Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er helt utrolig fornøyd med min nye bikini og brunfarge om dagen, så den vil jeg dele med dere! (Bikini kjøpt på Cubus om noen lurte)

Here it is

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er helt utrolig fornøyd med min nye bikini og brunfarge om dagen, så den vil jeg dele med dere! (Bikini kjøpt på Cubus om noen lurte)

Here it is

Veldig bra kropp Alja! :)

Skrevet

Veldig bra kropp Alja! :)

Ja, jeg er sånn tålig fornøyd. Litt utrent, men jeg koser meg :)

Takk for kompliment!

Gjest Blubberella
Skrevet

Wow, you sexy lady, Alja91! Både fin brunfarge og søt bikini! :) Kroppen gidder jeg ikke kommentere en gang for jeg er ei sånn feit og misunnelig megge som får anfall av slanke kropper! :glare::ler:

• Liker 1
Skrevet

Wow, you sexy lady, Alja91! Både fin brunfarge og søt bikini! :) Kroppen gidder jeg ikke kommentere en gang for jeg er ei sånn feit og misunnelig megge som får anfall av slanke kropper! :glare::ler:

Hahaha, nå lo jeg litt for meg selv. Merket dog at brunfargen hjalp veldig på selvfølelsen da. Det er jo bare sååå mye finere med brunt flesk enn hva det er med hvitt flesk :fnise:

Tusen takk for fin kommentar :)

Gjest Wallet
Skrevet

Here it is

Fin kropp du har, Alja! :icon_lol:

Gjest Inggolf
Skrevet (endret)

Utrent? den må du forklare Alja, for det ser jeg absolutt ikke?

synes du ser utrolig bra ut!

Endret av Noz
  • Liker 1
Skrevet

Utrolig fin mage Alja

hehe takk :))

Skrevet

Utrent? den må du forklare Alja, for det ser jeg absolutt ikke?

synes du ser utrolig bra ut!

Jeg har ikke trent på et år kanskje, så det ligger ingen muskler til grunne. Jeg har bare en litt spe kropp. Sikkert under kategorien skjult overvekt :fnise: Nå postet jeg også bilde i en vinkel jeg ser bedre ut :fnise:

Gjest Heartbeat
Skrevet

Here it is

Du er nydelig :) Tenkte jeg skulle poste av meg i bikini, men etter å ha sett deg, tør jeg ikke ;) Du er jo så flott!Du ser iallefall trent ut i mine øyne

Skrevet

Du er nydelig :) Tenkte jeg skulle poste av meg i bikini, men etter å ha sett deg, tør jeg ikke ;) Du er jo så flott!Du ser iallefall trent ut i mine øyne

Herregud, legg ut bilde, jente!!

• Liker 1
Skrevet

Jeg minnes å huske at jeg har sett bilde av deg, heartbeat. Her inne kanskje? Da var du i helprofil, og jeg må si jeg tror du har noen heftige store boobs!

Gjest Inggolf
Skrevet

Åjoooda, det er jo mer "risikabelt" å poste bilde av ansiktet sitt enn av kroppen, synes du ikke?

• Liker 1
Gjest Heartbeat
Skrevet

Jeg minnes å huske at jeg har sett bilde av deg, heartbeat. Her inne kanskje? Da var du i helprofil, og jeg må si jeg tror du har noen heftige store boobs!

Ja, har postet et par ganger :):fnise: Ikke såå store vel. Bare 70 E :laugh:

Skrevet

Here it is

Har ikke du barn? Eller husker jeg helt feil nå? :sjenert: For uansett om du har født eller ikke, så er du digg i bikini :biggrin:

Skrevet

Har ikke du barn? Eller husker jeg helt feil nå? :sjenert: For uansett om du har født eller ikke, så er du digg i bikini :biggrin:

Jeg har barn ja :) Tusen takk, skjønne!

Skrevet

Ja, har postet et par ganger :):fnise: Ikke såå store vel. Bare 70 E :laugh:

BARE 70 E ja, haha! Det du ser på bildet av meg er en ussel liten b cup :fnise:

• Liker 2
Gjest Heartbeat
Skrevet

BARE 70 E ja, haha! Det du ser på bildet av meg er en ussel liten b cup :fnise:

Synes de så veldig bra ut. Mine er ikke så mye større :)

Skrevet

Synes de så veldig bra ut. Mine er ikke så mye større :)

Sleng ut det bikinibildet du! ;)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...