Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

Fremhevede innlegg

Gjest HarryDotter
Skrevet

Du kommer ut til å være ganske desperat, selv jeg som mann ser dette HarryDotter. Dette trenger da ikke være noe negativt om deg som person, da jeg har fått et godt bilde av deg. Du virker som en alright fyr, men dog, litt desperat.

Hmmm.....ja mulig det. Dette er jo en tråd som handler om "post et bilde av din kropp".

Jeg er veldig visuell av meg. Liker de fleste av folkene her inne jeg diskuterer med...så ja. Jeg syntes det er morsomt å se hvem de er ;)

Jeg har sett flere menn og kvinner som spør spesifikt etter bilder av visse brukere her gang på gang...ingen av dem får "creepy" stempelet på seg av den grunn?? Ingen damer som blir betraktet som "ekle" her på KG fordi de skriver at de så gjerne vil se utstyret til f.eks Konghung?

For meg er det ganske enkelt slik

En kvinne går ut av kiosken med et cupido under armen: Seksuelt frigjort og trygg dame med selvtillit.

En mann går ut av kiosken med et cupido under armen: pervers creepy ekkel gammel gris!

Men må være noe i det alle skriver her...så da holder jeg meg borte fra hele forumet

Sorry at jeg har sikla meg innpå her da.....Va`kke intensjonene å "grosse" ut noen her :fnise:

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Damer som ber om penisbilder er nasty de også. Og mange her er creepy og jeg har iallfall sagt det til flere. Så du er nok ikke alene.

• Liker 6
Gjest HarryDotter
Skrevet

Damer som ber om penisbilder er nasty de også. Og mange her er creepy og jeg har iallfall sagt det til flere. Så du er nok ikke alene.

Syntes det er litt feil egentlig Silfen. Er ikke sur på deg eller noen andre heller altså :laugh: Jeg syntes bare folk bør roe seg ned med å kalle den ene og andre for sånt. Og spesiellt i en tråd som denne!!! Hadde folk spammet vanlige diskusjoner med ereksjonsbilder ville jeg selvsagt skjønt frustrasjonen.

Noen anser seg selv som "for fine" til å be om bilder..Tipper de fleste av dem som kaller folk for perverse og creepy her, sitter å smugtitter på nakne kropper store deler av dagen selv uansett. Man skal liksom fremstå som en veldannet og sofistikert person som ikke liker sånt. Vi er alle laget med et instinkt som gir oss lyst til å se en flott kropp. Vi er seksuelle vesener. punktum.

Jeg personlig har aldri bedt om å se en annen KG dame sin fitte....jeg syntes bare det er morsomt å vite litt om hvordan de andre brukerne ser ut :danse: . Både kvinner og menn. Er flere som er ofte her, og liker å vite litt om dem

• Liker 1
Skrevet

Kan ikke dere ta diskusjonen til PM eller noe slikt?

• Liker 6
Gjest Eurodice
Skrevet

Men må være noe i det alle skriver her...så da holder jeg meg borte fra hele forumet

Sorry at jeg har sikla meg innpå her da.....Va`kke intensjonene å "grosse" ut noen her :fnise:

Du må ikke forsvinne fra KG :(. Alle skriver ikke avskyerklæringer.

Gjest Heartbeat
Skrevet

Hmmm.....ja mulig det. Dette er jo en tråd som handler om "post et bilde av din kropp".

Jeg er veldig visuell av meg. Liker de fleste av folkene her inne jeg diskuterer med...så ja. Jeg syntes det er morsomt å se hvem de er ;)

Jeg har sett flere menn og kvinner som spør spesifikt etter bilder av visse brukere her gang på gang...ingen av dem får "creepy" stempelet på seg av den grunn?? Ingen damer som blir betraktet som "ekle" her på KG fordi de skriver at de så gjerne vil se utstyret til f.eks Konghung?

En kvinne går ut av kiosken med et cupido under armen: Seksuelt frigjort og trygg dame med selvtillit.

En mann går ut av kiosken med et cupido under armen: pervers creepy ekkel gammel gris!

IKKE forlat forumet søteste deg ;) Har selv blitt hatet og forsøkt skremt vekk pga min frigjorte måte og uttale meg på inne på feks sekualforumet :P Noen bare takler ikke folk som sier ting slik de er.. Har blitt beskyldt for å være mann og for å tro jeg er noe, når jeg egentlig er bare snill og grei ;)

Jeg er også nysgjerrig av meg og har selv fått fine bilder på PM av folk her inne. Ingenting galt i det. Jeg digger deg og du er utrolig søt og kjekk, og snakker rett fra levra. Ikke forlat oss :blomst::blomst:

• Liker 1
Skrevet

Synes ikke det er creepy å spørre om bilde på PM jeg. En kan gjerne spørre uten å få creepystempelet, så får det være opp til den det gjelder å velge å dele et bilde eller ikke.

Men folk er jo veldig private i Norge.

Ikke forlat forumet iallfall!

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

IKKE forlat forumet søteste deg ;) Har selv blitt hatet og forsøkt skremt vekk pga min frigjorte måte og uttale meg på inne på feks sekualforumet :P Noen bare takler ikke folk som sier ting slik de er.. Har blitt beskyldt for å være mann og for å tro jeg er noe, når jeg egentlig er bare snill og grei ;)

Jeg er også nysgjerrig av meg og har selv fått fine bilder på PM av folk her inne. Ingenting galt i det. Jeg digger deg og du er utrolig søt og kjekk, og snakker rett fra levra. Ikke forlat oss :blomst::blomst:

Signerer Heartbeat her, Harry.

Du vet... det vil aldri være slik at alle applaudere alle andre. Det er i menneskets natur, for å si det slik.

Den filthatten som Mike er dyktig til å minne om, den er grei å ha lett tilgjengelig når det kommer til å blåse som verst ;)

Edit: Fått med de fleste bokstavene.

Endret av Lille-pus
Skrevet

Var ikke meningen med posten min at du skulle blit støtt HarryDotter. Det var bare at du i enkelte poster kan komme frem som litt desperat, og det er da ingenting galt i det. Menn kommer frem som noen desperate skapninger før eller siden en eller annen gang iløpet av livet uansett, så jeg er nok, eller har vært like ille.

Det er uansett underholdning det du gjør, så don't leave us.. :)

• Liker 3
Gjest HarryDotter
Skrevet

Du må ikke forsvinne fra KG :(. Alle skriver ikke avskyerklæringer.

Synes ikke det er creepy å spørre om bilde på PM jeg. En kan gjerne spørre uten å få creepystempelet, så får det være opp til den det gjelder å velge å dele et bilde eller ikke.

Men folk er jo veldig private i Norge.

Ikke forlat forumet iallfall!

Signerer Heartbeat her, Harry.

Du vet... det vil aldri være slik at alle applaudere alle andre. Det er i menneskets natur, for å si det slik.

Den filthatten som Mike er dyktig til å minne om, den er grei å ha lett tilgjengelig når det kommer til å blåse som verst ;)

Edit: Fått med de fleste bokstavene.

Var ikke meningen med posten min at du skulle blit støtt HarryDotter. Det var bare at du i enkelte poster kan komme frem som litt desperat, og det er da ingenting galt i det. Menn kommer frem som noen desperate skapninger før eller siden en eller annen gang iløpet av livet uansett, så jeg er nok, eller har vært like ille.

Det er uansett underholdning det du gjør, så don't leave us.. :)

Flott å lese!!! :rodme: Det varmer :) Vil ikke virke som en furten drittunge...hehe. Jeg stålsatte meg før jeg begynnte her og er forberedt på at alle ikke nødvendigvis liker det jeg sier. Helt ok. Syntes bare det er morsomt å se og høre fra flere nye artige folk. Hele grunnen til at jeg er innom titt og ofte.

Min tanke var bare å holde meg borte dersom jeg ødelegger stemningen for andre her....Jeg vil jo bare ha det koselig :)

Jeg må jo gå i meg selv også når folk reagerer. Kan nok roe meg ned et par hakk :blomst:

Men nok avsporing fra meg og "mine problemer" ;) Jeg vil fortsatt følge tråden

Gjest Inggolf
Skrevet

Ja, nok diskusjon HarryDotter, fint at du blir da, men kanskje det er på tide at du viser deg frem!?

(eller er det bare jeg som ikke har sett/husker at du har gjort det alt?)

• Liker 11
Skrevet (endret)

*borte*

Endret av Emäntä
  • Liker 3
Skrevet

Her er min kropp, mye som kunne vært bedre sånn egentlig. Men jeg er fornøyd uansett :)

HÆ?

Du får et pluss for bildet, men ikke den biten av setningen.

• Liker 2
Skrevet

"slettet"

Fader da, nå gikk jeg glipp av noe her. You owe me one! ;)

Gjest HarryDotter
Skrevet

Fader da, nå gikk jeg glipp av noe her. You owe me one! ;)

Ikke noe spennede desverre koskenkorva ;)

Bare noen meldinger jeg angret på......hehe

Skrevet (endret)

Her er min kropp, mye som kunne vært bedre sånn egentlig. Men jeg er fornøyd uansett :)

tumblr_mymc37evZR1s67vyfo2_250.gif

Endret av koskenkorva
  • Liker 12
Skrevet

Ikke noe spennede desverre koskenkorva ;)

Bare noen meldinger jeg angret på......hehe

Haha, åja. Men når skal vi få se en del av deg? Holder med en arm, eller tå for den saks skyld ;)

Skrevet

Mye som kunne vært verre også ser jeg. ;)

• Liker 1
Skrevet (endret)

tumblr_mymc37evZR1s67vyfo2_250.gif

Syns det der er ufint. Jenta driver jo åpenbart med fitness og da ser man gjerne på sine svakheter eller mangler som noe man kan forbedre, uten å mene at kroppen ikke var fin altså. Den var smashing.

Endret av Teeden
  • Liker 4
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...