Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Takk!

Strøken mage da :).

Takk :)

Deilig mage da, og litt av kroppen som jeg ser :)

Takk :) man ser da ikke så mye kropp da men :P

Endelig et bilde av deg også Pompom :) Mage og rumpe er etter min mening noe av det mest tiltrekkende hos damene........Du er utrolig fin Pompom! Vært ganske nysgjerrig lenge nå, og dette hjalp jo fint :fnise:

Takk :) Har forstått du har vært litt nysgjerrig, så er hyggelig å kunne hjelpe. Haha :fnise:

Videoannonse
Annonse
Gjest HarryDotter
Skrevet

Takk :) Har forstått du har vært litt nysgjerrig, så er hyggelig å kunne hjelpe. Haha :fnise:

Var like før jeg snekret sammen en liten sjarmerende videohilsen med et spørsmål til deg....Da slapp jeg det kan vi si :hoho:

Skrevet

Man kan fint ha en fin kropp selv om man ikke trener. Har vel litt med gener og sånt å gjøre også.

Jeg trener ikke, og er ganske fornøyd med hvordan jeg ser ut. Midjemålet mitt kan imidlertid variere med 10-15 cm på en dag siden jeg har så mye matallergier. Det er litt kjedelig :P

Flott mage!

Gjest Ung tøff mann
Skrevet

Mange utrolig flotte kropper her :)

Gjest Ingaborga
Skrevet

Vil bare gjøre deg oppmerksom på at det fulle navnet ditt står under bildet i linkene dine (added by: ...)(elns)

Gjest Enhjørning
Skrevet (endret)

Da velger jeg å poste selv om jeg er en motsetning til alle de slanke fine kroppene her :) Jeg har ikke fått trent på nesten ett år pga. sykdom og er rundere enn noen gang, men jeg har heller aldri akseptert kroppen min før nå :)

*bilde fjernet*

Endret av Enhjørning
Gjest Steamboat
Skrevet

Da velger jeg å poste selv om jeg er en motsetning til alle de slanke fine kroppene her :) Jeg har ikke fått trent på nesten ett år pga. sykdom og er rundere enn noen gang, men jeg har heller aldri akseptert kroppen min før nå :)

Sweet!

Gjest padawan
Skrevet

:rodmer:

Gjest Tjoppa
Skrevet

Du ser jo dritbra ut! Du bærer de ekstra kiloene på en svært heldig måte ut fra bildet værtfall!

Gjest Enhjørning
Skrevet

Sweet!

Takk :)

:rodmer:

Regner med det er positivt så takk :)

Du ser jo dritbra ut! Du bærer de ekstra kiloene på en svært heldig måte ut fra bildet værtfall!

Oi, tusen takk! Jeg har vel heldigere vinkler enn dette, men jeg koste meg på stranda når jeg var på ferie nå og det at jeg får litt ekstra mage når jeg står på denne måten plager meg ikke :) Har bilder jeg ser slankere ut på fra ferien men dette var faktisk det jeg likte best. Når jeg var slankere så nærmest gjemte jeg meg for jeg kunne få en liten bulk på magen om jeg bøyde meg. Utrolig befriende å ikke tenke over det for første gang! :)

Gjest Lille-pus
Skrevet

Det er vel seriøst talt den mest sexy kroppen jeg har sett her inne.... :rodmer:

• Liker 2
Skrevet

attachicon.gifSkjermbilde 2014-06-04 kl. 18.41.01.png

Synes du har fine former og WOW så store bryst du har. Men må nesten spørre om du ikke sliter litt med ryggproblemer grunnet det? Må jo være utrolig tungt å bære på, og for å ikke snakke om løping :O

• Liker 1
Gjest Heartbeat
Skrevet

Du er nydelig :)

Skrevet

wow, for en FLOTT!!!! kropp.

Skrevet

Ok da :rodme::rodme: Men jeg er overhodet ikke såå flott. Heller en smule feit.. men jobber med saken :icon_lol:

Svippet innom tråden her forleden og så bildet, og jeg synes du har fine former jeg og veldig fin hudfarge! :)

Skrevet

attachicon.gifSkjermbilde 2014-06-04 kl. 18.41.01.png

Syns det er fint å lese at du aksepterer kroppen din nå. For den er jo temmelig perfekt ut fra bildet, og min mening, og da er det ekstra fint å se aksept fremfor jaging etter psyke idealer.

• Liker 4
Skrevet (endret)

Det var skikkelig woow det:)

Men puppene, dine ekte eller ikke?

Skjermbilde 2014-06-04 kl. 18.41.01.png

Endret av xeno
Gjest Heartbeat
Skrevet

Svippet innom tråden her forleden og så bildet, og jeg synes du har fine former jeg og veldig fin hudfarge! :)

Tusen takk :blomst:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...