Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

Fremhevede innlegg

Gjest Inggolf
Skrevet

BARE 70 E ja, haha! Det du ser på bildet av meg er en ussel liten b cup :fnise:

B eller E.... Det kommer jo bare helt ann på hvor du går hen. Du kjøper tydeligvis BH`ene dine

på HM og Cubus og sånn, mens Heartbeat tipper jeg har funnet størrelsen sin på Change.

Gå til Change du også, så vips- jeg lover deg at du også plutselig har størrelse E.

Alle bruker "større" størrelser der fordi man blir så glad av å få vite at man plutselig trenger en bokstav høyere opp en D (Salgs-elendig-triks som tydeligvis funker :lol: )

*FerdigAvsporet*

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

msjh2w.jpg

Så mange nydelige jenter her, jeg er imponert =)

Legger ut et bilde av meg på stranda, litt eldre bilde, men har ikke forandret meg.

Endret av Drømmemann1
  • Liker 18
Skrevet

dt-914013902983.png

Legger ut et bilde av meg på stranda, litt eldre bilde, men har ikke forandret meg.

Well THATS a nice tan!

Gjest Heartbeat
Skrevet

Sleng ut det bikinibildet du! ;)

Får se om jeg tør senere ;)

B eller E.... Det kommer jo bare helt ann på hvor du går hen. Du kjøper tydeligvis BH`ene dine

på HM og Cubus og sånn, mens Heartbeat tipper jeg har funnet størrelsen sin på Change.

Gå til Change du også, så vips- jeg lover deg at du også plutselig har størrelse E.

Alle bruker "større" størrelser der fordi man blir så glad av å få vite at man plutselig trenger en bokstav høyere opp en D (Salgs-elendig-triks som tydeligvis funker :lol: )

*FerdigAvsporet*

Mine bher er stort sett fra H og M :fnise:

WUF6bG94.jpeg

Lekker, smekker!

Gjest Inggolf
Skrevet

Dæven! Sånn rent utseendemessig så har du et temmelig passende brukernavn til dette bilde du postet, Drømmemannen! Hva betyr disse tallene du har på deg?

• Liker 1
Gjest Inggolf
Skrevet (endret)

Og foresten, til alle genrelt her; Er det så vanskelig å fjerne bilde i quoten? (eller så vanskelig å huske på?) Når man siterer et innlegg med et bilde i, så ser man jo selv der man svarer på innlegget at det er et stort bilde... Bare tenker at det er en fin vane å skaffe seg, nemlig å fjerne bilde, for det er sikkert ikke mange som har lyst til å bli bilde-sitert..

Endret av Noz
Skrevet

Dæven! Sånn rent utseendemessig så har du et temmelig passende brukernavn til dette bilde du postet, Drømmemannen! Hva betyr disse tallene du har på deg?

jeg tror det er dag, mnd og årstall. rent logisk... xD

• Liker 2
Skrevet

jeg tror det er dag, mnd og årstall. rent logisk... xD

correct =)

Gjest Steamboat
Skrevet (endret)

Vanskelig å se bedre ut enn dette Drømmemann1!

Endret av Steamboat
Gjest Rossin
Skrevet

Sorry OT, men: Jeg skjønner ikke det hysteriet om å ikke sitere bilder som er lagt ut gjennom KG. De blir jo sletta i alle sitatene når bildet slettes fra originalinnlegget?

Gjest Sakone
Skrevet

Sorry OT, men: Jeg skjønner ikke det hysteriet om å ikke sitere bilder som er lagt ut gjennom KG. De blir jo sletta i alle sitatene når bildet slettes fra originalinnlegget?

Ikke hvis man linker bilder fra andre steder. Det blir kun fjernet i sitatene om det er bilder som er lastet opp via opplastingsfunksjonen på KG.

Gjest Rossin
Skrevet

Ikke hvis man linker bilder fra andre steder. Det blir kun fjernet i sitatene om det er bilder som er lastet opp via opplastingsfunksjonen på KG.

Les innlegget mitt igjen og gråt.

Skrevet

Hvordan ser dere tall på Drømmenmannen a? Bildet er jo knøttlite her :klo:

• Liker 1
Gjest Sakone
Skrevet

Les innlegget mitt igjen og gråt.

Ja jeg gråter. Mine manglende leseferdigheter har gjort meg til en offentlig latterstokk :(

• Liker 1
Gjest Heartbeat
Skrevet

Hvordan ser dere tall på Drømmenmannen a? Bildet er jo knøttlite her :klo:

Her er det også knøttlite. Ser ingen tall ?

• Liker 1
Gjest Rossin
Skrevet

Ja jeg gråter. Mine manglende leseferdigheter har gjort meg til en offentlig latterstokk :(

Reek.

Gjest HarryDotter
Skrevet

Får se om jeg tør senere ;)

Ahem....Gir du oss "fans" et tips i god tid før om det skulle skje Heartbeat? :fnise:;)

Skrevet (endret)

angret

Endret av Lizliz
  • Liker 1
Gjest HarryDotter
Skrevet

Kroppen sideveis :)

Behov for bekreftelse for tiden tydeligvis :Pikke så gøy å bli dumpet :(

edit: snudd bilde

Huffda :( (ikke til bilde altså ;) )

Da kan iallefall jeg bekrefte at du ser sprek og fin ut.

Ha en veldig god helg

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...