Gjest NozMonster Skrevet 26. oktober 2012 #4841 Skrevet 26. oktober 2012 En bruker spurte om jeg ville poste bilde av min kropp etter noen skriverier i en annen tråd om vekt that was meeeee!
Gjest Kaxxy Skrevet 26. oktober 2012 #4842 Skrevet 26. oktober 2012 (endret) slettet Endret 23. desember 2012 av Kaxxy 16
Gjest NozMonster Skrevet 26. oktober 2012 #4843 Skrevet 26. oktober 2012 oiiiioiiiii ! du var jammen snasen! du er et levende eksempel på at man ikke trenger å se syyyyk ut selvom man har litt lavere BMI enn de fleste... (jf. tråden om han som elsker jenter med en BMI mellom 20-22). for å sammenlikne kroppene våre, som har helt like mål- du ser slankere ut.. men det er kanskje fordi du er bedre trent også eller ... jeg tror kanskje du har slankere overkropp, mens jeg har minipittelitt slankere lår.
Gjest Sakone Skrevet 26. oktober 2012 #4844 Skrevet 26. oktober 2012 woah, det var jævlig deilig kropp :D 2
Gjest Gunfreak Skrevet 26. oktober 2012 #4845 Skrevet 26. oktober 2012 Wow super kropp jo, lårene er jo super digge!! 3
Gjest Kaxxy Skrevet 26. oktober 2012 #4846 Skrevet 26. oktober 2012 oiiiioiiiii ! du var jammen snasen! du er et levende eksempel på at man ikke trenger å se syyyyk ut selvom man har litt lavere BMI enn de fleste... (jf. tråden om han som elsker jenter med en BMI mellom 20-22). for å sammenlikne kroppene våre, som har helt like mål- du ser slankere ut.. men det er kanskje fordi du er bedre trent også eller ... jeg tror kanskje du har slankere overkropp, mens jeg har minipittelitt slankere lår. ååh, som det hjalp på humøret etter den teite kommentaren om BMIen! Jeg har aldri trent på treningsstudio eller jogget e.l, men jeg går danselinja. er ferdig der til sommeren, så kanskje jeg eser ut da? tror ikke det da, siden jeg alltid har vært tynn, før jeg begynte der og. og jeg vil nok ta noe dansekurs eller bodyjam ellerno, fordi det er morsomt ^^ Ligger det bilde av deg her?
Gjest NozMonster Skrevet 26. oktober 2012 #4847 Skrevet 26. oktober 2012 ååh, som det hjalp på humøret etter den teite kommentaren om BMIen! Jeg har aldri trent på treningsstudio eller jogget e.l, men jeg går danselinja. er ferdig der til sommeren, så kanskje jeg eser ut da? tror ikke det da, siden jeg alltid har vært tynn, før jeg begynte der og. og jeg vil nok ta noe dansekurs eller bodyjam ellerno, fordi det er morsomt ^^ Ligger det bilde av deg her? jeg tviler på at du eser ut noen gang ihvertfall ikke før overgangsalderen...hihihiii... neeeej, det ligger ingen bilder av meg her.. (håper jeg! )
Gjest Kaxxy Skrevet 26. oktober 2012 #4848 Skrevet 26. oktober 2012 jeg tviler på at du eser ut noen gang ihvertfall ikke før overgangsalderen...hihihiii... neeeej, det ligger ingen bilder av meg her.. (håper jeg! ) Ikke ved graviditet engang? 243 sider å sjekke gjennom om noen har lagt ut av deg da, ahahh
Gjest Gunfreak Skrevet 26. oktober 2012 #4850 Skrevet 26. oktober 2012 ååh, som det hjalp på humøret etter den teite kommentaren om BMIen! Jeg har aldri trent på treningsstudio eller jogget e.l, men jeg går danselinja. er ferdig der til sommeren, så kanskje jeg eser ut da? tror ikke det da, siden jeg alltid har vært tynn, før jeg begynte der og. og jeg vil nok ta noe dansekurs eller bodyjam ellerno, fordi det er morsomt ^^ Ligger det bilde av deg her? Jeg kan se at det er litt danse kropp der, og som sagt de lårene er flott og ikke tynne i det hele tatt, men ser ut som de har godt med muskler, noe som er vanlig for dansere!
Gjest HunterLady Skrevet 26. oktober 2012 #4851 Skrevet 26. oktober 2012 .. Helt fantastisk digg og deilig kropp, Kaxxxy!! Jeg tror du har drømmekroppen som mange kvinner ønsker og som mange menn ønsker å ta på! Ser absolutt hverken usunn eller annet negativt ut. Kvinnelige former, og helt vanvittig flotte bein! Elsket lårene dine
Gjest HunterLady Skrevet 26. oktober 2012 #4852 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg kan se at det er litt danse kropp der, og som sagt de lårene er flott og ikke tynne i det hele tatt, men ser ut som de har godt med muskler, noe som er vanlig for dansere! Watch your language! Og si at lårene hennes ikke er tynne, er bare tull! Joda, de er muskuløse, men de er også tynne og slanke.
Gjest Gunfreak Skrevet 26. oktober 2012 #4853 Skrevet 26. oktober 2012 Watch your language! Og si at lårene hennes ikke er tynne, er bare tull! Joda, de er muskuløse, men de er også tynne og slanke. Slanke helt klart, men når jeg tenker tynn, tenker jeg skinn og bein egenltlig, jeg har sett tynne bein på jenter og da er ikke lårene dems tykkere enn leggen min, for meg er det tynnt! Men ja, de er tynne i at dem ikke er tykke, viss man liksom bare har de to klassifiseringene.
Gjest NozMonster Skrevet 26. oktober 2012 #4854 Skrevet 26. oktober 2012 (endret) Jeg kan se at det er litt danse kropp der, og som sagt de lårene er flott og ikke tynne i det hele tatt, men ser ut som de har godt med muskler, noe som er vanlig for dansere! ehm....jo, hun har tynne lår... ? håper du mente at hun ikke har for tynne lår- slik at det ser sykt ut.... edit: der forklarte du deg litt nærmere ja... Endret 26. oktober 2012 av NozMonster 1
Budsom Skrevet 26. oktober 2012 #4855 Skrevet 26. oktober 2012 Åh fin kropp du har kaxxy! Vet du hva målene dine er rundt midje, rompe og lår?
Gjest Sakone Skrevet 26. oktober 2012 #4856 Skrevet 26. oktober 2012 Var forresten lekkert undertøy også ^^
Gjest Lurifix Skrevet 26. oktober 2012 #4858 Skrevet 26. oktober 2012 - fin kropp indeed neeeej, det ligger ingen bilder av meg her.. (håper jeg! ) Men det burde!
Gjest Eurodice Skrevet 26. oktober 2012 #4859 Skrevet 26. oktober 2012 Du får legge ut bilde av kroppen din du også, da, Lurifix. Det er vel ikke bare jenter som skal gjøre det?
Pene sko... Skrevet 26. oktober 2012 #4860 Skrevet 26. oktober 2012 Håhå, fikk høy puls av kroppen din, Kaxxy.
Fremhevede innlegg