Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

Fremhevede innlegg

Gjest HarryDotter
Skrevet

Nå ligger det ute igjen ;)

Takk skal du ha Kaizerr ;) Det er hva jeg kaller sprettrumpe ;) Sånn veldig veldig flott en....hehe...Oi

Videoannonse
Annonse
Gjest HarryDotter
Skrevet

Det der er en flott kvinnekropp! Du er ikke i nærheten av å være feit, engang. Synes du skal være stolt jeg :)

Er så enig. Blir ganske så "mo i knærne" av de hoftene hun har.....Så vakkert så vakkert.

Skrevet

Takk skal du ha Kaizerr ;) Det er hva jeg kaller sprettrumpe ;) Sånn veldig veldig flott en....hehe...Oi

Hehe, tusen takk for det :)

Skrevet

Tar ett photoshoppa bilde av meg da...

tardis-in-space-tardis-6289810-1280-768.

Get it? :fnise:

• Liker 3
Gjest HarryDotter
Skrevet

:rodme:

Ahem.......stod bilde lenger enn 20 sekunder?....

???

Gjest linsina
Skrevet

En times tid ;) liker egentlig ikke å ha sånt på nettet, derfor fort vekk

Gjest Heartbeat
Skrevet

Er så enig. Blir ganske så "mo i knærne" av de hoftene hun har.....Så vakkert så vakkert.

Søtinga :blomst:

Gjest Svampebob1
Skrevet (endret)

mange som trener uten å ha så fin kropp.

Og man kan nyte livet selv om man trener

Spiser man mye proteinrik mat og lite fett og karbohydrater, så kan man få en ganske fin kropp uten å trene.

Men såklart hjelper det jo en del om man trener jevnlig.

Jeg har toppen 3 timer i uka og da mest joggeturer. Går ca. en time gjennomsnittlig om dagen med hunden da... Det forbrenner man en god del fett på.

Edit ;)

Endret av Svampebob1
Skrevet

Spiser man mye proteinrik mat og lite fett og karbohydrater, så kan man få en ganske fin kropp uten å trene.

Jeg har toppen 3 timer i uka og da mest joggeturer. Går ca. en time gjennomsnittlig om dagen med hunden da... Det forbrenner man en god del fett på.

De bildene ble fort borte! Flott mannekropp :)

Man kan fint ha en fin kropp selv om man ikke trener. Har vel litt med gener og sånt å gjøre også.

Jeg trener ikke, og er ganske fornøyd med hvordan jeg ser ut. Midjemålet mitt kan imidlertid variere med 10-15 cm på en dag siden jeg har så mye matallergier. Det er litt kjedelig :P

post-75027-13078_thumb.jpg

• Liker 7
Gjest Svampebob1
Skrevet

Man kan fint ha en fin kropp selv om man ikke trener. Har vel litt med gener og sånt å gjøre også.

Jeg trener ikke, og er ganske fornøyd med hvordan jeg ser ut. Midjemålet mitt kan imidlertid variere med 10-15 cm på en dag siden jeg har så mye matallergier. Det er litt kjedelig :P

Takk!

Strøken mage da :).

Gjest Heartbeat
Skrevet

Prøvde å legge ut noen bilder her, men det ble helt mongo! Vi prøver igjen!

Flott kropp! ;)

Skrevet

Typisk at bildet er fjernet og så ser man slike kommentarer...

Skrevet

Deilig mage da, og litt av kroppen som jeg ser :)

Gjest HarryDotter
Skrevet

Endelig et bilde av deg også Pompom :) Mage og rumpe er etter min mening noe av det mest tiltrekkende hos damene........Du er utrolig fin Pompom! Vært ganske nysgjerrig lenge nå, og dette hjalp jo fint :fnise:

Gjest HarryDotter
Skrevet

Typisk at bildet er fjernet og så ser man slike kommentarer...

Ja helt typisk....Har gått glipp av flere her bare jeg har vært borte i et par minutter....Jeg anser meg som heldig som fikk se Kaizerr. Rumpa hennes var veldreid ;)

• Liker 1
Gjest HarryDotter
Skrevet

En times tid ;) liker egentlig ikke å ha sånt på nettet, derfor fort vekk

Hehe...går det an å skru på noen form for "varsling" når noen legger poster på denne tråden? :icon_lol::herremann:

Men ja...jeg skjønner deg godt. Ikke komfortabel med å ha egne bilder ute lenge selv.... Men om du virkelig er i godhjørnet en dag, så hadde det vært søtt om du ville sende et bilde i PM da ;) Jeg er veldig snill av meg altså :takke:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...