Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvor er alle bildene hen? Finner ikke et eneste bilde. Da gidder ikke jeg legge ut heller..

Er det den gode gamle "du får se min hvis jeg får se din"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillesiren

Hvor er alle bildene hen? Finner ikke et eneste bilde. Da gidder ikke jeg legge ut heller..

De fleste fjerner bildene igjen etter en viss tid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det den gode gamle "du får se min hvis jeg får se din"?

Trodde det i allefall skulle være noen bilder her, men det var det ikke :) Ble litt skuffet rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1040947-8-1298471399641.jpg

Poster et litt gammelt bilde. Har gått et par kilo opp i vekt og tar det som en utfordring til at jeg vil tilbake dit jeg en gang slet meg. I can! Er 188 høy og veide 87kg på bildet. Good times. :(

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Poster et litt gammelt bilde. Har gått et par kilo opp i vekt og tar det som en utfordring til at jeg vil tilbake dit jeg en gang slet meg. I can! Er 188 høy og veide 87kg på bildet. Good times. :(

Ganske fin :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest Hikken

Fin :)

Flott du er Hikken!

En stk sunn og flott kropp! Fin du er, Hikken=)!

Veldig flott kropp :)

Tusen takk, så koselig sagt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel prøve å legge ut bilde en gang, men hvorfor sier man alltid at de som har en del kilo for mye har "former"? Former er jo midje, rumpe og pupper, ikke stor overalt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Melpose

Får vel prøve å legge ut bilde en gang, men hvorfor sier man alltid at de som har en del kilo for mye har "former"? Former er jo midje, rumpe og pupper, ikke stor overalt.

Det synes jeg var en ganske frekk ting å spørre om, i en tråd der folk har lagt ut bilder av kroppene sine, og når det ganske tydelig siktes til komplimenter til enkeltbrukere.

I tillegg finnes det jo tusen andre generelle tråder, det ser i såfall ut som de dukker opp ukentlig, der de som ønsker kan diskutere kroppsfasong.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Får vel prøve å legge ut bilde en gang, men hvorfor sier man alltid at de som har en del kilo for mye har "former"? Former er jo midje, rumpe og pupper, ikke stor overalt.

Fatter heller ikke hvorfor du tar opp dette spm i denne tråden når vi vanligvis pleier å ha minst 20 tråder i uken om barne skjelettene uten former kontra de store blåhvalene uten former, det mangler liksom ikke på tid og sted å ta opp slike spørsmål her inne, men i denne tråden ser jeg helt ærlig ikke vitsen med kommentaren. Joda legger en ut bilder her inne så må en også forvente å få tilbakemeldinger både positive og negative, men å bruke tiden på å vri et kompliment til noe negativt på andres bekostning synes jeg er underlig.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel prøve å legge ut bilde en gang, men hvorfor sier man alltid at de som har en del kilo for mye har "former"? Former er jo midje, rumpe og pupper, ikke stor overalt.

La meg si deg en ting, lille venn; jeg har mer former enn du noensinne vil få. Hvem er DU som skal komme å bestemme hva som er former? Som om du sitter på oppskriften?

Gå og lek i sandkassen og kom tilbake når du er voksen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, seriously liksom. Dessuten er bildet tatt i et prøverom, og man vet alle at de tar vekk minst 15 kilo.

Hahaha! Må bare kommentere dette, for det stemmer IKKE. Til og med belysningen i prøverom stinker! Noen ganger lurer jeg på om de ikke ønsker å selge klær til kundene sine liksom.

Ofte jeg tenker sånn - ok, tja, kjøper den, ser sikkert bedre ut i speilet hjemme (FAKTA).

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha! Må bare kommentere dette, for det stemmer IKKE. Til og med belysningen i prøverom stinker! Noen ganger lurer jeg på om de ikke ønsker å selge klær til kundene sine liksom.

Ofte jeg tenker sånn - ok, tja, kjøper den, ser sikkert bedre ut i speilet hjemme (FAKTA).

Det må være skarp belysning i prøverommet, sånn at de som sitter bak toveisspeilet ikke får problemer med å se de nakne damene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...