Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er en forskjell på å si 'Du er den vakreste jeg noensinne har sett' og 'Du er vakrere enn de siste som har lagt ut bilde her'.

Nei.

Folk har ulik smak. Folk har MANGE ganger i trynetråden sagt at enkelte er noen av de fineste de har sett der inne. So what? Det er da dønn normalt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Guilty

Så du mener vekten på en jente er avgjørende for om hun er oppriktig sjenert (...)?? Haha. Jeg er en slik "tynn-jente" du snakker om, men hadde aldri i verden spradet rundt i bikini på stranden sånn som hun Guilty gjør på bildene sine. Til nøds badedrakt, og alltid håndkle til vannkanten. Litt annerledes å være anonym på internett da.

:dry::ninja:

Spradet og spradet du.. :P

Endret av Guilty
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spradet? Nå må du gi deg. At du har komplekser er ikke andres feil, så ikke bruk negative ord.

Hæ? Er spradet et negativt ord? I did not know...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er det. Å sprade har en negativ klang, iallfall slik du brukte det. Tenk å si at folk sprader på en strand når de bruker bikini, fordi de ikke gjemmer seg bak et håndkle eller strandkjole. Helt på trynet!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Er spradet et negativt ord? I did not know...

Å sprade betyr visst å gå rundt for å vise seg frem. Måtte google det selv, for jeg så ikke det negative i det.

Nå ble det diskutert mye rart her :)

Edit: silfen, det er godt gjort å høre en klang over KG :)

Endret av -Alva-
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å sprade betyr visst å gå rundt for å vise seg frem. Måtte google det selv, for jeg så ikke det negative i det.

Nå ble det diskutert mye rart her :)

Haha, noen legger negativ betydning i det meste (og minste). Blir gode diskusjoner av sånt. ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Edit: silfen, det er godt gjort å høre en klang over KG :)

Nå ja, noen av oss er bare bedre enn andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ja, noen av oss er bare bedre enn andre.

På seg selv kjenner man andre, er det ikke sånn? Kanskje du skulle slutte å være så negativ da bare.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

På seg selv kjenner man andre, er det ikke sånn? Kanskje du skulle slutte å være så negativ da bare.

Bitch, please!

Timeout !

Vennligst, kvinner.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du står i din fulle rett til å slette. I mellomtiden tar jeg for meg kvinnfolk med komplekser som rakker ned på andre om jeg så vil det!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guilty; Litt mer knebøy og muskler. Du har de rette proporsjonene til å se 10/10 perfekt ut. Fettprosenten er helt topp. Ikke for lite og ikke for mye. Har aldri kommentert her før, men siden du virket litt mer oppriktig sjenert enn mange av tynn-jentene her, så ville jeg bare si at du absolutt ikke har noen ting å skamme deg for.

"Tynn-jenter" er ikke en egen kategori med jenter som fungerer på den og den måten. Jeg vet om oppriktig sjenerte "tynn-jenter", og er ganske sikker på at de finnes her inne også.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du står i din fulle rett til å slette. I mellomtiden tar jeg for meg kvinnfolk med komplekser som rakker ned på andre om jeg så vil det!

Skal ikke påstå jeg ikke har komplekser, men den kommentaren var i utgangspunktet et svar på Skogmann (eller hva han heter) sitt innlegg om "tynn-jenter" som visstnok er en egen type jenter som ikke kan være oppriktig sjenerte (fordi de er tynne?).

BEKLAGER til Guilty for at jeg brukte ordet "sprader". Det var da virkelig ikke ment for å rakke ned på noen. Er jo flott med mennesker som ikke er redd for å vise frem kroppen sin. Kan faktisk ikke fatte og begriiiipe hvordan det ble negativt.

Endret av Ferny
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke påstå jeg ikke har komplekser, men den kommentaren var i utgangspunktet et svar på Skogmann (eller hva han heter) sitt innlegg om "tynn-jenter" som visstnok er en egen type jenter som ikke kan være oppriktig sjenerte (fordi de er tynne?).

BEKLAGER til Guilty for at jeg brukte ordet "sprader". Det var da virkelig ikke ment for å rakke ned på noen. Er jo flott med mennesker som ikke er redd for å vise frem kroppen sin. Kan faktisk ikke fatte og begriiiipe hvordan det ble negativt.

"Å sprade" kommer av å gå rundt og vise seg frem på en "se på meg" måte. Derav også utrykket "spradebasse" som var ofte brukt fra 30-40tallet. Jålete, selvsentrert og "flashy" er vel utrykk som betyr stort sett det samme.

"Å sprade rundt som en hane", "å sprade rundt og tro du er noe" osv.

Men om du jo ikke visste hva ordet betyr er det jo igrunn ingen diskusjon lengre, og alt kan legges dødt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Skogkar

Så du mener vekten på en jente er avgjørende for om hun er oppriktig sjenert (...)?? Haha. Jeg er en slik "tynn-jente" du snakker om, men hadde aldri i verden spradet rundt i bikini på stranden sånn som hun Guilty gjør på bildene sine. Til nøds badedrakt, og alltid håndkle til vannkanten. Litt annerledes å være anonym på internett da.

:dry::ninja:

Nei, det har du helt rett i. Jeg får skylde på tidspunktet jeg skrev det på.

Jeg hadde faktisk tenkt til å skrive til hun Guilty nå at selvfølelse for kroppen sin ikke har noe med hvordan man ser ut. Jeg personlig forstår ikke helt mekanismene som ligger bak hvordan vi tenker om vår egen kropp, men jeg får helt sjokk når jeg ser på gamle muskelbilder av meg selv fra kroppsbygger/styrkeløfter-tiden og tenker; "Jøss, hvordan kunne jeg ha så dårlig selvtilitt og være så misfornøyd med kroppen min når jeg så så bra ut?" I dag ser jeg langt nær så bra ut..men er mye mer fornøyd. Kanskje det er fordi jeg har flere viktigere ting i livet mitt nå gående for meg, slik at dette med kropp og utseende ikke lenger er like viktig. Jeg vet ikke.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogkar

"Tynn-jenter" er ikke en egen kategori med jenter som fungerer på den og den måten. Jeg vet om oppriktig sjenerte "tynn-jenter", og er ganske sikker på at de finnes her inne også.

Se svaret over :)

Enig. Jeg tenkte feil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt flere ser det. For meg virker det som kroppene rangeres etter hvor aktive brukerne er her inne, og ikke hvor flotte kroppene faktisk er.

Nå har jeg ikke fulgt tråden, så vet ikke om dette stemmer. Men uansett var dette en heller mer frekk ting å skrive............? Skulle ikke lage en ny diskusjon her nå, ser det er blitt noen kommentarer på skrivemåter siden jeg stakk innom tråden sist.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke fulgt tråden, så vet ikke om dette stemmer. Men uansett var dette en heller mer frekk ting å skrive............? Skulle ikke lage en ny diskusjon her nå, ser det er blitt noen kommentarer på skrivemåter siden jeg stakk innom tråden sist.

Hvorfor skulle det være en frekk ting å skrive - er ikke det bare logisk da? Er jo opplagt noen som har flere "relasjoner" til diverse brukere enn andre, og det er da naturlig at disse får mer (positiv) respons. Litt som at det er større sannsynlighet for at jeg kommenterer (noe fint) på et bilde søsteren min legger ut på facebook, enn en jeg gikk i barnehagen med (bare for å trekke en parallell til noe "alle" kan kjenne seg igjen i). Til tross for at bildet til personen jeg gikk i barnehage med, kanskje er (rent objektivt sett) gøyere/finere/mer spennende/whatever.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...