Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Oh, my goodness... :)

Når kommer du på Ryes?

:)

Kl 00:00 den dagen jeg er gammel nok :fnise: Har fortsatt ikke kommet over hvor perfekt Ryes er for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Janus

Kl 00:00 den dagen jeg er gammel nok :fnise: Har fortsatt ikke kommet over hvor perfekt Ryes er for meg!

Gi meg en advarsel slik at jeg er forberedt.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg forstår ikke hva meningen er med denne tråden, men så har jeg heller ikke lest så nøye. Har de som viser seg frem her, liten selvtillit og trenger ros og skryt fra ukjente mennesker for å føle seg gode nok? De bildene jeg har sett, viser nydelige, unge jenter og gutter med flotte kropper. Jeg tenker ekshibisjonisme med en gang. Folk som har andre kroppsfasonger, har vel trolig mindre selvtillit og dermed større grunn til å frykte negative kommentarer, og vil da selvfølgelig ikke risikere å få flere komplekser enn de allerede har. Bare noen tanker.

Endret av Bond
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke prøve å se gode årsaker istedet for kun selvbekreftelse? Jeg ser her variasjoner av kropper - og med tanke på det kroppshysteriet som man legger merke til i mange media er det befriende å se noen som er ekte. At det alltid er noen som kan føle seg støtt og mindre vellykket er dessverre ikke noe å gjøre med. Slik er det vel med alt.

Aner ikke hvor mange jenter jeg vet av som har hatt komplekser jeg ikke forsto fem flate øre av. Jeg sitter der og tenker "wow" og jenta er selv missfornøyd fordi hun evt sammenligner seg med hva hun ser i tv og på førsteside av et blad.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det likevel ligger ute et annet sted kan jeg jo slenge det ut her. Godt påkledd, men likefullt min kropp :)

(kjenner jeg allerede får litt angst)

Ylvina: Jeg må bare si at kroppen din er utrolig fin til å være 100 kg! Du må være veldig flink til å kle på kroppen din. Jeg ser prikk lik ut som deg, og jeg er 67 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forstår ikke hva meningen er med denne tråden, men så har jeg heller ikke lest så nøye. Har de som viser seg frem her, liten selvtillit og trenger ros og skryt fra ukjente mennesker for å føle seg gode nok? De bildene jeg har sett, viser nydelige, unge jenter og gutter med flotte kropper. Jeg tenker ekshibisjonisme med en gang. Folk som har andre kroppsfasonger, har vel trolig mindre selvtillit og dermed større grunn til å frykte negative kommentarer, og vil da selvfølgelig ikke risikere å få flere komplekser enn de allerede har. Bare noen tanker.

Må det være en mening med alle tråder da? Jeg har absolutt ikke komplekser for kroppen min, men tenkte rett og slett det ville være litt moro å poste et bilde :) Hverken mer eller mindre.

Jeg kan selvsagt ikke svare for andre her!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Jeg har postet bilde av min kropp for å vise variasjon og for å vise at høy vekt ikke alltid betyr kropp som en formløs fettklump. Når jeg var yngre og slankere hadde jeg neppe turdt å legge ut bilde, for da hadde jeg adskillig dårligere selvtillit.

Nå er jeg voksen, har en samboer som elsker kroppen min og jeg har tilegnet meg en herlig gi-blaffen-holdning når det kommer til hva andre måtte mene om kroppen min. Selvsagt er det hyggelig å få ros, men stygge kommentarer ødelegger ikke dagen for denne frøkena :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har postet bilde av min kropp for å vise variasjon og for å vise at høy vekt ikke alltid betyr kropp som en formløs fettklump. Når jeg var yngre og slankere hadde jeg neppe turdt å legge ut bilde, for da hadde jeg adskillig dårligere selvtillit.

Nå er jeg voksen, har en samboer som elsker kroppen min og jeg har tilegnet meg en herlig gi-blaffen-holdning når det kommer til hva andre måtte mene om kroppen min. Selvsagt er det hyggelig å få ros, men stygge kommentarer ødelegger ikke dagen for denne frøkena :)

:klappe: Flott å lese, Ylvina! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har postet bilde av min kropp for å vise variasjon og for å vise at høy vekt ikke alltid betyr kropp som en formløs fettklump. Når jeg var yngre og slankere hadde jeg neppe turdt å legge ut bilde, for da hadde jeg adskillig dårligere selvtillit.

Nå er jeg voksen, har en samboer som elsker kroppen min og jeg har tilegnet meg en herlig gi-blaffen-holdning når det kommer til hva andre måtte mene om kroppen min. Selvsagt er det hyggelig å få ros, men stygge kommentarer ødelegger ikke dagen for denne frøkena :)

:tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tråden ryddet for en lengre irrelevant krangling. Diskusjon om slankepress og så videre kan dere gjerme ta i en annen generell tråd om emnet, og frekkhetene og skitkasting kan man gjerne unngå i sin helhet.

Bond, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre hvorfor du lurer? :)

Ble nysgjerrig siden du sier det er noen år til du kommer inn på ryes. Du virker ikke som en 15-16åring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ble nysgjerrig siden du sier det er noen år til du kommer inn på ryes. Du virker ikke som en 15-16åring

Åja :) Jeg blir straks 19!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...