Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

Fremhevede innlegg

Gjest NozMonster
Skrevet

En bruker spurte om jeg ville poste bilde av min kropp etter noen skriverier i en annen tråd om vekt

:jepp:

that was meeeee!

Videoannonse
Annonse
Gjest NozMonster
Skrevet

oiiiioiiiii !

du var jammen snasen!

du er et levende eksempel på at man ikke trenger å se syyyyk ut

selvom man har litt lavere BMI enn de fleste... (jf. tråden om han som elsker jenter med en BMI mellom 20-22).

for å sammenlikne kroppene våre, som har helt like mål- du ser slankere ut.. men det er kanskje fordi du er bedre trent også :)

eller ... :klo: jeg tror kanskje du har slankere overkropp, mens jeg har minipittelitt slankere lår.

Skrevet

oiiiioiiiii !

du var jammen snasen!

du er et levende eksempel på at man ikke trenger å se syyyyk ut

selvom man har litt lavere BMI enn de fleste... (jf. tråden om han som elsker jenter med en BMI mellom 20-22).

for å sammenlikne kroppene våre, som har helt like mål- du ser slankere ut.. men det er kanskje fordi du er bedre trent også :)

eller ... :klo: jeg tror kanskje du har slankere overkropp, mens jeg har minipittelitt slankere lår.

ååh, som det hjalp på humøret etter den teite kommentaren om BMIen! :smilorange:

Jeg har aldri trent på treningsstudio eller jogget e.l, men jeg går danselinja. er ferdig der til sommeren, så kanskje jeg eser ut da? :hoho: tror ikke det da, siden jeg alltid har vært tynn, før jeg begynte der og. og jeg vil nok ta noe dansekurs eller bodyjam ellerno, fordi det er morsomt ^^ Ligger det bilde av deg her? :popcorn:

Gjest NozMonster
Skrevet

ååh, som det hjalp på humøret etter den teite kommentaren om BMIen! :smilorange:

Jeg har aldri trent på treningsstudio eller jogget e.l, men jeg går danselinja. er ferdig der til sommeren, så kanskje jeg eser ut da? :hoho: tror ikke det da, siden jeg alltid har vært tynn, før jeg begynte der og. og jeg vil nok ta noe dansekurs eller bodyjam ellerno, fordi det er morsomt ^^ Ligger det bilde av deg her? :popcorn:

jeg tviler på at du eser ut noen gang :P

ihvertfall ikke før overgangsalderen...hihihiii...

neeeej, det ligger ingen bilder av meg her.. (håper jeg! :redd: )

Skrevet

jeg tviler på at du eser ut noen gang :P

ihvertfall ikke før overgangsalderen...hihihiii...

Ikke ved graviditet engang? :biggrin: 243 sider å sjekke gjennom om noen har lagt ut av deg da, ahahh

Gjest Gunfreak
Skrevet

Jeg kan se at det er litt danse kropp der, og som sagt de lårene er flott og ikke tynne i det hele tatt, men ser ut som de har godt med muskler, noe som er vanlig for dansere! :blomst:

Gjest HunterLady
Skrevet

..

Helt fantastisk digg og deilig kropp, Kaxxxy!! :)

Jeg tror du har drømmekroppen som mange kvinner ønsker og som mange menn ønsker å ta på!

Ser absolutt hverken usunn eller annet negativt ut.

Kvinnelige former, og helt vanvittig flotte bein! Elsket lårene dine :)

Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg kan se at det er litt danse kropp der, og som sagt de lårene er flott og ikke tynne i det hele tatt, men ser ut som de har godt med muskler, noe som er vanlig for dansere! :blomst:

Watch your language!;)

Og si at lårene hennes ikke er tynne, er bare tull! Joda, de er muskuløse, men de er også tynne og slanke.

Gjest Gunfreak
Skrevet

Watch your language! ;)

Og si at lårene hennes ikke er tynne, er bare tull! Joda, de er muskuløse, men de er også tynne og slanke.

Slanke helt klart, men når jeg tenker tynn, tenker jeg skinn og bein egenltlig, jeg har sett tynne bein på jenter og da er ikke lårene dems tykkere enn leggen min, for meg er det tynnt!

Men ja, de er tynne i at dem ikke er tykke, viss man liksom bare har de to klassifiseringene.

Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

ehm....jo, hun har tynne lår... ? :klo:

håper du mente at hun ikke har for tynne lår- slik at det ser sykt ut....

edit: der forklarte du deg litt nærmere ja...

Endret av NozMonster
  • Liker 1
Skrevet

Åh fin kropp du har kaxxy! Vet du hva målene dine er rundt midje, rompe og lår? :)

Gjest Lurifix
Skrevet

-

fin kropp indeed

Men det burde!

Gjest Eurodice
Skrevet

Du får legge ut bilde av kroppen din du også, da, Lurifix. Det er vel ikke bare jenter som skal gjøre det? ;)

Skrevet

Håhå, fikk høy puls av kroppen din, Kaxxy.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...