Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

Fremhevede innlegg

Skrevet

No guts, no glory? Desverre ser jeg ikke ut som mange av dere flotte kvinner her inne, men kanskje etter en nedgang på 15kg? :P

Fin kropp! :-)

Hadde ikke forventet meg at det var damene som hadde guts i dette rommet. hehe :danse:

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg prokrastinerer BA-oppgave og drister meg i stedet til å poste et nytt kroppsbilde. Gjorde det for 3 år siden, og har nok littegrann mer fett på kroppen siden den gang.

Er både veldig glad i mat og i trening. Prøver fortiden å ligge litt lavere på kaloriene da jeg gjerne vil se smashing ut på Kroatiatur i sommer. Ellers er jeg sånn passe fornøyd med kroppen min, tror jeg vi sier.

PS: Ja, jeg veit at jeg har veldig tynne legger ifht. til resten av kroppen.

• Liker 6
Skrevet

Var da ikke så halvgalt det. Stå på, så er du spot on i sommer.

Skrevet

Synes du var kjempefin lillsunshine :) tror du er rimelig smashing i bikini allerede nå :)

Gjest Nordavind
Skrevet

Jeg prokrastinerer BA-oppgave og drister meg i stedet til å poste et nytt kroppsbilde. Gjorde det for 3 år siden, og har nok littegrann mer fett på kroppen siden den gang.

Er både veldig glad i mat og i trening. Prøver fortiden å ligge litt lavere på kaloriene da jeg gjerne vil se smashing ut på Kroatiatur i sommer. Ellers er jeg sånn passe fornøyd med kroppen min, tror jeg vi sier.

Fint bilde :)

Skrevet

Fin mage!

• Liker 1
Skrevet

Hvis man skal bedømme basert på det bildet har du iaffall ikke noe stort behov for å gå ned i vekt. Synes at du så ganske perfekt ut :)

Skrevet

Var da ikke så halvgalt det. Stå på, så er du spot on i sommer.

Synes du var kjempefin lillsunshine :) tror du er rimelig smashing i bikini allerede nå :)

Fin mage!

Hvis man skal bedømme basert på det bildet har du iaffall ikke noe stort behov for å gå ned i vekt. Synes at du så ganske perfekt ut :)

Tusen takk for hyggelige kommentarer :) Jeg har ikke planer om å gå ned noe særlig i vekt, men bli litt strammere i fisken. Synes ikke her, men er litt sideflesk og slappe armer jeg tenker å stramme inn litt. Litt styrketrening. Takk, skal prøve å ikke bli for tynn ;)

Gjest HarryDotter
Skrevet (endret)

??

Endret av HarryDotter
Skrevet

Jeg er litt sent ute jada.....men har du postet bilde av kroppen din også har ikke jeg fått det med meg?!?! :hug:

Ja, men var bare et bilde av magen min da :)

Gjest HarryDotter
Skrevet (endret)

??

Endret av HarryDotter
Skrevet (endret)

*poof*

Endret av Kaizerr
  • Liker 6
Skrevet (endret)

Dette er da min kropp. :roll:

Oi! Dette var en veldig flat og fin mage, + tits.

Endret av Fysikeren
  • Liker 1
Skrevet

Dette er da min kropp. :roll:

Flat og fin mage :)

• Liker 1
Skrevet

Fin kropp Kaizer :)

• Liker 2
Skrevet (endret)

Meg, tatt om morgningen. Liiitt lettkledd, sorry for det, heh... :ninja:

*poff*

Endret av Sunbeam
  • Liker 5
Skrevet

Fin kropp Kaizer :)

Flat og fin mage :)

Oi! Dette var en veldig flat og fin mage, + tits.

Tusen takk! :blomst:

Skrevet

Hvordan laster man et bilde opp??

Skrevet

Meg, tatt om morgningen. Liiitt lettkledd, sorry for det, heh... :ninja:

Fin kropp :)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...