Gjest padawan Skrevet 4. juni 2014 #7161 Skrevet 4. juni 2014 Regner med det er positivt så takk Det var definitivt positivt ment.
ohdeergod Skrevet 4. juni 2014 #7162 Skrevet 4. juni 2014 (endret) min kropp Endret 4. juni 2014 av ohdeergod 8
Daybreak Skrevet 4. juni 2014 #7163 Skrevet 4. juni 2014 Mange flotte kropper og modige mennesker som tør og poste her inne
Gjest Svampebob1 Skrevet 4. juni 2014 #7164 Skrevet 4. juni 2014 Vil bare gjøre deg oppmerksom på at det fulle navnet ditt står under bildet i linkene dine (added by: ...)(elns) Takk for at du sier fra . Ingen vits i å ha bildene liggende, så fjernet linkene like godt.
QueenAwesome Skrevet 4. juni 2014 #7166 Skrevet 4. juni 2014 (endret) min kropp Så fin bikini! og kropp Edit: slettet bildet. Endret 5. juni 2014 av QueenAwesome
ohdeergod Skrevet 4. juni 2014 #7167 Skrevet 4. juni 2014 Så fin bikini! og kropp Tusen takk! Elsker den bikinien selv! Highwaist
Gjest Nordavind Skrevet 4. juni 2014 #7168 Skrevet 4. juni 2014 (endret) Meg Endret 29. juli 2014 av Nordavind
skyflakes Skrevet 4. juni 2014 #7169 Skrevet 4. juni 2014 Takk Regner med det er positivt så takk Oi, tusen takk! Jeg har vel heldigere vinkler enn dette, men jeg koste meg på stranda når jeg var på ferie nå og det at jeg får litt ekstra mage når jeg står på denne måten plager meg ikke Har bilder jeg ser slankere ut på fra ferien men dette var faktisk det jeg likte best. Når jeg var slankere så nærmest gjemte jeg meg for jeg kunne få en liten bulk på magen om jeg bøyde meg. Utrolig befriende å ikke tenke over det for første gang! Du har tilnærmet like pupper som meg! Er det rart av meg å bli glad når jeg ser andre jenter med store pupper? Jeg syns ikke du var så veldig rund egentlig. Kiloene dine ligger på de rette stedene, og du har etter min mening veldig fin formfull kropp. Tommel opp for selvtillit på stranda
Daybreak Skrevet 4. juni 2014 #7170 Skrevet 4. juni 2014 Meg Oh my God Skulle fått meir enn + 1 om det hadde gått an
Gjest Enhjørning Skrevet 4. juni 2014 #7173 Skrevet 4. juni 2014 Det er vel seriøst talt den mest sexy kroppen jeg har sett her inne.... Oi, det forventet jeg ikke å høre. Tusen takk! Synes du har fine former og WOW så store bryst du har. Men må nesten spørre om du ikke sliter litt med ryggproblemer grunnet det? Må jo være utrolig tungt å bære på, og for å ikke snakke om løping :O Tusen takk Neida, ryggen er vel noe av det eneste jeg faktisk ikke har problemer med Når jeg er i form til å løpe så er det ikke noe problem, bruker bare en god sportsbh Du er nydelig Tusen takk! wow, for en FLOTT!!!! kropp. Tusen takk :D Syns det er fint å lese at du aksepterer kroppen din nå. For den er jo temmelig perfekt ut fra bildet, og min mening, og da er det ekstra fint å se aksept fremfor jaging etter psyke idealer. Tusen takk! Ja, jeg har heldigvis klart å lære å akseptere meg for hvordan jeg er. Om jeg blir bedre nok til å trene skal jeg også jobbe med mentaliteten min så det kun handler om å få bedre helse og at jeg kanskje unngår å prøve å få disse idealene. Det var skikkelig woow det:) Men puppene, dine ekte eller ikke? Tusen takk! Nei nå kan du lure min kropp Kjempefin! Du har tilnærmet like pupper som meg! Er det rart av meg å bli glad når jeg ser andre jenter med store pupper? Jeg syns ikke du var så veldig rund egentlig. Kiloene dine ligger på de rette stedene, og du har etter min mening veldig fin formfull kropp. Tommel opp for selvtillit på stranda Hahaha Neida, er sikkert ikke rart Tusen takk hvertfall!
Gjest Dude91 Skrevet 4. juni 2014 #7174 Skrevet 4. juni 2014 Meg Ser bra ut! Relativt lav fettprosent. Trener du noe?
Gjest Nordavind Skrevet 4. juni 2014 #7176 Skrevet 4. juni 2014 Oh my God Skulle fått meir enn + 1 om det hadde gått an Holy crap. Legger meg langflat! Tusen takk!
Gjest Nordavind Skrevet 4. juni 2014 #7177 Skrevet 4. juni 2014 Ser bra ut! Relativt lav fettprosent. Trener du noe? Takk! Det blir 3-4 ganger i uka, den gamle kroppen vil nok ikke tåle mer
Gjest Inggolf Skrevet 4. juni 2014 #7178 Skrevet 4. juni 2014 (endret) Enhjøringen!! Du ser helt fantastisk ut! Ikke nok med at jeg misunner kroppen din, jeg skulle så gjerne ha følt meg så tilfreds med kroppen man har fått utdelt også! Nordavind og ohdeergad-femten tomler opp for dere også! (temmelig heit er vel mer rett og si om Nordavind) Endret 4. juni 2014 av Noz
Gjest Nordavind Skrevet 4. juni 2014 #7179 Skrevet 4. juni 2014 Enhjøringen!! Du ser helt fantastisk ut! Ikke nok med at jeg misunner kroppen din, jeg skulle så gjerne ha følt meg så tilfreds med kroppen man har fått utdelt også! Nordavind og ohdeergad-femten tomler opp for dere også! (temmelig heit er vel mer rett og si om Nordavind) Takk! Og helt enig når det gjelder enhjørningen.
Gjest lurven Skrevet 4. juni 2014 #7180 Skrevet 4. juni 2014 Da velger jeg å poste selv om jeg er en motsetning til alle de slanke fine kroppene her Jeg har ikke fått trent på nesten ett år pga. sykdom og er rundere enn noen gang, men jeg har heller aldri akseptert kroppen min før nå Skjermbilde 2014-06-04 kl. 18.41.01.png Du har formene på rett sted
Fremhevede innlegg