Stefan Skrevet 9. mai 2011 #681 Del Skrevet 9. mai 2011 Det gjelder nøye å se an hvem man skal sende til Hehehe... jeg må si... jeg har ikke fått noen slibrige meldinger på PM jeg heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KM Skrevet 9. mai 2011 #682 Del Skrevet 9. mai 2011 Får vel legge ut bilde av meg daa.. Tok bildet for noen dager siden! http://bloggfiler.no/sodemall.blogg.no/images/901894-8-1304969318843-t150.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2011 #683 Del Skrevet 9. mai 2011 Får vel legge ut bilde av meg daa.. Tok bildet for noen dager siden! http://bloggfiler.no/sodemall.blogg.no/images/901894-8-1304969318843-t150.jpg funker ikke? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lys Skrevet 9. mai 2011 #684 Del Skrevet 9. mai 2011 (endret) Kan la dette ligge en times tid. Elendig fotografi. Er periodetrener og passer på å ikke skeie ut hver dag, så går det bra. Født et stk nydelig barn også. Ganske fornøyd (hei janteloven!) Endret 9. mai 2011 av lys 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stefan Skrevet 9. mai 2011 #685 Del Skrevet 9. mai 2011 Kan la dette ligge en times tid. Elendig fotografi. Er periodetrener og passer på å ikke skeie ut hver dag, så går det bra. Født et stk nydelig barn også. Ganske fornøyd (hei janteloven!) Stort pluss fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KM Skrevet 9. mai 2011 #686 Del Skrevet 9. mai 2011 funker ikke? Hmm.. Rart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 9. mai 2011 #687 Del Skrevet 9. mai 2011 Okei - etter å ha mottatt en særdeles slibrig PM begynner jeg å lure på om det var i overkant naivt av meg å legge ut bikinibilde og samtidig regne med at de fleste brukerne her inne er oppegående nok til å forstå at det absolutt ikke lå noen seksuell invitasjon i det Hva behager? Hvem er så uoppdragne og uforskammede at de våger? En vet, i alle fall om en er av norsk kultur, at det ikke ligger noe seksuelt i en bikini. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lys Skrevet 9. mai 2011 #688 Del Skrevet 9. mai 2011 Stort pluss fra meg! Hyggelig! Takker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Obelix Skrevet 10. mai 2011 #689 Del Skrevet 10. mai 2011 Lyspunkt i hverdagen denne tråden... synd bildene taes vekk så fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 10. mai 2011 #690 Del Skrevet 10. mai 2011 Her har jeg kun mottat PM'er om at jeg for faen ikke må tro jeg er deilig, og at det er juks å bruke korsett for å få menn til å gi en komplimenter. Synd at ikke PM'er kan sendes av Anonyme Brukere.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 10. mai 2011 #691 Del Skrevet 10. mai 2011 Her har jeg kun mottat PM'er om at jeg for faen ikke må tro jeg er deilig, og at det er juks å bruke korsett for å få menn til å gi en komplimenter. Synd at ikke PM'er kan sendes av Anonyme Brukere.... Jøss. Det må da være sendt av sjalu jentunger på 17 år? Er det mulig Synes du er deilig, jeg, både med og uten korsett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Obelix Skrevet 10. mai 2011 #692 Del Skrevet 10. mai 2011 haha... å bli sinna for at noen legger ut et bilde i en "legge ut bilde tråd" er lavmål... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 10. mai 2011 #693 Del Skrevet 10. mai 2011 Jøss. Det må da være sendt av sjalu jentunger på 17 år? Er det mulig Synes du er deilig, jeg, både med og uten korsett Back at ya, Sobrilis:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stefan Skrevet 10. mai 2011 #694 Del Skrevet 10. mai 2011 Her har jeg kun mottat PM'er om at jeg for faen ikke må tro jeg er deilig, og at det er juks å bruke korsett for å få menn til å gi en komplimenter. Synd at ikke PM'er kan sendes av Anonyme Brukere.... Er det mulig... Det laveste av det lave er å sitte der som en anonym bruker, bak en dataskjerm, og samtidig snakke nedsettende om andres kropper. Spesielt når de klart og tydelig ikke er i vater med meningene sine. Du skal være stolt av din flotte kropp, Katie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2011 #695 Del Skrevet 10. mai 2011 Fjernet bildet mitt ganske fort, er ikke modig nok til å la det ligge ut i tilknytning til brukernavnet mitt.. Men nå tok jeg nytt bilde for å dokumentere årets bikiniform, så da kan jeg vel beære dere med det som AB. ;P Et par uker til med trening så regner jeg med at vi er i boks. =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2011 #696 Del Skrevet 10. mai 2011 Fjernet bildet mitt ganske fort, er ikke modig nok til å la det ligge ut i tilknytning til brukernavnet mitt.. Men nå tok jeg nytt bilde for å dokumentere årets bikiniform, så da kan jeg vel beære dere med det som AB. ;P Et par uker til med trening så regner jeg med at vi er i boks. =) Eh.. Det virket ikke. Prøver igjen.. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Obelix Skrevet 10. mai 2011 #697 Del Skrevet 10. mai 2011 Excellent bilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stefan Skrevet 10. mai 2011 #698 Del Skrevet 10. mai 2011 Eh.. Det virket ikke. Prøver igjen.. Jeg gleder meg allerede til badesesongen, kjenner jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 10. mai 2011 #699 Del Skrevet 10. mai 2011 Er det nå man skal føle seg mislykka fordi man ikke har mottat noen PM'er hverken i slibrig eller hetsende form...? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsTux Skrevet 10. mai 2011 #700 Del Skrevet 10. mai 2011 Her har jeg kun mottat PM'er om at jeg for faen ikke må tro jeg er deilig, og at det er juks å bruke korsett for å få menn til å gi en komplimenter. Synd at ikke PM'er kan sendes av Anonyme Brukere.... Dette håper jeg du bare ler av Jeg hadde også lyst til å si noe pent om kroppen din, men det meste var jo allerede sagt, så Er det nå man skal føle seg mislykka fordi man ikke har mottat noen PM'er hverken i slibrig eller hetsende form...? Jepp. Noen av oss er så uinteressante av vi kun blir møtt med likegyldighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg