Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Eurodice

Det var litt av en mave og armer, ville aldri gjette du hadde 2 barn.

Hvordan forestiller du deg at kvinnekroppen blir seende ut etter svangerskap og fødsel? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gunfreak

Hvordan forestiller du deg at kvinnekroppen blir seende ut etter svangerskap og fødsel? :)

Regner med det varierer, men vil tro det er noen ting som tyder på fødsel av noe slag på de fleste?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For anledningen påkledd :nigo:

Raskt og rått (sånn for å heve gjennomsnittalderen på innleggene litt igjen).

Ikke store flisa sånn egentlig. Kjolen har størrelse XS :blush:

- men krutt kommer i små pakker, og det er ikke uten grunn.

Flott kropp :) Og digga kjolen din,den var kjempefin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Regner med det varierer, men vil tro det er noen ting som tyder på fødsel av noe slag på de fleste?

Med mindre du er lege/gynekolog, kan du ikke se eller vite om en kvinne har født. Strekkmerker og heng både her og der har ingen sammenheng med graviditet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre du er lege/gynekolog, kan du ikke se eller vite om en kvinne har født. Strekkmerker og heng både her og der har ingen sammenheng med graviditet.

Så det er tilfeldig at mange kvinner får strekkmerker under graviditet?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre du er lege/gynekolog, kan du ikke se eller vite om en kvinne har født. Strekkmerker og heng både her og der har ingen sammenheng med graviditet.

Det finnes mange trekk som generelt sett er vanlig hos damer som har født. Hos noen, er det ikke veldig mye forandring, og det skal mye til for å se det, men hos andre syns det veldig godt. Det kommer an på hvordan kroppe håndterer hormonforandringer, og om den greier å skyve på plass magemuskler etc.

Så det er tilfeldig at mange kvinner får strekkmerker under graviditet?

De fleste får det, men ikke alle. Det er jo også sånn at man kan få det uten å være gravid. Jeg har noen skikkelig sexy på magen, skuldrene og lårene... Om jeg har vært gravid eller ikke, er hemmelig.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Så det er tilfeldig at mange kvinner får strekkmerker under graviditet?

Ja. Noen får strekkmerker, andre får det ikke. Hvis det er spesielt mye på mageområdet, og kanskje også misfarging av huden, er det rimelig å anta at det er på grunn av graviditet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Noen får strekkmerker, andre får det ikke. Hvis det er spesielt mye på mageområdet, og kanskje også misfarging av huden, er det rimelig å anta at det er på grunn av graviditet.

Da synes jeg det er litt rart å utelukke at strekkmerker har med graviditet å gjøre. (Sitat: "strekkmerker har ingen sammenheng med graviditet").

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Da synes jeg det er litt rart å utelukke at strekkmerker har med graviditet å gjøre. (Sitat: "strekkmerker har ingen sammenheng med graviditet").

Jeg var utydelig der. Det jeg mener, er at begge kjønn kan få strekkmerker, og at du ikke kan vite om en kvinne har vært gravid eller ikke om hun skulle ha strekkmerker. Se ellers mitt innlegg over deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre du er lege/gynekolog, kan du ikke se eller vite om en kvinne har født. Strekkmerker og heng både her og der har ingen sammenheng med graviditet.

Da fuck???!! Det er da ganske vanlig å både få strekkmerker og gå opp i vekt (og bli der) under en graviditet. Pluss hengepupper av amming. I tillegg til mer usynlige ting som revning etc.

Og så er det de med arr over hele magen etter keisersnitt.

Ja - noen ser like flotte ut etterpå. Men vil tro det tar litt tid for mange, om man i det hele tatt blir like fin igjen.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Da fuck???!! Det er da ganske vanlig å både få strekkmerker og gå opp i vekt (og bli der) under en graviditet. Pluss hengepupper av amming. I tillegg til mer usynlige ting som revning etc.

Og så er det de med arr over hele magen etter keisersnitt.

Ja - noen ser like flotte ut etterpå. Men vil tro det tar litt tid for mange, om man i det hele tatt blir like fin igjen.

Jeg vet ikke hvor vanlig det er å få strekkmerker og å legge på seg mer enn det som er vanlig når man er gravid, 8-10 kilo. De forsvinner normalt en viss tid etterat barnet er født. Å skylde på graviditet for at man ikke greier å gå ned i vekt etterpå, er for dumt.

Man får ikke automatisk hengepupper av amming, heller. Hengepupper, (og hengemage, hengerumpe) ser du like gjerne på kvinner som ikke har født som på dem som har det.

Du nevner arr etter keisersnitt. Det blir noe annet. Jeg har snakket om normale fødsler.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får ikke automatisk hengepupper av amming, heller. Hengepupper, (og hengemage, hengerumpe) ser du like gjerne på kvinner som ikke har født som på dem som har det.

Alle damene jeg har snakka med om dette, har fortalt at puppene dems begynte å henge mer, etter de hadde hatt barn. Til og med damer som er i bra, trent form.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvor vanlig det er å få strekkmerker og å legge på seg mer enn det som er vanlig når man er gravid, 8-10 kilo. De forsvinner normalt en viss tid etterat barnet er født. Å skylde på graviditet for at man ikke greier å gå ned i vekt etterpå, er for dumt.

Man får ikke automatisk hengepupper av amming, heller. Hengepupper, (og hengemage, hengerumpe) ser du like gjerne på kvinner som ikke har født som på dem som har det.

Du nevner arr etter keisersnitt. Det blir noe annet. Jeg har snakket om normale fødsler.

Forløses ikke omtrent hvert sjette barn med keisersnitt nå? Ganske vanlig spør du meg.

Nå nå. Jeg vet ikke. Men mange som går opp i vekt sliter mer med å få det av enn de gjorde med å få det på. Det sier mormor i hvert fall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Forløses ikke omtrent hvert sjette barn med keisersnitt nå? Ganske vanlig spør du meg.

Nå nå. Jeg vet ikke. Men mange som går opp i vekt sliter mer med å få det av enn de gjorde med å få det på. Det sier mormor i hvert fall.

Jeg vet ikke hvor vanlig det er med keisersnitt nå.

Når mange sliter med å gå ned i vekt etter en fødsel, er det meget nærliggende å anta at de spiste mer enn de trengte i løpet av svangerskapet, og var mindre aktive enn før. Man har ikke all verdens ork når man er høygravid :).

Men nå er vi langt ute på viddene, borte fra temaet i tråden. Jeg vedkjenner meg et visst ansvar for dette ;).

Endret av Arabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forløses ikke omtrent hvert sjette barn med keisersnitt nå? Ganske vanlig spør du meg.

Nå nå. Jeg vet ikke. Men mange som går opp i vekt sliter mer med å få det av enn de gjorde med å få det på. Det sier mormor i hvert fall.

Da kan du si til mormora di at du veit om en som var sammen med ei som hadde six-pack, og hun hadde født to barn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvor vanlig det er med keisersnitt nå.

Når mange sliter med å gå ned i vekt etter en fødsel, er det meget nærliggende å anta at de spiste mer enn de trengte i løpet av svangerskapet, og var mindre aktive enn før. Man har ikke all verdens ork når man er høygravid :).

Men nå er vi langt ute på viddene, borte fra temaet i tråden. Jeg vedkjenner meg et visst ansvar for dette ;).

Det var jo ment som et kompliment, så jeg skjønner ikke hvorfor du skal begynne å dra den lange duskusjonen om svangerskap og strekkmerker og whatnot? Unødvendig i en slik tråd!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gunfreak

Det var jo ment som et kompliment, så jeg skjønner ikke hvorfor du skal begynne å dra den lange duskusjonen om svangerskap og strekkmerker og whatnot? Unødvendig i en slik tråd!

Mynona, jeg savner bilde av deg her, har hørt det finnes et bikini bilde av det ett eller annet sted :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo slettet for lengst :P Er et år siden jeg la det ut, så jeg er overrasket over at noen har dratt opp det i en annen tråd for et par uker siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Det er jo slettet for lengst :P Er et år siden jeg la det ut, så jeg er overrasket over at noen har dratt opp det i en annen tråd for et par uker siden.

Vel på tide med nytt bilde da! har ikke du nettopp bestillt en bikini du venter på, kanskje ta å vise den frem når den kommer :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...