Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Stjerner og planeter

Han var ganske sexy og. Synd for deg!

satan!!

om du syns han var sexy så er han garantert det! Orgus? Pliiiiis?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt motvekt til alle de buffe gutta :P må si de kiloene den virusdriten jeg pådro meg fjernet ikke gjorde resultatet bedre :)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stjerner og planeter

Litt motvekt til alle de buffe gutta :P må si de kiloene den virusdriten jeg pådro meg fjernet ikke gjorde resultatet bedre :)

2013-07-29 23.54.36.png

hår :rodmer:

du er smekker, Guy!

Endret av Stjerner og planeter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hælvete!! eg gjekk glipp av det-igjen!!

Haha du er jo flere dager for sen! Sånn går det når du drar på k hytta midt i bildesesongen!

Mange flotte jenter her på innspurten nå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaster meg på trenden, nå var vi godt i gang her!

Bilde blir alt for lite til at jeg får sett noe :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg alikevel er så frampå! Full Ann Christin som lener seg litt for mye fram! Siden fokuset bare er et sted slipper jeg å kommentere resten.......

Borte ;)

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden jeg alikevel er så frampå! Full Ann Christin som lener seg litt for mye fram! Siden fokuset bare er et sted slipper jeg å kommentere resten.......

Litt av noen deilige pupper, jeg ELSKER PUPPER! Vil ta på de og smake på de!

Denne tråden gir mye godt runkemateriale!

Endret av Kikker
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaster meg på trenden, nå var vi godt i gang her!

Det var et litt lite bilde kanskje? Ser ut som en bra kropp, men vanskelig å se når man må myse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkesant, - det er ikke tilfeldig at en østafrikaner klarer å løpe barbent fem mil til skolen i ti årsalderen.

Noe andre mennesker ikke hadde klart i det hele tatt.

I vestafrika finnes det et folkeslag som kalles negre som er de eneste i verden som klarer å løpe 100 meter på under ti sekunder!.

I fjellene i peru finnes det et indeanerfolkeslag hvor kvinnene klarer å bære femti kilo last i en høyde av firetusen meter.

Ingen vestlige kvinner hadde klart det.

--- Så til poenget mitt. En som er veldig sterk og kan løfte tungt, - klarer neppe å løpe lagt og deretter være i bedre forrm!? Det er de slankes fordel. Kan løpe langt, og blir lett restituert igjen.

Jeg har asiatiske gener og kan i teorien holde pusten i ti minutter slik dykkerne ved palawan klarer helt frem til sytti årsalderen under dykk på avbunnen under tilførsel av surstoff.

- etter ett minutt og tjue sekunder holdt jeg på å drukne i badekaret. Så gener er ikke nok! Man må trene seg opp også.

:skratte:

Fantastisk, Waco!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Litt uklart, men burde vel uansett poste noe her. Kjøpte denne badedrakten nylig. Trodde aldri jeg skulle ta på meg en badedrakt igjen etter fylte ti år, men endte opp med denne likevel da jeg ikke alltid føler meg spesielt komfortabel i egen kropp. Ble forholdsvis fornøyd med den!

post-61645-0-31612400-1375148822_thumb.p

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilde blir alt for lite til at jeg får sett noe :cry:

Det var et litt lite bilde kanskje? Ser ut som en bra kropp, men vanskelig å se når man må myse.

Hmm.. Jeg vet ikke hvordan jeg får det større. Blir det ikke større når dere trykker på bildet heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Litt uklart, men burde vel uansett poste noe her. Kjøpte denne badedrakten nylig. Trodde aldri jeg skulle ta på meg en badedrakt igjen etter fylte ti år, men endte opp med denne likevel da jeg ikke alltid føler meg spesielt komfortabel i egen kropp. Ble forholdsvis fornøyd med den!

badedrakter er enten utrolig grusomt eller kjempestilig synes jeg, og det ser virkelig ut som at du tilhører den siste nevnte kategorien! Har absolutt bare positive ting å si om det bilde, untatt at det gjerne ikke skulle ha vært så mørkt :lol:

Og til deg Akse; Tipp topp tommel opp for kroppen din og for at du (tydeligvis)

spiller basket :tommelopp: Basket er best! (er ikke mange som kan tro på at denne lille kroppen har vært veldig god i basket nei :laugh: )

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt av noen deilige pupper, jeg ELSKER PUPPER! Vil ta på de og smake på de!

Denne tråden gir mye godt runkemateriale!

Du veit at det finnes utallige sider på nettet, hvor du kan finne så mye runkemateriale du bare ønsker, sant? Da kan du søke opp nøyaktig det du ønsker, så slipper du å sitte her og vente til en eller annen legger ut noe som blir stående lenge nok til at du rekker å se det... I tillegg til at det er ganske tragisk å sittte på KG og runke da, selvfølgelig.

Hmm.. Jeg vet ikke hvordan jeg får det større. Blir det ikke større når dere trykker på bildet heller?

Det blir litt større når man trykker på det, men det er fortsatt veldig lite.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...