Gjest HunterLady Skrevet 6. november 2012 #4941 Skrevet 6. november 2012 (endret) Synes ikke jeg ser så syk ut til tross for en BMI på 16,5. Viser bare hvor lite eksakt BMI-formelen faktisk er. BMI er en indikator!! Sorry for off topic, men jeg er veldig lei av at folk hele tiden "kjefter" på BMI-formelen. Selvsagt finnes det folk som ikke er direkte undervektig eller overvektig til tross for at de ligger utenfor normalområdet, men 16,5 er likevel en indikator på at du er veldig tynn og at dersom du mister mer vekt så vil du ikke se like sunn ut. Jeg synes for øvrig at du har flott kropp, men det er ingen problem for meg å se at du ligger utenfor normalområdet. Endret 6. november 2012 av HunterLady 3
Silfen Skrevet 6. november 2012 #4942 Skrevet 6. november 2012 Som kommende sykepleier bør du ta til deg at BMI er en indeks laget for å katalogisere GRUPPER, altså ikke individnivå. 3
Gjest HunterLady Skrevet 6. november 2012 #4943 Skrevet 6. november 2012 Som kommende sykepleier bør du ta til deg at BMI er en indeks laget for å katalogisere GRUPPER, altså ikke individnivå. Jeg vet dette, Silfen. Som jeg skrev over så er det unntak (dette er individnivåene) i forhold til BMI, og BMI er kun en indikator. 1
Gjest NozMonster Skrevet 6. november 2012 #4944 Skrevet 6. november 2012 Lenge siden du så deg selv i speilet Nozzy Nozbourne? tok vel en kjapp titt idag tidlig. Det var et illustrasjonsbilde. Jeg mente ikke å støte noen. Etter min mening er det ikke så mye spesielt overraskende med den kroppen hennes. Hun har relativt små pupper og proposjoner som samsvarer, mer eller mindre, noe som ikke er så overraskende om "vanlige" dødelige har heller. Jeg har ikke sett så nøye her inne, men etter det overblikket jeg fikk, så er det flere her inne som har ulike "kjendiskropper". Minus retusjering av føflekker og arr f.eks, men det la jeg vekt på at man måtte se vekk ifra. Det var kroppstype jeg ville vise. Man behøver nødvendigvis ikke være sykt pen ellers for å ha en slik kropp. i utgangspunktet så var jeg vel egentlig bare nyskjerrig på hvordan kroppen din ser ut så det var vel kanskje derfor jeg startet denne diskusjonen. Men nå¨har den kanskje tatt litt av, fordi det blir for mye prat i forhold til bilder. Jeg bare mener at det florerer bilder av kjendiser på nett, så om man vil ta en titt på kroppen dems, så skal det jo bare en lite google-søk til, så derfor er det jo mer spennende å titte på hvem jeg prater og diskuterer med inni datan min her
Gjest gressløk Skrevet 6. november 2012 #4945 Skrevet 6. november 2012 tok vel en kjapp titt idag tidlig. i utgangspunktet så var jeg vel egentlig bare nyskjerrig på hvordan kroppen din ser ut så det var vel kanskje derfor jeg startet denne diskusjonen. Men nå¨har den kanskje tatt litt av, fordi det blir for mye prat i forhold til bilder. Jeg bare mener at det florerer bilder av kjendiser på nett, så om man vil ta en titt på kroppen dems, så skal det jo bare en lite google-søk til, så derfor er det jo mer spennende å titte på hvem jeg prater og diskuterer med inni datan min her Jeg legger meg paddeflat altså. Jeg TRODDE at tråden bare gikk ut på å poste et bilde av seg selv eller kjendis (om man er litt bluferdig) som har samme kroppstype. Jeg mente ikke å skryte meg selv opp i skyene. Tenkte ikke på at dette var en tråd for å vurdere andres kropper så veldig grundig og rose dem opp i skyene. Jeg viste ikke bilde for at du skulle kikke på kjendisen, men kroppsfiguren. Jeg leste første innlegget og fikk et litt annet inntrykk, men skjønner nå at den er eskalert til et litt annet nivå nå. Som sagt paddeflat. kan du tilgi? 1
Gjest LostCase Skrevet 6. november 2012 #4946 Skrevet 6. november 2012 Jeg legger meg paddeflat altså. Jeg TRODDE at tråden bare gikk ut på å poste et bilde av seg selv eller kjendis (om man er litt bluferdig) som har samme kroppstype. Jeg mente ikke å skryte meg selv opp i skyene. Tenkte ikke på at dette var en tråd for å vurdere andres kropper så veldig grundig og rose dem opp i skyene. Jeg viste ikke bilde for at du skulle kikke på kjendisen, men kroppsfiguren. Jeg leste første innlegget og fikk et litt annet inntrykk, men skjønner nå at den er eskalert til et litt annet nivå nå. Som sagt paddeflat. kan du tilgi? Gressløk da! Du har da ingen grunn til å legge deg paddeflat. I trådens hovedinnlegg står det at men skal legge ut bilde av en kjendis, det var jo det du gjorde! At noen andre har andre meninger om hva DU skal legge ut er bare å gi blaffen i. De er ikke sjefer her vet du... 7
Gjest Lurifix Skrevet 6. november 2012 #4947 Skrevet 6. november 2012 tok vel en kjapp titt idag tidlig. Tar du på deg briller så ser du en kropp innenfor hollywood hotting rekkevidde.
Gjest gressløk Skrevet 6. november 2012 #4948 Skrevet 6. november 2012 (endret) Jeg skjønner ikke poenget... Om gressløk har kropp som Meghan Fox, Lucky Luke eller Moskva Marit, WHO CARES? Dette er et diskusjonsforum. Er poenget at vi skal diskutere kroppene som blir lagt ut, eller skal vi skryte og plusse? Jeg mener ikke å være frekk, jeg bare spør. Selv har jeg en kropp som kan ligne Kate Winslet, både pupper og hofter og lår (litt mindre kanskje). Hva er poenget med at jeg sier det? I don´t get it... Det går jo an å diskutere kropp/kroppstype uten å vise et privat bilde. Trodde jeg. Men okay, I get it, så lenge det er samme type kropp trodde jeg det var det samme. Derfor testet jeg ut å bare legge ut kroppsfiguren min, i og med at jeg fikk inntrykk av at mange har lignende typer og topicinnlegget sa at det var greit, trodde jeg ikke det skulle bli slik debatt. Jeg tenkte ærlig talt ikke veldig grundig over å poste det innlegget. Endret 6. november 2012 av gressløk
Gjest gressløk Skrevet 6. november 2012 #4949 Skrevet 6. november 2012 Gressløk da! Du har da ingen grunn til å legge deg paddeflat. I trådens hovedinnlegg står det at men skal legge ut bilde av en kjendis, det var jo det du gjorde! At noen andre har andre meninger om hva DU skal legge ut er bare å gi blaffen i. De er ikke sjefer her vet du... Takk. Neida, jeg gjør som jeg vil. Men ante ikke at dette skulle bli en så stor greie. Kommer ikke til å slette bilde, men jeg har nok tydeligvis ikke noe i denne tråden å gjøre, skjønner jeg.
Lutetium 71 Skrevet 6. november 2012 #4950 Skrevet 6. november 2012 Her er jeg. Har en "strek" nederst på magen som deler magen i to, den er jeg ikke så fornøyd med. Kunne også gjerne hatt litt smalere hofter. Men bortsett fra det kunne det vel vært verre.
MrSmith Skrevet 9. november 2012 #4951 Skrevet 9. november 2012 Her er jeg. Har en "strek" nederst på magen som deler magen i to, den er jeg ikke så fornøyd med. Kunne også gjerne hatt litt smalere hofter. Men bortsett fra det kunne det vel vært verre. Den streken og de hoftene er sikkert en stor skuffelse for de fleste, men det ser ut til at du har litt av hvert å trøste dem med .
Gjest Loverdose Skrevet 9. november 2012 #4952 Skrevet 9. november 2012 Her er jeg. Har en "strek" nederst på magen som deler magen i to, den er jeg ikke så fornøyd med. Kunne også gjerne hatt litt smalere hofter. Men bortsett fra det kunne det vel vært verre. Wow. Fantastisk kropp! Kjenner jeg ble en smule misunnelig.
Murder Skrevet 11. november 2012 #4953 Skrevet 11. november 2012 Wow. Fantastisk kropp! Kjenner jeg ble en smule misunnelig. Tusen takk Varmer ekstra mye å få høre så mye fint da jeg alltid har slitt med kroppen min. Var overvektig som barn og tenårene bar preg av tidvis frenetisk slanking. Men nå virker det som om jeg endelig har funnet en balanse jeg kan leve med.
skruf Skrevet 11. november 2012 #4954 Skrevet 11. november 2012 (endret) Er litt pyse.......så legger ut bildet ei lita stund.... 36 år gammel kropp.... Edit.. Feiger ut og fjerner bildet... Endret 11. november 2012 av maya76 6
Gjest Eurodice Skrevet 11. november 2012 #4955 Skrevet 11. november 2012 Er litt pyse.......så legger ut bildet ei lita stund.... 36 år gammel kropp.... Du er en flott, voksen dame, Maya . 1
orgus Skrevet 11. november 2012 #4956 Skrevet 11. november 2012 (endret) Ikke i mål.. Men på vei! :D Endret 11. november 2012 av orgus 5
Gjest Eurodice Skrevet 11. november 2012 #4957 Skrevet 11. november 2012 Ikke i mål.. Men på vei! :D Oioi, muskelbygging på høyt nivå . 1
orgus Skrevet 11. november 2012 #4958 Skrevet 11. november 2012 Er litt pyse.......så legger ut bildet ei lita stund.... 36 år gammel kropp....
Pene sko... Skrevet 11. november 2012 #4959 Skrevet 11. november 2012 (endret) Ikke i mål.. Men på vei! :D Looking good, orgus. Nå ble jeg nesten inspirert til å legge ut et bilde av meg selv i bar overkropp i en gitt positur mens jeg stirrer småkåt inn i kameralinsen. Hahaha! Endret 11. november 2012 av Pene sko...
orgus Skrevet 11. november 2012 #4960 Skrevet 11. november 2012 Looking good, orgus. Nå ble jeg nesten inspirert til å legge ut et bilde av meg selv i bar overkropp i en gitt positur mens jeg stirrer småkåt inn i kameralinsen. Hahaha! Det synes jeg du burde! 3
Fremhevede innlegg