet 4. juni 2014 Da velger jeg å poste selv om jeg er en motsetning til alle de slanke fine kroppene her Jeg har ikke fått trent på nesten ett år pga. sykdom og er rundere enn noen gang, men jeg har heller aldri akseptert kroppen min før nå Å herregud!.......Det var(er) vakkert........mildt sagt.
Gjest HarryDotter Skrevet 4. juni 2014 #7191 Skrevet 4. juni 2014 Enhjøringen!! Du ser helt fantastisk ut! Ikke nok med at jeg misunner kroppen din, jeg skulle så gjerne ha følt meg så tilfreds med kroppen man har fått utdelt også! Nordavind og ohdeergad-femten tomler opp for dere også! (temmelig heit er vel mer rett og si om Nordavind) Tror jeg fikk med meg bilde av deg Noz.....Minnes å huske at du så veldig bra ut... 1
Gjest HarryDotter Skrevet 4. juni 2014 #7193 Skrevet 4. juni 2014 Noz er skikkelig kul også. Ja har lest mye av det hun skriver. Veldig bra i topplokket etter min mening....Men har sett så mange flotte damer her inne nå at jeg går litt i surr på hvem kropp som tilhører hvilke bruker .... Den ene etter den andre poster bilde, og alle til nå har vært utrolig flotte på hver sin måte Tror norske damer ligger høy i snitt når det kommer til utseende.
lillsunshine Skrevet 4. juni 2014 #7195 Skrevet 4. juni 2014 (endret) Dette var et forsøk på et bitch-stikk, hvis dere ikke skjønte det. Digge tits, enhjørning. Hæh? Nei, jeg er ikke misunnelig. Det var et seriøst spørsmål, fordi jeg som "bare" har B/C-cup faktisk synes det er vondt å springe innimellom (riktignok uten Sportsbh). Siden jeg notorisk springer til bussen, opplever jeg det ganske ofte i grunn. Når det gjelder ryggproblemer kjenner jeg flere som har måtte ta en brystreduksjon grunnet at de har så store bryster at det har skapt trøbbel. Det virker som det er et gjengangerproblem hos de over en viss størrelse, og det var derfor jeg spurte. Utrolig bra for Enhjørning at hun ikke opplever ryggproblemer, hun er da heldig. Men jeg skjønner at man tydeligvis ikke han stille slike spørsmål uten at det blir oppfattet som misunnelse eller bitch-stikking som du kaller det. Endret 4. juni 2014 av lillsunshine 11
Gjest Enhjørning Skrevet 4. juni 2014 #7196 Skrevet 4. juni 2014 Hæh? Nei, jeg er ikke misunnelig. Det var et seriøst spørsmål, fordi jeg som "bare" har B/C-cup faktisk synes det er vondt å springe innimellom (riktignok uten Sportsbh). Siden jeg notorisk springer til bussen, opplever jeg det ganske ofte i grunn. Når det gjelder ryggproblemer kjenner jeg flere som har måtte ta en brystreduksjon grunnet at de har så store bryster at det har skapt trøbbel. Det virker som det er et gjengangerproblem hos de over en viss størrelse, og det var derfor jeg spurte. Utrolig bra for Enhjørning at hun ikke opplever ryggproblemer, hun er da heldig. Men jeg skjønner at man tydeligvis ikke han stille slike spørsmål uten at det blir oppfattet som misunnelse eller bitch-stikking som du kaller det. Jeg som fikk kompliment fra deg tok det ikke som bitch-stikking(som jeg fortsatt ikke helt skjønner greia med) hvertfall
Gjest HarryDotter Skrevet 4. juni 2014 #7197 Skrevet 4. juni 2014 (endret) Men jeg skjønner at man tydeligvis ikke han stille slike spørsmål uten at det blir oppfattet som misunnelse eller bitch-stikking som du kaller det. hehe....det må du bare venne deg til Når man ikke hører toneleie på stemme og ser kroppspråk mister man så veldig mye i det en person vil ha frem. Gått i samme fella selv så mange ganger. Bare så det er sagt...jeg oppfattet hele posten din som et stort kompliment jeg også Endret 4. juni 2014 av HarryDotter
Gjest Enhjørning Skrevet 4. juni 2014 #7198 Skrevet 4. juni 2014 Å herregud!.......Det var(er) vakkert........mildt sagt. Tusen takk! Jeg glemte bare å svare siden jeg ville få frem at jeg ikke hadde sett noe negativt i det lillsunshine hadde skrevet.
Gjest HarryDotter Skrevet 4. juni 2014 #7199 Skrevet 4. juni 2014 Tusen takk! Jeg glemte bare å svare siden jeg ville få frem at jeg ikke hadde sett noe negativt i det lillsunshine hadde skrevet. Ikkeno stress Jeg forventer ikke takk.....men helt seriøst.....Du er skikkelig fin! Satte kaffen i halsen 1
lillsunshine Skrevet 4. juni 2014 #7200 Skrevet 4. juni 2014 Jeg som fikk kompliment fra deg tok det ikke som bitch-stikking(som jeg fortsatt ikke helt skjønner greia med) hvertfall [ /quote Det er bra Du skal absolutt ikke tolke det på den måten. Du har en superflott kropp 1
Fremhevede innlegg