Gjest HarryDotter Skrevet 23. mai 2014 #6901 Skrevet 23. mai 2014 (endret) "slettet" Endret 25. mai 2014 av HarryDotter
koskenkorva Skrevet 23. mai 2014 #6902 Skrevet 23. mai 2014 (endret) Ikke den fineste kroppen, det vet jeg. Men rompa mi er jeg ganske fornøyd med Her er hvertfall min kropp, blir slettet igjen veldig snart. Endret 23. mai 2014 av koskenkorva 2
Gjest HarryDotter Skrevet 23. mai 2014 #6903 Skrevet 23. mai 2014 (endret) "slettet" Endret 25. mai 2014 av HarryDotter
Gjest TheRighteous Skrevet 23. mai 2014 #6904 Skrevet 23. mai 2014 Du og Lizliz har seriøst noen av de vakreste kvinnekroppene jeg noen sinne har sett. Tuusen takk for det, litt av et kompliment!
waco Skrevet 23. mai 2014 #6905 Skrevet 23. mai 2014 Tuusen takk for det, litt av et kompliment! Jeg synes du har mye flottere kropp enn disse avatarene du hele tiden bruker. Jeg vil oppmuntre deg til å bruke bilde av deg selv fremfor bilder av noen andre. Du er forbildet!
Gjest TheRighteous Skrevet 23. mai 2014 #6906 Skrevet 23. mai 2014 (endret) Jeg synes du har mye flottere kropp enn disse avatarene du hele tiden bruker. Jeg vil oppmuntre deg til å bruke bilde av deg selv fremfor bilder av noen andre. Du er forbildet! Takk for det! Vel, det er ikke slik at jeg "ser opp til henne" på den måten, men veldig mange har da bilder av skuespillere/kjente fjes de liker, eller et eller annet bilde de syns er fint? Kunne gjerne hatt bilde av meg selv, men vil ikke bli kjent igjen rett og slett (Hvis du tenkte på ansiktet) Endret 23. mai 2014 av TheRighteous
waco Skrevet 23. mai 2014 #6907 Skrevet 23. mai 2014 Takk for det! Vel, det er ikke slik at jeg "ser opp til henne" på den måten, men veldig mange har da bilder av skuespillere/kjente fjes de liker, eller et eller annet bilde de syns er fint? Kunne gjerne hatt bilde av meg selv, men vil ikke bli kjent igjen rett og slett! Jeg kan på en måte forstå deg. Når man har sånn digg kropp som deg så er det jo egentlig forbeholdt kjæresten din. Men bedre å ha en fin kropp og være litt beskjeden, enn å ha en halvfeit kropp som man skal vise til alle og som man blir dritsur hvis ikke folk beundrer det man selv forakter. Jeg forstår også hvorfor disse unge jentene er veldig provoserende for kvinne 35+ av en ukjent grunn og årsak jeg ikke vil ta opp her. Kvinner har skrevet til meg at de rett og slett blir skadet av å se andre få positiv oppmerksomhet.
Gjest Eurodice Skrevet 23. mai 2014 #6908 Skrevet 23. mai 2014 Jeg kan på en måte forstå deg. Når man har sånn digg kropp som deg så er det jo egentlig forbeholdt kjæresten din. Men bedre å ha en fin kropp og være litt beskjeden, enn å ha en halvfeit kropp som man skal vise til alle og som man blir dritsur hvis ikke folk beundrer det man selv forakter. Jeg forstår også hvorfor disse unge jentene er veldig provoserende for kvinne 35+ av en ukjent grunn og årsak jeg ikke vil ta opp her. Kvinner har skrevet til meg at de rett og slett blir skadet av å se andre få positiv oppmerksomhet. Du bekrefter nettopp det jeg har skrevet om flere ganger. Denne tråden skulle hatt som tittel "Post et bilde av din kropp, men bare hvis den er lytefri og "digg", og du er ung og vakker". Det er vel ikke noe merkelig i at alle som ikke oppfyller disse forventningene, ikke vil vise kroppen sin. Det betyr ikke at man er "halvfeit" som du sier, forøvrig en nedlatende, foraktfull holdning. 7
waco Skrevet 23. mai 2014 #6909 Skrevet 23. mai 2014 Du bekrefter nettopp det jeg har skrevet om flere ganger. Denne tråden skulle hatt som tittel "Post et bilde av din kropp, men bare hvis den er lytefri og "digg", og du er ung og vakker". Det er vel ikke noe merkelig i at alle som ikke oppfyller disse forventningene, ikke vil vise kroppen sin. Det betyr ikke at man er "halvfeit" som du sier, forøvrig en nedlatende, foraktfull holdning. Da kjenner ikke du meg arabella. Jeg er for at alle skal vise sine kropper jeg. Feite, halvfeite, de slanke og de attraktive. En halvfeit som er stolt og fornøyd over sin egen kropp er mer attraktiv enn en slank som er misfornøyd. Skjønte du hva jeg mente? Vær stolt av den du selv er uansett hvordan du ser ut. Å unne andre yngre/vakrere mennesker positiv oppmerksomhet er veldig vanskelig. jeg sliter med det samme selv. Men det går an å trene seg opp til å like at andre for positiv oppmerksomhet arabella! =)
Gjest HarryDotter Skrevet 23. mai 2014 #6910 Skrevet 23. mai 2014 (endret) "slettet" Endret 25. mai 2014 av HarryDotter
waco Skrevet 23. mai 2014 #6911 Skrevet 23. mai 2014 Støtter denne....Jeg liker mangfold og håper flere poster uansett hvor missfornøyde de er med kroppen sin. man forblir jo anonym her, så jeg sier Go for it Vi gutta syntes da mye er pent utenom de modelldamene også.... Hurra for damekroppen! Det som er flott med å være her er at vi får vist mangfoldet og ulikheten blant kvinner. Her er det lov å være halvfeit og lov til å være seg selv. Å være stolt av seg selv er veldig viktig og veldig riktig. Vær glad av den du selv er. Jeg forsøker å forklare disse kvinnene som er over 35+ at de er vakre alderen tatt i betraktning. De oser av visdom, toleranse og forståelse. Ingen grunn til å føle seg selv stygg. Arabella gjør et godt inntrykk. Hun har et overbevisende fjes som gjør at man får lyst til å snakke med henne. Hun virker sosial og omgjengelig. (dette her vet jeg fordi jeg har sett bilde av henne, en av de ytterst få på forumet).
Lizliz Skrevet 23. mai 2014 #6912 Skrevet 23. mai 2014 Du og Lizliz har seriøst noen av de vakreste kvinnekroppene jeg noen sinne har sett. Tusen takk Pleide å være +25 kg til så er igrunn ganske stolt av den
Fame Skrevet 24. mai 2014 #6913 Skrevet 24. mai 2014 ???...Sitter med en snikende følelse av at jeg har gått glipp av et flott bilde her? Am I right?? Et fint et på PM da frøken? Du er litt creepy.. 12
Gjest HarryDotter Skrevet 24. mai 2014 #6914 Skrevet 24. mai 2014 (endret) "slettet" Endret 25. mai 2014 av HarryDotter
Fame Skrevet 24. mai 2014 #6915 Skrevet 24. mai 2014 Ja jeg er veldig ond egentlig........Det du skriver stemmer veldig. Jeg spiser også små barn til kvelds....også liker jeg flotte damer som er stolte av kroppen..uansett hvordan de ser ut Om du vil vite litt om hvordan jeg egentlig er kan du stille meg spørsmål selv i PM, så vil du finne ut at jeg egentlig er en gentleman..... Jeg utfordrer deg Nei takk 8
Gjest HarryDotter Skrevet 24. mai 2014 #6916 Skrevet 24. mai 2014 (endret) "slettet" Endret 25. mai 2014 av HarryDotter
Fame Skrevet 24. mai 2014 #6917 Skrevet 24. mai 2014 Ganske sårende greier du skriver egentlig. Du vet ingenting om meg som 1 til 1 person...og du dømmer meg ganske greit.....Jaja. Jeg har pratet med flere her på KG og jeg har bare hatt positive samtaler med ALLE. Kan ikke gjøre alle til lags. Noe galt skriver man i noens øyne uansett. Dømmer ingen, jeg. Synes bare det er litt ekkelt når menn spør alle jenter om bilde på PM. Sier ingenting om deg sånn ellers. 7
Gjest HarryDotter Skrevet 24. mai 2014 #6918 Skrevet 24. mai 2014 (endret) "slettet" Endret 25. mai 2014 av HarryDotter
Timza Skrevet 25. mai 2014 #6919 Skrevet 25. mai 2014 Ja sant det Nå skal det sies at JEG ikke maser om bilde på PM da.....Jeg bare sier at om noen er nysgjerrige kan DE gjerne poste på PM...OM de er for sjenerte i tråden. Ingen big deal håper jeg. Jeg skriver bare fordi jeg er nysgjerrig på de jeg diskuterer med her.....ikke for å runke. det ordner jeg fint med andre kilder Du kommer ut til å være ganske desperat, selv jeg som mann ser dette HarryDotter. Dette trenger da ikke være noe negativt om deg som person, da jeg har fått et godt bilde av deg. Du virker som en alright fyr, men dog, litt desperat. 13
la Flaca Skrevet 25. mai 2014 #6920 Skrevet 25. mai 2014 Jeg forsøker å forklare disse kvinnene som er over 35+ at de er vakre alderen tatt i betraktning. De oser av visdom, toleranse og forståelse. Ingen grunn til å føle seg selv stygg. Arabella gjør et godt inntrykk. Hun har et overbevisende fjes som gjør at man får lyst til å snakke med henne. Hun virker sosial og omgjengelig. (dette her vet jeg fordi jeg har sett bilde av henne, en av de ytterst få på forumet). Du tar stadig opp dette med 35 + ser jeg, de er vakre "alderen tatt i betraktning"? En smule nedlatende? Det er ikke sånn at man mister fysikken sin fullstendig når man passerer 35 eller 45 altså Waco. 13
Fremhevede innlegg