Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

Fremhevede innlegg

Gjest lurven
Skrevet (endret)

Er ikke mer høytidelig av meg enn at jeg kan spørre veldig pent, - på vegne av alle gamle kjerringer som kan trenge en dishy lekkerbisken å titte på før vi triller ut på badet med gåstolen vår, plukker ut gebisset... setter krøllnåler i håret og ruller inn til sengen.

Så drømmer vi søte drømmer om svunne tiders gla'skap.

Snille.... Du virker som en rimelig ok kar, så.... :pls:

Jeg er da ingen lekkerbisken, og faktisk så har jeg ikke kamera heller :fnise:

digitalkameraet mitt har jeg lånt bort og jeg har ikke telefon med kamera heller

Endret av lurven
Videoannonse
Annonse
Gjest Ung tøff mann
Skrevet

Ok da :rodme::rodme: Men jeg er overhodet ikke såå flott. Heller en smule feit.. men jobber med saken :icon_lol:

Likte spesielt godt hendene dine ;)

Skrevet

Props til alle som lar bildene sine ligge ute i all overskuelig fremtid.

• Liker 1
Gjest Dude91
Skrevet

Ok da :rodme::rodme: Men jeg er overhodet ikke såå flott.

Du er flott. :klem: Fine former.

Gjest HarryDotter
Skrevet (endret)

Ok da :rodme::rodme:Men jeg er overhodet ikke såå flott. Heller en smule feit.. men jobber med saken :icon_lol:

Eeeeeeehhhh....JO det er du. :blomst: ....eller så har jeg skrekkelig dårlig smak :fnise: . Tror mange av de andre brukerne her vil være enige i det første jeg skrev her.

Heartbeat er en flott dame med lekre former, - det er ikke stort mer å si om den saken tror jeg ;)

Så for moro skyld, og for å dra opp snittalderen litt kan vi ta baksiden av medaljen.

For anledningen da med noe så utdatert som en string så lite er skjult bak tekstiler.

Ikke helt ihht. dagens standard for en bak, men det får våge seg da.

Dette kun for å vise at forfallet ikke 'må' være komplett etter fylte 40.

Syntes rumpa di var veldig digg jeg Lille-pus! Hehe...ikke ta deg nær av måten jeg formulerer meg på :hug: ....bare er ærlig med deg nå. Hadde jeg ikke likt bildet, ville jeg heller ikke kommentert ikke sant?

Fin rygg og kroppsfasong. Har venta litt på bilde av deg. Veldig veldig bra saker ;)

Endret av HarryDotter
Skrevet

Ok da :rodme::rodme: Men jeg er overhodet ikke såå flott. Heller en smule feit.. men jobber med saken :icon_lol:

isåfall fett på de rette plassene. Jenter med former er slik det skal være, og det der tar jeg anyday over jenter det er vondt å ha på fanget grunnet bein som stikker.

Skrevet (endret)

For å hoppe litt på back on topic

Poff

Don't quote. Kthnxbye.

edit: endret til mer riktig proposjonalt bilde.

Endret av dillyduzit
  • Liker 4
Gjest HarryDotter
Skrevet

For å hoppe litt på back on topic.

Don't quote. Kthnxbye.

Oi....

Gjest Heartbeat
Skrevet

Likte spesielt godt hendene dine ;)

Hehe.. takk ;)

Eeeeeeehhhh....JO det er du. :blomst: ....eller så har jeg skrekkelig dårlig smak :fnise: . Tror mange av de andre brukerne her vil være enige i det første jeg skrev her.

Tusen takk :blomst:

Gjest Heartbeat
Skrevet

isåfall fett på de rette plassene. Jenter med former er slik det skal være, og det der tar jeg anyday over jenter det er vondt å ha på fanget grunnet bein som stikker.

Tusen takk :blomst: Så snille dere er :)

Skrevet

Lekre damer her inne! :sjokkert:

Vil fjerne mitt, men er så mange som har sitert med link at jeg ikke får tiillllll :bond:

Skrevet

Og du Heartbeat..... GIVE ME A FRIGGI'N BREAK. Du feit? :skratte:

Digg

Skrevet

Du har da ingen grunn til å fjerne, Alja91? Du var jo heit som faen.

• Liker 1
Gjest Heartbeat
Skrevet

Og du Heartbeat..... GIVE ME A FRIGGI'N BREAK. Du feit? :skratte:

Digg

Aww.. takk.. Du er iallefall HOT. Skal ha deg i minnet når jeg når målet mitt ;) Vil se slik ut som deg. Du har drømmekroppen :)

Skrevet

Aww.. takk.. Du er iallefall HOT. Skal ha deg i minnet når jeg når målet mitt ;) Vil se slik ut som deg. Du har drømmekroppen :)

link?

Skrevet

Haha uff, det var da også noe å ha som mål :O

Jeg hadde rett da, du har pretty big boobs ;)

Gjest Steamboat
Skrevet (endret)

Vil fjerne mitt, men er så mange som har sitert med link at jeg ikke får tiillllll :bond:

Fjern lenken fra innlegget ditt, siter alle som har sitert med link og be dem slette lenken.

Endret av Steamboat
Gjest HarryDotter
Skrevet

Lekre damer her inne! :sjokkert:

Sorry...men du er en av dem :sjenert: .....

Den andre setningen der....finnes det en sånn "pil ned" stemme man kan bruke?

(et tappert forsøk på et kompliment Alja91 ;) )

Skrevet (endret)

*poff*

Endret av koskenkorva
  • Liker 2
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...