Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Eurodice

Det høres veldig bra ut. Er det greit med bilder som viser skille og kant til private områder?

Jeg synes du kan vise lårene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres veldig bra ut. Er det greit med bilder som viser skille og kant til private områder?

Så sant det private ikke synes, så aksepterer jeg skille og kant.

Nei da, du skal selvsagt få lov til å legge ut hva du vil uten min preken, og jeg har (dessverre?) på langt nær makt til å bestemme hva andre kan og ikke kan vise. For å ikke la dette bli en avsporing så får jeg klikke meg ut av heile tråden nå og la folk dele sin kropp slik de ønsker, men for min del gjentar jeg det igjen, wadd: vær snill å berik internettet med annet enn 'private deler'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sant det private ikke synes, så aksepterer jeg skille og kant.

Nei da, du skal selvsagt få lov til å legge ut hva du vil uten min preken, og jeg har (dessverre?) på langt nær makt til å bestemme hva andre kan og ikke kan vise. For å ikke la dette bli en avsporing så får jeg klikke meg ut av heile tråden nå og la folk dele sin kropp slik de ønsker, men for min del gjentar jeg det igjen, wadd: vær snill å berik internettet med annet enn 'private deler'.

<<<føler jeg har fått en utfordring her. Må få til et bra bilde nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Lår? det kan jeg ordne...ikke noe over det?

Hvis du har lyst til å vise andre kroppsdeler, kan du sende PM. Det er ikke lov til å vise kjønnsdeler på åpent forum. Vis deg i helfigur og ha på boxer eller hva du foretrekker.

Endret av Arabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har lyst til å vise andre kroppsdeler, kan du sende PM. Det er ikke lov til å vise kjønnsdeler på åpent forum. Vis deg i helfigur og ha på boxer eller hva du foretrekker.

Kan jeg sende deg en pm med mer enn lår?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Kan jeg sende deg en pm med mer enn lår?

Det ville jeg sette stor pris på. Jeg er jomfru og har aldri sett hva en mann har i trusene :fnise: .

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ville jeg sette stor pris på. Jeg er jomfru og har aldri sett hva en mann har i trusene :fnise: .

Da gjør jeg det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Priceless :ler:

Raindrops på siste innlegg i kroppstråden gir visse forhåpninger. Jævla luremus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

det er fascinerende å se hva slags forskjellige svar man får av spørsmålet "hvilken kroppsdel vil dere at jeg skal poste bilde av?", etter som det er en gutt eller en jente som spør :ler:

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøver og laste opp bilde ,men redd det blir feil jeg:P så folk kan se hvem jeg er er jo ikke akkurat et glansbilde heller:P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver og laste opp bilde ,men redd det blir feil jeg:P så folk kan se hvem jeg er er jo ikke akkurat et glansbilde heller:P

jeg liker glansbilder og helt sikkert deg også, så bare last opp bilder du

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du trykker på "bruk full editor" og legger ved en fil som i dette tilfellet skal være et bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...