Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Syns det der er ufint. Jenta driver jo åpenbart med fitness og da ser man gjerne på sine svakheter eller mangler som noe man kan forbedre, uten å mene at kroppen ikke var fin altså. Den var smashing.

Ok.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest HarryDotter
Skrevet (endret)

Haha, åja. Men når skal vi få se en del av deg? Holder med en arm, eller tå for den saks skyld ;)

Okaaaaay.....Når jeg først drar til her, så skal jeg gjøre mitt ytterste for å sjokkere brukerne her fra sans og samling :fnise:

Hadde valget mellom albue og........så da blir det rørleggær`n

Enjoy for 10 seconds :sjokk:

"slettet"

Endret av HarryDotter
  • Liker 4
Gjest Eurodice
Skrevet

Okaaaaay.....Når jeg først drar til her, så skal jeg gjøre mitt ytterste for å sjokkere brukerne her fra sans og samling :fnise:

Ah, så nusselig rumpe :sikle:

Skrevet

Bedre enn ikke noe! Nå kan jeg sove godt i natt haha :D

• Liker 1
Gjest HarryDotter
Skrevet (endret)

Bedre enn ikke noe! Nå kan jeg sove godt i natt haha :D

Hehe...ja det ble sprekken eller rynkete hud på armen :hoho:

Hakket bedre med korsrygg da? :smilorange:

Endret av HarryDotter
Skrevet

Hehe...ja det ble sprekken eller rynkete hud på armen :hoho:

Hakke bedre med korsrygg da? :smilorange:

Mente du "hakket" bedre, eller har ikke bedre? :P

Gjest HarryDotter
Skrevet

Mente du "hakket" bedre, eller har ikke bedre? :P

mente "hakket" bedre.....hehe. Småtrøtt :blomst:

Skrevet

mente "hakket" bedre.....hehe. Småtrøtt :blomst:

Ja var det jeg tenkte :) Men ja, sexy korsrygg da ;) haha

Gjest HarryDotter
Skrevet

Ja var det jeg tenkte :) Men ja, sexy korsrygg da ;) haha

:biggrin:

Kanskje jeg skulle ta med den ut litt oftere? hihihih

Gjest Idollet
Skrevet (endret)

*sensurert*

Endret av Idollet
Skrevet (endret)

HÆ?

Du får et pluss for bildet, men ikke den biten av setningen.

tumblr_mymc37evZR1s67vyfo2_250.gif

Skjønner godt at dere kanskje reagerer på den setningen, men det er masse jeg kunne ønske å forbedre ettersom jeg faktisk ikke driver med trening og bare går småturer pga dårlig rygg. Det var aldri ment for å virke "høy på meg selv" fordi jeg er "fit". Forresten så hadde jeg satt pris på om du hadde fjernet bildet mitt, skal slette det nå så :)

Mye som kunne vært verre også ser jeg. ;)

Hehe, det har du rett i da. :)

Syns det der er ufint. Jenta driver jo åpenbart med fitness og da ser man gjerne på sine svakheter eller mangler som noe man kan forbedre, uten å mene at kroppen ikke var fin altså. Den var smashing.

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det er som du sier, alltid noe en ønsker å forbedre :)

Endret av Emäntä
Skrevet

Skjønner godt at dere kanskje reagerer på den setningen, men det er masse jeg kunne ønske å forbedre ettersom jeg faktisk ikke driver med trening og bare går småturer pga dårlig rygg. Det var aldri ment for å virke "høy på meg selv" fordi jeg er "fit". Forresten så hadde jeg satt pris på om du hadde fjernet bildet mitt, skal slette det nå så :)

Hehe, det har du rett i da. :)

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det er som du sier, alltid noe en ønsker å forbedre :)

Jeg blir bare oppgitt når jenter som deg ønsker å se bedre ut. Jeg synes du ser mer enn bra nok ut. Du hadde en veldig bra kropp, og derfor blir jeg oppgitt når du skrev som du gjorde. Jeg skal selvfølgelig fjerne bildet i innlegget mitt :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg blir bare oppgitt når jenter som deg ønsker å se bedre ut. Jeg synes du ser mer enn bra nok ut. Du hadde en veldig bra kropp, og derfor blir jeg oppgitt når du skrev som du gjorde. Jeg skal selvfølgelig fjerne bildet i innlegget mitt :)

Takk :) Det er forståelig at du reagerte på det, merket også at den setningen var ganske teit i ettertid.

Gjest HarryDotter
Skrevet (endret)

Takk :kyss2:

Trener du den spesifikt? Eller er du bare veldig heldig sånn fra naturens side?

Endret av HarryDotter
Skrevet (endret)

Trener du den spesifikt? Eller er du bare veldig heldig sånn fra naturens side?

Wow, for et kompliment :) Jeg har svømt i mange år, men kan ikke si at jeg trener den spesifikt, nei.

Endret av Savannah
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...