Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror dere på KG har sett nok av kroppen min i løpet av kort tid.. :)

Skrevet

Jeg tror dere på KG har sett nok av kroppen min i løpet av kort tid.. :)

Blir aldri nok!

• Liker 1
Skrevet

Blir aldri nok!

Haha, fikk plutselig masse problemer med å loade sidene her på KG, så regnet med at jeg hadde blitt bannet. Sikkert bare en tilfeldighet, men :fnise:

Skrevet

Haha, fikk plutselig masse problemer med å loade sidene her på KG, så regnet med at jeg hadde blitt bannet. Sikkert bare en tilfeldighet, men :fnise:

å se flott ut er ikke en grunn for å bli banned

• Liker 1
Skrevet

å se flott ut er ikke en grunn for å bli banned

Men å legge ut lettkledde bilder?

... Selv om det er andre brukere som burde blitt bannet før meg! :fnise:

Skrevet

Ja, du er rå!

Enig! lekkert;)

Takktakk :laugh:

Skrevet

For et råskinn jeg er...

Fint bilde med mye personlighet ;). Den trusa var vel ikke akkurat turnoff heller :rodme:.

Gjest brutal mann
Skrevet

For et råskinn jeg er...

Hver gang jeg ser deg her inne så bringes fagre minner tilbake :rodmer: Min første, helt egne, var en Compaq :lillesky:

Skrevet

For et råskinn jeg er...

Hadde jeg vært bi, hadde jeg helt klart sendt deg en pm i håp om en spennende natt ;)

Gjest NozMonster
Skrevet

For et råskinn jeg er...

ja, det kan man trygt si!

litt irriterende at bilde var så kornete, men man ser jo at du er et heidundranes råskinn :jepp:

Skrevet

Takk for hyggelig kommentarer, men bare for å oppklare: Råskinn-kommentaren er mer sånn "åsåtøffjegersomtørdette fremfor "håhåhå,jeg er så rå" :fnise:

Hver gang jeg ser deg her inne så bringes fagre minner tilbake :rodmer: Min første, helt egne, var en Compaq :lillesky:

Så fint at jeg lyser opp dagen din. Selv har jeg heller dårlige minner med en Compaq :fnise:

• 3 uker senere...
Skrevet

Ok, dårlig ide å se på slikt når det er kaldt, vinter, surt vær ute og null selskap i sofaen :grine:

Skrevet

Ok, dårlig ide å se på slikt når det er kaldt, vinter, surt vær ute og null selskap i sofaen :grine:

Du er en kjekk fyr. Du har sikkert noen på telefonlista di som gledelig tar imot en booty call? :laugh:

• Liker 2
Gjest Lurifix
Skrevet

Ok, dårlig ide å se på slikt når det er kaldt, vinter, surt vær ute og null selskap i sofaen livet :grine:

I FEEL YA MANG

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...