magicpie Skrevet 1. juni 2014 #7041 Skrevet 1. juni 2014 Nei, jeg er på grensen til overvektig i følge BMI, Så vet du det Men ellers tusen takk På grensen til overvektig er ikke feit. Er du på grensen til overvektig, er du fortsatt normalvektig. 1
Gjest Heartbeat Skrevet 1. juni 2014 #7042 Skrevet 1. juni 2014 På grensen til overvektig er ikke feit. Er du på grensen til overvektig, er du fortsatt normalvektig. Unnskyld for at jeg skrev det da
magicpie Skrevet 1. juni 2014 #7043 Skrevet 1. juni 2014 Unnskyld for at jeg skrev det da Ingenting å unnskylde for, det var bare til opplysning. Du har en flott kropp 2
Gjest Heartbeat Skrevet 1. juni 2014 #7044 Skrevet 1. juni 2014 Ingenting å unnskylde for, det var bare til opplysning. Du har en flott kropp Tusen takk
vimsefrøken Skrevet 1. juni 2014 #7045 Skrevet 1. juni 2014 Ok da Men jeg er overhodet ikke såå flott. Heller en smule feit.. men jobber med saken Du er ikke feit, jeg syns du var en flott jente med former
Gjest Lille-pus Skrevet 1. juni 2014 #7047 Skrevet 1. juni 2014 Heartbeat er en flott dame med lekre former, - det er ikke stort mer å si om den saken tror jeg Så for moro skyld, og for å dra opp snittalderen litt kan vi ta baksiden av medaljen. For anledningen da med noe så utdatert som en string så lite er skjult bak tekstiler. Ikke helt ihht. dagens standard for en bak, men det får våge seg da. Dette kun for å vise at forfallet ikke 'må' være komplett etter fylte 40. 15
Lutetium 71 Skrevet 1. juni 2014 #7048 Skrevet 1. juni 2014 (endret) Nei, jeg er på grensen til overvektig i følge BMI, Så vet du det Men ellers tusen takk BMI sier ikke alt: http://www.newscientist.com/gallery/obese-olympians Heartbeat er en flott dame med lekre former, - det er ikke stort mer å si om den saken tror jeg Så for moro skyld, og for å dra opp snittalderen litt kan vi ta baksiden av medaljen. For anledningen da med noe så utdatert som en string så lite er skjult bak tekstiler. Bak-retusjert-a.jpeg Ikke helt ihht. dagens standard for en bak, men det får våge seg da. Dette kun for å vise at forfallet ikke 'må' være komplett etter fylte 40. Visste ikke at det fantes en standard engang. Raua di ser uansett knæsj ut! Endret 1. juni 2014 av Lutetium 71 1
kameliablomst Skrevet 1. juni 2014 #7049 Skrevet 1. juni 2014 (endret) Vet ikke hvor lenge jeg tør å la det ligge ute, meeeen: Endret 1. juni 2014 av kameliablomst 5
Gjest Heartbeat Skrevet 1. juni 2014 #7050 Skrevet 1. juni 2014 (endret) Du er ikke feit, jeg syns du var en flott jente med former Tusen takk, så snilt sagt Jenter med former er mye finere såklart Heartbeat er en flott dame med lekre former, - det er ikke stort mer å si om den saken tror jeg Så for moro skyld, og for å dra opp snittalderen litt kan vi ta baksiden av medaljen. For anledningen da med noe så utdatert som en string så lite er skjult bak tekstiler. Ikke helt ihht. dagens standard for en bak, men det får våge seg da. Dette kun for å vise at forfallet ikke 'må' være komplett etter fylte 40. Tusen takk, og må bare få si at du også ser smashing ut PS: Du hadde finere stjerner enn meg Endret 1. juni 2014 av Heartbeat
Gjest lurven Skrevet 1. juni 2014 #7051 Skrevet 1. juni 2014 Vet ikke hvor lenge jeg tør å la det ligge ute, meeeen: digg
Gjest lurven Skrevet 1. juni 2014 #7052 Skrevet 1. juni 2014 Mye fine bilder her med lettkledde damer nå. det liker gutta
Gjest Lille-pus Skrevet 1. juni 2014 #7053 Skrevet 1. juni 2014 Visste ikke at det fantes en standard engang. Raua di ser uansett knæsj ut! Å, men det gjør det. Litt sånn J. Lo' stuss i blodtrimmet utgave. Synes det er litt kult jeg da. Takk, snille, du er alltid en Gentleman Vet ikke hvor lenge jeg tør å la det ligge ute, meeeen: Pent. Og du rakk å skifte antrekk mens jeg var i dusjen Tusen takk, og må bare få si at du også ser smashing ut PS: Du hadde finere stjerner enn meg Synes det er greit å balansere ut (mis)forståelsen av at 'kjerringer' på alder med din mor (sånn omtrent) er noen forfalne 'hauger' med hengeræv og cellulitter.... helt ugått på alt av datostempling for nær et millennium siden Jeg la farve på min stjerne... for å matche resten av påkledningen
Gjest Lille-pus Skrevet 1. juni 2014 #7054 Skrevet 1. juni 2014 Mye fine bilder her med lettkledde damer nå. det liker gutta Det koster, lurven.... Du er sporty og jevner ut litt på den kjønnsmessige ubalansen her, - gjør du ikke... Når vi spør pent.... 1
Gjest Ung tøff mann Skrevet 1. juni 2014 #7055 Skrevet 1. juni 2014 (endret) Vet ikke hvor lenge jeg tør å la det ligge ute, meeeen: Var det vondt å ta piercing på navlen? Endret 1. juni 2014 av Ung tøff mann
kameliablomst Skrevet 1. juni 2014 #7056 Skrevet 1. juni 2014 (endret) Pent. Og du rakk å skifte antrekk mens jeg var i dusjen Ha ha, hadde et håp om at ingen fikk med seg det.. Var det vondt å ta piercing på navlen? Nei, jeg synes ikke det var vondt :-) Endret 1. juni 2014 av kameliablomst
Gjest Steamboat Skrevet 1. juni 2014 #7057 Skrevet 1. juni 2014 Kunne sagt du holder deg godt, men det blir en understatement! Vet ikke hvor lenge jeg tør å la det ligge ute, meeeen: Digg mage
siwhel Skrevet 1. juni 2014 #7058 Skrevet 1. juni 2014 Heartbeat er en flott dame med lekre former, - det er ikke stort mer å si om den saken tror jeg Så for moro skyld, og for å dra opp snittalderen litt kan vi ta baksiden av medaljen. For anledningen da med noe så utdatert som en string så lite er skjult bak tekstiler.Bak-retusjert-a.jpeg Ikke helt ihht. dagens standard for en bak, men det får våge seg da. Dette kun for å vise at forfallet ikke 'må' være komplett etter fylte 40. Er jeg heldig og har slik kropp når jeg passerer 40 år så skal jeg være veldig gla..
Gjest lurven Skrevet 1. juni 2014 #7059 Skrevet 1. juni 2014 Det koster, lurven.... Du er sporty og jevner ut litt på den kjønnsmessige ubalansen her, - gjør du ikke... Når vi spør pent.... nei er du gal, jeg er altfor pysete til å gjøre noe sånt
Gjest Lille-pus Skrevet 1. juni 2014 #7060 Skrevet 1. juni 2014 (endret) nei er du gal, jeg er altfor pysete til å gjøre noe sånt Er ikke mer høytidelig av meg enn at jeg kan spørre veldig pent, - på vegne av alle gamle kjerringer som kan trenge en dishy lekkerbisken å titte på før vi triller ut på badet med gåstolen vår, plukker ut gebisset... setter krøllnåler i håret og ruller inn til sengen. Så drømmer vi søte drømmer om svunne tiders gla'skap. Snille.... Du virker som en rimelig ok kar, så.... Endret 1. juni 2014 av Lille-pus 1
Fremhevede innlegg