AnonymBruker Skrevet 10. mai 2011 #701 Del Skrevet 10. mai 2011 Jo takk, det er ikke bare en helt vanlig singlett nei sjelden jeg finner topper med "firkantet" utrigning. Fant den på Zara ^^ Takk, jeg synes det er så fint med sånn utringning, men som du sier er det ikke lett å få tak i. To Zara I go! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Obelix Skrevet 10. mai 2011 #702 Del Skrevet 10. mai 2011 kjenner jeg godt kan ta imot noen slibrigheter på PM jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 10. mai 2011 #703 Del Skrevet 10. mai 2011 Jepp. Noen av oss er så uinteressante av vi kun blir møtt med likegyldighet Jepp - der har du oss lizzom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 10. mai 2011 #704 Del Skrevet 10. mai 2011 Stakar :'( Skal jeg sende dere et par slibrige veldedighetsmeldinger? Jeg lover å gjør hver melding 100% personlig, og så slibrig at dere føler dere utrygge, til og med i deres eget hjem <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 10. mai 2011 #705 Del Skrevet 10. mai 2011 Stakar :'( Skal jeg sende dere et par slibrige veldedighetsmeldinger? Jeg lover å gjør hver melding 100% personlig, og så slibrig at dere føler dere utrygge, til og med i deres eget hjem <3 Du er nå så godhjerta da Yme, men må jeg grine meg til dem så kan det være det samme altså 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 10. mai 2011 #706 Del Skrevet 10. mai 2011 Stakar :'( Skal jeg sende dere et par slibrige veldedighetsmeldinger? Jeg lover å gjør hver melding 100% personlig, og så slibrig at dere føler dere utrygge, til og med i deres eget hjem <3 Looking forward to it :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsTux Skrevet 10. mai 2011 #707 Del Skrevet 10. mai 2011 Stakar :'( Skal jeg sende dere et par slibrige veldedighetsmeldinger? Jeg lover å gjør hver melding 100% personlig, og så slibrig at dere føler dere utrygge, til og med i deres eget hjem <3 Nå er du fryktelig skummel assa Takk, men det holder egentlig med slibrighetene du sprer utover forumet ellers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsTux Skrevet 10. mai 2011 #708 Del Skrevet 10. mai 2011 kjenner jeg godt kan ta imot noen slibrigheter på PM jeg.... Har du lagt ut bilde i mannetråden da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 10. mai 2011 #709 Del Skrevet 10. mai 2011 Er det nå man skal føle seg mislykka fordi man ikke har mottat noen PM'er hverken i slibrig eller hetsende form...? Du har KG's fineste Fu, jeg sender deg gjerne litt hets! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 10. mai 2011 #710 Del Skrevet 10. mai 2011 Du har KG's fineste Fu, jeg sender deg gjerne litt hets! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Obelix Skrevet 10. mai 2011 #711 Del Skrevet 10. mai 2011 Har du lagt ut bilde i mannetråden da? hehe...nei.. tenkte mer på på generelt grunnlag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 10. mai 2011 #712 Del Skrevet 10. mai 2011 Her har jeg kun mottat PM'er om at jeg for faen ikke må tro jeg er deilig, og at det er juks å bruke korsett for å få menn til å gi en komplimenter. Synd at ikke PM'er kan sendes av Anonyme Brukere.... Silikonpupper er lov, men korsett er juks og helt forbudt? Verden er rar... Jeg synes nå du har all grunn til å føle deg så deilig du bare vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 10. mai 2011 #713 Del Skrevet 10. mai 2011 Silikonpupper er lov, men korsett er juks og helt forbudt? Verden er rar... Jeg synes nå du har all grunn til å føle deg så deilig du bare vil Kanskje jeg har silikon og? Gliser ondt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Obelix Skrevet 10. mai 2011 #714 Del Skrevet 10. mai 2011 put your money where your mouth is Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2011 #715 Del Skrevet 10. mai 2011 Kanskje jeg har silikon og? Gliser ondt... Det ser virkelig ikke slik ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 10. mai 2011 #716 Del Skrevet 10. mai 2011 Det ser virkelig ikke slik ut. Du har kanskje lyst til å avspore tråden med at jeg har hengepupper, for å veie opp for lovehandles fra helvete? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Larsern Skrevet 10. mai 2011 #717 Del Skrevet 10. mai 2011 Her har jeg kun mottat PM'er om at jeg for faen ikke må tro jeg er deilig, og at det er juks å bruke korsett for å få menn til å gi en komplimenter. Synd at ikke PM'er kan sendes av Anonyme Brukere.... Nåh, det stemmer vel ikke helt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2011 #718 Del Skrevet 10. mai 2011 Du har kanskje lyst til å avspore tråden med at jeg har hengepupper, for å veie opp for lovehandles fra helvete? Det var nå ment som et kompliment da men. Jeg synes ikke silikon er pent. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 10. mai 2011 #719 Del Skrevet 10. mai 2011 Det var nå ment som et kompliment da men. Jeg synes ikke silikon er pent. Helt i orden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 10. mai 2011 #720 Del Skrevet 10. mai 2011 Nåh, det stemmer vel ikke helt? Krmt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg