Agape Skrevet 2. juni 2014 #7081 Skrevet 2. juni 2014 Mange solbarn her for tiden, brune og lekre alle sammen :cool: :cool:
Gjest lurven Skrevet 2. juni 2014 #7082 Skrevet 2. juni 2014 (endret) Ja, dette er altså min kropp. Aldri trent i hele mitt liv, men er fornøyd selvom den er litt slapp Mest fornøyd med rumpa, i og med at den har blitt sånn etter kun sofasliting Vennligst IKKE legg ved bildet om du skal sitere innlegget mitt. Jeg skal fjerne det senere Endret 2. juni 2014 av lurven
Gjest lurven Skrevet 2. juni 2014 #7083 Skrevet 2. juni 2014 Heartbeat er en flott dame med lekre former, - det er ikke stort mer å si om den saken tror jeg Så for moro skyld, og for å dra opp snittalderen litt kan vi ta baksiden av medaljen. For anledningen da med noe så utdatert som en string så lite er skjult bak tekstiler. Bak-retusjert-a.jpeg Ikke helt ihht. dagens standard for en bak, men det får våge seg da. Dette kun for å vise at forfallet ikke 'må' være komplett etter fylte 40. den rumpa ser ikke ut som en dag over 32
Silfen Skrevet 2. juni 2014 #7084 Skrevet 2. juni 2014 Begynn å trene så blir du enda finere Begynn å få litt hjerneføde, så slipper du å komme med slikt oppgulp. 7
Gjest lurven Skrevet 2. juni 2014 #7085 Skrevet 2. juni 2014 Begynn å få litt hjerneføde, så slipper du å komme med slikt oppgulp. sorry men jeg mente det på en bra måte, formulerte meg kanskje litt dumt der, mente at hun er fin til ikke å ha trent...
koskenkorva Skrevet 2. juni 2014 #7086 Skrevet 2. juni 2014 sorry men jeg mente det på en bra måte, formulerte meg kanskje litt dumt der, mente at hun er fin til ikke å ha trent... Går fint det, vet jeg ikke har noen trent kropp og at den sikkert har noe potensiale til å se bedre ut om jeg starter å trene. Men jeg liker å nyte livet jeg 2
Alja Skrevet 2. juni 2014 #7087 Skrevet 2. juni 2014 Pent syn, koskenkorva! Vær stolt av den kroppen der!
Gjest lurven Skrevet 2. juni 2014 #7088 Skrevet 2. juni 2014 Går fint det, vet jeg ikke har noen trent kropp og at den sikkert har noe potensiale til å se bedre ut om jeg starter å trene. Men jeg liker å nyte livet jeg mange som trener uten å ha så fin kropp. Og man kan nyte livet selv om man trener
Gjest Heartbeat Skrevet 2. juni 2014 #7089 Skrevet 2. juni 2014 Haha uff, det var da også noe å ha som mål :O Jeg hadde rett da, du har pretty big boobs Takk
koskenkorva Skrevet 2. juni 2014 #7090 Skrevet 2. juni 2014 Pent syn, koskenkorva! Vær stolt av den kroppen der! Tusen takk
Spaghetti Skrevet 2. juni 2014 #7091 Skrevet 2. juni 2014 Min kropp er for øyeblikket en turistattraksjon. Hvordan skulle jeg vite at jeg måtte snu meg og sole ryggen også? Går ikke UV strålene gjennom kroppen og gjør hele meg brun? Forsiden er brun, baksiden hvit. Ganske merkelig. Tror ikke min kjæreste liker at jeg hadde postet noe bilde, da. Hun vet hvem jeg er her! :O
Gjest HarryDotter Skrevet 2. juni 2014 #7092 Skrevet 2. juni 2014 (endret) Ja, dette er altså min kropp. Aldri trent i hele mitt liv, men er fornøyd selvom den er litt slapp Mest fornøyd med rumpa, i og med at den har blitt sånn etter kun sofasliting Vennligst IKKE legg ved bildet om du skal sitere innlegget mitt. Jeg skal fjerne det senere Jeg tror jeg har nevnt det før koskenkorva, men du må for all del ikke ha negative tanker om deg selv med dette du viser her altså. Syntes du har en veldig vakker kroppsform. perfekt bredde på hoftene og veldig feminin. Skikkelig "årntli" damekropp. Rumpa di er ganske enkelt.....digg. Ser trent ut rett og slett (regner med du tar dette i riktig mening ) "edit: skrivefeil" Endret 2. juni 2014 av HarryDotter
Gjest Heartbeat Skrevet 2. juni 2014 #7093 Skrevet 2. juni 2014 Min kropp er for øyeblikket en turistattraksjon. Hvordan skulle jeg vite at jeg måtte snu meg og sole ryggen også? Går ikke UV strålene gjennom kroppen og gjør hele meg brun? Forsiden er brun, baksiden hvit. Ganske merkelig. Tror ikke min kjæreste liker at jeg hadde postet noe bilde, da. Hun vet hvem jeg er her! :O Få se?
koskenkorva Skrevet 2. juni 2014 #7094 Skrevet 2. juni 2014 Jeg tror jeg har nevnt det før koskenkorva, men du må for all del ikke ha negative tanker om deg selv med dette du viser her altså. Syntes du har en veldig vakker kroppsform. perfekt bredde på hoftene og veldig feminin. Skikkelig "årntli" damekropp. Rumpa di er ganske enkelt.....digg. Ser trent ut rett og slett (regner med du tar dette i riktig mening ) "edit: skrivefeil" Jeg synes kroppen min er helt OK i og med at den ikke har trent siden gymmen i 10 klasse for godt over 10 år siden Hehe, tusen takk! :D Trikset har vært å hive innpå med potetgull og cola, og sitte i sofaen
Gjest HarryDotter Skrevet 2. juni 2014 #7095 Skrevet 2. juni 2014 Jeg synes kroppen min er helt OK i og med at den ikke har trent siden gymmen i 10 klasse for godt over 10 år siden Hehe, tusen takk! :D Trikset har vært å hive innpå med potetgull og cola, og sitte i sofaen Ja men det finnes da ikke noe bedre enn å sitte klemt ved siden av dama i sofaen å se en spennede film vel? Sofagriser er herlige mennesker De stresser som regel ikke for mye om allt fjas og mas. Herlig dame du koskenkorva.
koskenkorva Skrevet 2. juni 2014 #7096 Skrevet 2. juni 2014 Ja men det finnes da ikke noe bedre enn å sitte klemt ved siden av dama i sofaen å se en spennede film vel? Sofagriser er herlige mennesker De stresser som regel ikke for mye om allt fjas og mas. Herlig dame du koskenkorva. Hadde sikkert ikke tatt skade av å lette på rævva en gang i blant sikkert, men ja. Livet er godt som sofagris!
missdior Skrevet 2. juni 2014 #7097 Skrevet 2. juni 2014 Får se om jeg tør senere Mine bher er stort sett fra H og M Lekker, smekker! Litt OT, men finner du BHer i E på HM?? Største jeg har funnet der er DD! Ååh, tenk om man slapp å bruke en formue på BH..
oreokjeksen Skrevet 2. juni 2014 #7098 Skrevet 2. juni 2014 Litt OT, men finner du BHer i E på HM?? Største jeg har funnet der er DD! Ååh, tenk om man slapp å bruke en formue på BH.. tror DD er det samme som E
missdior Skrevet 2. juni 2014 #7099 Skrevet 2. juni 2014 tror DD er det samme som E Er det? For DD passer ikke boobsene mine! Bruker F/G hos Change, og det er jo latterlig.
oreokjeksen Skrevet 2. juni 2014 #7100 Skrevet 2. juni 2014 Er det? For DD passer ikke boobsene mine! Bruker F/G hos Change, og det er jo latterlig. aha, har iallefall hørt at DD er britisk eller amerikansk størrelse, og at det er det samme som E
Fremhevede innlegg