Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Eurodice

Deilig deilig. Nå vet jeg at dere ikke legger ut sånne bilder på grunn av sleske brukere som waco, men du er deiligere enn de aller fleste jeg har sett på kvinneguiden. =) helt fantastisk.

Du verden så mild og snill du er blitt da, Waco :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ahhh, du har mellomrom mellom lårene! (Misunnelig) Jeg liker det jeg ser AnnaBell93:) Nå har jeg forresten stalket denne tråden nok i kveld. Kanskje skal jeg legge ut et bilde jeg også. Bare for å gjøre et eller annet troll sur;)

Gjør det, så gjør jeg det også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig deilig. Nå vet jeg at dere ikke legger ut sånne bilder på grunn av sleske brukere som waco, men du er deiligere enn de aller fleste jeg har sett på kvinneguiden. =) helt fantastisk.

Oisann, tusen takk! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Puravida

Gjør det, så gjør jeg det også!

Hm, forventer at du holder det du lover:) Tørr bare å legge ut et treningsbilde (dette er 1 fremgangsbilde)

Wæ, dette var ubehagelig. Feiger nok ut om et par sekunder!

Edit: (Tok vekk bilde)

Endret av Puravida
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, forventer at du holder det du lover:) Tørr bare å legge ut et treningsbilde (dette er 1 fremgangsbilde)

Wæ, dette var ubehagelig. Feiger nok ut om et par sekunder!attachicon.gifimage.jpg

Det var ei fin rumpe det! Kroppen din er utrolig flott!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Puravida

Du er stunning da Puravida, hvor gammel er du??

Her er jeg, for fem minutter:

attachicon.gifbilde (13).JPG

Jeg er 21 år, hvordan det?:)

Liker at alle legger ut fine bilder etter en usakelig avsporing:) Føler at jeg kanskje har sett dette bildet før en gang? Har jeg rett?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 21 år, hvordan det? :)

Liker at alle legger ut fine bilder etter en usakelig avsporing:) Føler at jeg kanskje har sett dette bildet før en gang? Har jeg rett? :)

Bare lurte..

Hadde det ute to minutter en annen gang jeg kjeda meg for noen uker siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Puravida

Det var ei fin rumpe det! Kroppen din er utrolig flott!

Takk! Veldig koselig sagt, siden jeg ikke syntes det selv:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Takk! Veldig koselig sagt, siden jeg ikke syntes det selv:)

Falsk beskjdenhet. Hvorfor poserte du på den måten, da? :ler:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Puravida

Bare lurte..

Hadde det ute to minutter en annen gang jeg kjeda meg for noen uker siden...

Da klarte jeg sikkert å snike meg til en titt tidligere også! Litt uklart, men fint:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Puravida

Falsk beskjdenhet. Hvorfor poserte du på den måten, da? :ler:

Fordi det er et treningsfremgang bilde, som jeg presiserte tidligere. Tar et forfra, et fra siden og et bakfra hver gang. Målet er mindre mage og mindre lår:) Er en grunn til at jeg ikke kaller det etter bilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Fordi det er et treningsfremgang bilde, som jeg presiserte tidligere. Tar et forfra, et fra siden og et bakfra hver gang. Målet er mindre mage og mindre lår:) Er en grunn til at jeg ikke kaller det etter bilde.

Jeg har ikke sett deg før, tror jeg. Du har en flott kropp! Er det deg på avataren, også?

Endret av Arabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da klarte jeg sikkert å snike meg til en titt tidligere også! Litt uklart, men fint:)

Det er hele poenget.., vil være anonym:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Puravida

Jeg har ikke sett deg før, tror jeg. Du har en flott kropp! Er det deg på avataren, også?

Nei, jeg har vel vært litt anonym. Har hatt treningsdagbok her siden januar, men skriver for det meste til meg selv der:) Nei, absolutt ikke, syntes bare hun var så pen. Takk Arabella, ser for meg at du er ganske vakker! Er din avatar av deg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Nei, jeg har vel vært litt anonym. Har hatt treningsdagbok her siden januar, men skriver for det meste til meg selv der:) Nei, absolutt ikke, syntes bare hun var så pen. Takk Arabella, ser for meg at du er ganske vakker! Er din avatar av deg?

Koselig sagt :). Nei, det er ikke meg, men ifølge flere her som har sett bilde av meg, ligner jeg en del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sophia21

Å, jeg går alltid glipp av bildene! :snurt:

Vurdert å poste et selv, men vet ikke hvordan man legger ut, eller enda viktigere - hvordan man sletter etterpå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...