Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nesten naken her. Kall meg gjerne hore:P

bilde (13).JPG

Hahahaha! Stavangerjenta har allerede fått tre ganger så mange likes som deg. Og vi er på et kvinneforum.

Jaja, Sommee. Men hore! Den skal du ha.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss.... Hvem siterte du det fra?

Oj, husker ikke.., men innlegget var vel fra januar tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha! Stavangerjenta har allerede fått tre ganger så mange likes som deg. Og vi er på et kvinneforum.

Jaja, Sommee. Men hore! Den skal du ha.....

Jaja, hvor mange likes fikk du på nakenbildet ditt forresten..??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, hvor mange likes fikk du på nakenbildet ditt forresten..??

Hahaha! Hold kjeft.

Men flere enn deg. Og mitt lå bare ute noen sekunder. FYL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Inggolf

Oj, husker ikke.., men innlegget var vel fra januar tror jeg..

aah, oki.. takk :5:

Det var jo en veldig koselig kommentar fra Badebing, men også ganske så hypa opp.

Men du Sommee, jeg er ganske overbevist om at du ser knallnbra ut!

Har du postet bilde i ansiktstråden og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aah, oki.. takk :5:

Det var jo en veldig koselig kommentar fra Badebing, men også ganske så hypa opp.

Men du Sommee, jeg er ganske overbevist om at du ser knallnbra ut!

Har du postet bilde i ansiktstråden og?

Det er vel jeg som skal være overbevist :fnise: Er du på sukker...? Jeg poster kun om du poster, evt. sender PM :kul:

Endret av Sommee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

Maya76 mener du vel? :P

Utrykket badabing betyr noe ala voilá så det var egentlig ikke ment som nicket på den som skrev den sitterte posten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrykket badabing betyr noe ala voilá så det var egentlig ikke ment som nicket på den som skrev den sitterte posten.

Ahh. Tenkte bare siden Noz skrev "Det var jo en veldig koselig kommentar fra Badebing". Men hehe, da skjønte jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Det er vel jeg som skal være overbevist :fnise: Er du på sukker...? Jeg poster kun om du poster :kul:

nei er ikke på sukker.

ja, deal! For litt siden så var det så mye snakk om disse highwaist shortsene, at de var så grusomme og at alle så så grusomme ut i dem. Det var ikke så lenge etter at jeg hadde kjøpt en selv, og da ble jeg veldig usikker på om jeg bare burde kvitte meg med den, så derfor tok jeg et bilde for å høre deres synspunkter men det ble visst ikke til at jeg postet det for det..Så da kan jeg jo bruke denne anledningen til å høre! Kaste eller beholde?

(Dette er jo riktignok ikke outfit-tråden, men jeg synes jeg blotter meg mer enn nok på bilde her ihvertfall!)

....

Endret av NozMonster
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Utrykket badabing betyr noe ala voilá så det var egentlig ikke ment som nicket på den som skrev den sitterte posten.

Ahh. Tenkte bare siden Noz skrev "Det var jo en veldig koselig kommentar fra Badebing". Men hehe, da skjønte jeg.

Heheee, ja det er lett å misforstå siden det er en bruker som heter Badebing og :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest padawan

ja, deal! For litt siden så var det så mye snakk om disse highwaist shortsene, at de var så grusomme og at alle så så grusomme ut i dem.

jeg synes highwaist ser grønnjævelig ut, uansett om det er bukse eller shorts, men du kledde det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei er ikke på sukker.

ja, deal! For litt siden så var det så mye snakk om disse highwaist shortsene, at de var så grusomme og at alle så så grusomme ut i dem. Det var ikke så lenge etter at jeg hadde kjøpt en selv, og da ble jeg veldig usikker på om jeg bare burde kvitte meg med den, så derfor tok jeg et bilde for å høre deres synspunkter men det ble visst ikke til at jeg postet det for det..Så da kan jeg jo bruke denne anledningen til å høre! Kaste eller beholde?

(Dette er jo riktignok ikke outfit-tråden, men jeg synes jeg blotter meg mer enn nok på bilde her ihvertfall!)

Synes highwaist er pent både i bukser og shorts jeg. Vet noen (særlig gutter?) mener noe annet, men går nesten bare i det selv i hvert fall. :) Endret av Ferny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Inggolf

Jeg trodde virkelig ikke det var noe vits å skrive at dere ikke skulle sitere bilde.... Men joooda :lol:

Fint om dere fjerner det :)

Nei Stjerner og planter, jeg har ikke lange bein, men det bare ser sånn ut fordi jeg har

på sko som sikkert er 5 cm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...