Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som eier av egen kropp, er man forbeholdt retten til å kritisere den slik man vil.

• Liker 2
Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

Det finnes en mellomting mellom å disse seg selv og å skryte seg selv opp i skyene. Å være fornøyd med seg selv er derimot lov, og jeg våger å gjette på at om noen hadde lagt ut bilde med kommentar om at de var fornøyd med seg selv så ville de fleste gitt dem tommel opp.

det jeg jeg enig i :)

men alikevell så er det nok litt individuelt hvor selvkritisk man er, og selv hadde jeg en godt trent kropp før, så jeg forstår det som at gressløken følte seg fysisk og psykisk bedre rent kroppslig før og siden jeg også på en måte gjorde det, så ser jeg poenget hennes også.

Men det er kanskje ikke så nødvendig å påpeke det så veldig siden både hun og jeg har en slank og sunn (?) kropp.

Endret av NozMonster
  • Liker 1
Gjest HunterLady
Skrevet

• Gressløk: Jeg kan iallefall si at jeg forstår deg. Jeg mener slettes ikke at kroppen din er en kropp man skal være misfornøyd med, men jeg ser hva du mener og tror nok at du trives med en strammere kropp. Btw: en veldig fin kropp! :)

• Liker 1
Gjest Steve Cook
Skrevet

• Gressløk: Jeg kan iallefall si at jeg forstår deg. Jeg mener slettes ikke at kroppen din er en kropp man skal være misfornøyd med, men jeg ser hva du mener og tror nok at du trives med en strammere kropp. Btw: en veldig fin kropp! :)

Kunsten å være bitch.

Skrevet

Hadde jeg hatt din kropp hadde jeg aldri forlatt huset... :fnise:

Jævlig bra kommentar! Og helt enig.

Skrevet

Har du lagt ut bilde, Lurifix? :o

Ikke noe å se for å si det sånn :laugh:

• Liker 1
Skrevet

Lurefix har nesten like mandig mage som meg.

Gjest badeand1
Skrevet

Ikke noe å se for å si det sånn :laugh:

men jeg er nysgjerrig på deeeg. :P Mest ansiktet da, men.

Skrevet

men jeg er nysgjerrig på deeeg. :P Mest ansiktet da, men.

du har da sett og kommentert bilde mitt i den andre tråden?! er til og med en video der hvor man ser litt av hvert :fnise: Det er mange år gammelt da er vel det eneste :icon_lol:

Skrevet

Lurefix har nesten like mandig mage som meg.

Det er et under at jeg ikke er 150+ kg som jeg spiser og sløver. Tror jeg er bare heldig med kroppen at den holder seg så ung så lenge. Men any day now så kommer kiloene til å rase oppover :fnise:

Gjest badeand1
Skrevet

du har da sett og kommentert bilde mitt i den andre tråden?! er til og med en video der hvor man ser litt av hvert :fnise: Det er mange år gammelt da er vel det eneste :icon_lol:

Har jeg?? :o Hvilken tråd?

Skrevet

Det var deg jeg dåna av ja. ^^ <3<3<3

Hahaha så nå skjønner du hva jeg mente med gullfisk i den der ordlek tråden. gullfisk hukommelse. Selv om gullfisk ikke har dårlig hukommelse :fnise:

Gjest badeand1
Skrevet

Hahaha så nå skjønner du hva jeg mente med gullfisk i den der ordlek tråden. gullfisk hukommelse. Selv om gullfisk ikke har dårlig hukommelse :fnise:

Har jeg vært med i en ordlek tråd? :klo:Goldfish_Twitter_Avatar.png

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...