Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

Fremhevede innlegg

Gjest HarryDotter
Skrevet

Wow, for et kompliment :) Jeg har svømt i mange år, men kan ikke si at jeg trener den spesifikt, nei.

Strøken form. God sans på tøyfronten også.

Flott dame :klappe:

Videoannonse
Annonse
Gjest Heartbeat
Skrevet

*sensurert*

What! Gikk jeg glipp av det her... :(

Skrevet

:lur:

Glemte å svare - tror det var du som spurte. Pent ansikt! :)

Gjest Dude91
Skrevet

Takk. ^^

Glemte å svare - tror det var du som spurte. Pent ansikt! :)

Gjest Blubberella
Skrevet (endret)

Nå har jeg blomstret nok her i tråden så da fjernet jeg bildet og takker pent for fine tilbakemeldinger :)

Endret av Blubberella
  • Liker 11
Skrevet

Godkjent den der ja, men det vet du vell. ^^

:) Tok meg litt tid.

Strøken form. God sans på tøyfronten også.

Flott dame :klappe:

Tusen takk for det! :kyss2: Nå venter jeg i spenning på albuen som nevnes litt over her.

Gjest HarryDotter
Skrevet

:) Tok meg litt tid.

Tusen takk for det! :kyss2: Nå venter jeg i spenning på albuen som nevnes litt over her.

Kommer kanskje litt albuer og knær om ikke lenge :hoho: . De mest spennede delene på kroppen... :hoppendeglad:

Gjest HarryDotter
Skrevet

Blubberella i all sin frodige formhet:

Du er aktiv på joggefronten ser jeg? Veldig fint bilde av deg ;)

Skrevet

Kommer kanskje litt albuer og knær om ikke lenge :hoho: . De mest spennede delene på kroppen... :hoppendeglad:

Absolutt! :laugh:

Gjest Idollet
Skrevet

What! Gikk jeg glipp av det her... :(

Du gikk glipp av at jeg skrev noe fryktelig idiotisk ;)

Gjest lurven
Skrevet

Wow, for et kompliment :) Jeg har svømt i mange år, men kan ikke si at jeg trener den spesifikt, nei.

det er en typisk svømmerumpe det der

Gjest Blubberella
Skrevet

Du er aktiv på joggefronten ser jeg? Veldig fint bilde av deg ;)

Njei kan vel ikke skryte på meg så mye jogging. Jeg prøver å gå turer ofte, og da hender det at jeg legger inn noen små (lette) joggeintervaller. Intervallene blir nok litt lengre etterhvert som kondisen blir bedre og kroppen lettere. Foreløpig bærer jeg på 95 kg men håper på å gå ned til 85 innen høsten.

Gjest HarryDotter
Skrevet

Njei kan vel ikke skryte på meg så mye jogging. Jeg prøver å gå turer ofte, og da hender det at jeg legger inn noen små (lette) joggeintervaller. Intervallene blir nok litt lengre etterhvert som kondisen blir bedre og kroppen lettere. Foreløpig bærer jeg på 95 kg men håper på å gå ned til 85 innen høsten.

Hæ? Du ser da sprek ut! Hvor høy er du da? ser ikke ut som 95kilo. Veldig flott figur ;)

Skrevet (endret)

..

(borte)

Endret av Fysikeren
  • Liker 2
Gjest Blubberella
Skrevet

Hæ? Du ser da sprek ut! Hvor høy er du da? ser ikke ut som 95kilo. Veldig flott figur ;)

Ca 176 eller noe der omkring.

Gjest Heartbeat
Skrevet

Ca 176 eller noe der omkring.

Du bærer kiloene godt. Nydelig former .Sexy ;)

Gjest HarryDotter
Skrevet

Støtter den ja....95 kilo fordelt på høyden hennes er veldig bra det. Hun ser fin ut

Gjest Blubberella
Skrevet

Støtter den ja....95 kilo fordelt på høyden hennes er veldig bra det. Hun ser fin ut

:sjenert::smilyblomst:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...