Gjest HarryDotter Skrevet 2. juni 2014 #7121 Skrevet 2. juni 2014 Nå ligger det ute igjen Takk skal du ha Kaizerr Det er hva jeg kaller sprettrumpe Sånn veldig veldig flott en....hehe...Oi
Gjest HarryDotter Skrevet 2. juni 2014 #7122 Skrevet 2. juni 2014 Det der er en flott kvinnekropp! Du er ikke i nærheten av å være feit, engang. Synes du skal være stolt jeg Er så enig. Blir ganske så "mo i knærne" av de hoftene hun har.....Så vakkert så vakkert.
Kaizerr Skrevet 2. juni 2014 #7123 Skrevet 2. juni 2014 Takk skal du ha Kaizerr Det er hva jeg kaller sprettrumpe Sånn veldig veldig flott en....hehe...Oi Hehe, tusen takk for det
Gjest linsina Skrevet 2. juni 2014 #7124 Skrevet 2. juni 2014 (endret) Endret 2. juni 2014 av linsina
Chizue Skrevet 2. juni 2014 #7127 Skrevet 2. juni 2014 Tar ett photoshoppa bilde av meg da... Get it? 3
Gjest HarryDotter Skrevet 3. juni 2014 #7128 Skrevet 3. juni 2014 Ahem.......stod bilde lenger enn 20 sekunder?.... ???
Gjest linsina Skrevet 3. juni 2014 #7129 Skrevet 3. juni 2014 En times tid liker egentlig ikke å ha sånt på nettet, derfor fort vekk
Gjest Heartbeat Skrevet 3. juni 2014 #7130 Skrevet 3. juni 2014 Er så enig. Blir ganske så "mo i knærne" av de hoftene hun har.....Så vakkert så vakkert. Søtinga
Gjest Svampebob1 Skrevet 3. juni 2014 #7131 Skrevet 3. juni 2014 (endret) mange som trener uten å ha så fin kropp. Og man kan nyte livet selv om man trenerSpiser man mye proteinrik mat og lite fett og karbohydrater, så kan man få en ganske fin kropp uten å trene. Men såklart hjelper det jo en del om man trener jevnlig. Jeg har toppen 3 timer i uka og da mest joggeturer. Går ca. en time gjennomsnittlig om dagen med hunden da... Det forbrenner man en god del fett på. Edit Endret 4. juni 2014 av Svampebob1
Nanami Skrevet 3. juni 2014 #7132 Skrevet 3. juni 2014 Spiser man mye proteinrik mat og lite fett og karbohydrater, så kan man få en ganske fin kropp uten å trene. Men såklart hjelper det jo en del om man trener jevnlig. Jeg har toppen 3 timer i uka og da mest joggeturer. Går ca. en time gjennomsnittlig om dagen med hunden da... Det forbrenner man en god del fett på. De bildene ble fort borte! Flott mannekropp Man kan fint ha en fin kropp selv om man ikke trener. Har vel litt med gener og sånt å gjøre også. Jeg trener ikke, og er ganske fornøyd med hvordan jeg ser ut. Midjemålet mitt kan imidlertid variere med 10-15 cm på en dag siden jeg har så mye matallergier. Det er litt kjedelig 7
Gjest Svampebob1 Skrevet 3. juni 2014 #7133 Skrevet 3. juni 2014 De bildene ble fort borte! Flott mannekropp Man kan fint ha en fin kropp selv om man ikke trener. Har vel litt med gener og sånt å gjøre også. Jeg trener ikke, og er ganske fornøyd med hvordan jeg ser ut. Midjemålet mitt kan imidlertid variere med 10-15 cm på en dag siden jeg har så mye matallergier. Det er litt kjedelig Takk! Strøken mage da .
Gjest Heartbeat Skrevet 3. juni 2014 #7134 Skrevet 3. juni 2014 Spiser man mye proteinrik mat og lite fett og karbohydrater, så kan man få en ganske fin kropp uten å trene. Men såklart hjelper det jo en del om man trener jevnlig. Jeg har toppen 3 timer i uka og da mest joggeturer. Går ca. en time gjennomsnittlig om dagen med hunden da... Det forbrenner man en god del fett på. Prøvde å legge ut noen bilder her, men det ble helt mongo! Vi prøver igjen! Flott kropp!
jabx Skrevet 3. juni 2014 #7136 Skrevet 3. juni 2014 Takk skal du ha Kaizerr Det er hva jeg kaller sprettrumpe Sånn veldig veldig flott en....hehe...Oi Typisk at bildet er fjernet og så ser man slike kommentarer...
xeno Skrevet 3. juni 2014 #7137 Skrevet 3. juni 2014 Deilig mage da, og litt av kroppen som jeg ser De bildene ble fort borte! Flott mannekropp Man kan fint ha en fin kropp selv om man ikke trener. Har vel litt med gener og sånt å gjøre også. Jeg trener ikke, og er ganske fornøyd med hvordan jeg ser ut. Midjemålet mitt kan imidlertid variere med 10-15 cm på en dag siden jeg har så mye matallergier. Det er litt kjedelig
Gjest HarryDotter Skrevet 3. juni 2014 #7138 Skrevet 3. juni 2014 De bildene ble fort borte! Flott mannekropp Man kan fint ha en fin kropp selv om man ikke trener. Har vel litt med gener og sånt å gjøre også. Jeg trener ikke, og er ganske fornøyd med hvordan jeg ser ut. Midjemålet mitt kan imidlertid variere med 10-15 cm på en dag siden jeg har så mye matallergier. Det er litt kjedelig Endelig et bilde av deg også Pompom Mage og rumpe er etter min mening noe av det mest tiltrekkende hos damene........Du er utrolig fin Pompom! Vært ganske nysgjerrig lenge nå, og dette hjalp jo fint
Gjest HarryDotter Skrevet 3. juni 2014 #7139 Skrevet 3. juni 2014 Typisk at bildet er fjernet og så ser man slike kommentarer... Ja helt typisk....Har gått glipp av flere her bare jeg har vært borte i et par minutter....Jeg anser meg som heldig som fikk se Kaizerr. Rumpa hennes var veldreid 1
Gjest HarryDotter Skrevet 3. juni 2014 #7140 Skrevet 3. juni 2014 En times tid liker egentlig ikke å ha sånt på nettet, derfor fort vekk Hehe...går det an å skru på noen form for "varsling" når noen legger poster på denne tråden? Men ja...jeg skjønner deg godt. Ikke komfortabel med å ha egne bilder ute lenge selv.... Men om du virkelig er i godhjørnet en dag, så hadde det vært søtt om du ville sende et bilde i PM da Jeg er veldig snill av meg altså
Fremhevede innlegg