Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest padawan

Huks nå at man kan kamuflere en del mageflesk med rette typen topp ;) Jeg har mest flesk på magen, rumpa og øverst på lårene. Jeg har jo en BMI på langt oppi fedme-grensen og er overvektig,

Du må ikke se deg blind på BMI-indeksen. Selv toppidrettsutøvere går for å være feite på den skalaen da den baserer seg på forholdet høyde/vekt og feks ikke hvor mye av vekten som er muskler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Jaja, du er iallfall finfeit.

Damn right I am! Fnis...

(Og nå hørtes jeg ikke lite innbildsk ut...)

Den kan jeg leve lenge på!

Du må ikke se deg blind på BMI-indeksen. Selv toppidrettsutøvere går for å være feite på den skalaen da den baserer seg på forholdet høyde/vekt og feks ikke hvor mye av vekten som er muskler.

Jeg kan dessverre ikke legge skylda på muskler da den eneste treninga jeg driver med er Zumba foran TVn og litt turgåing innimellom. Har fått en anelse mer fiskebollemuskler i armene i det siste, men ellers er jeg lagd av bein, kjøtt og i overkant mye fett.

Endret av Ylvina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, det varmer siden jeg er godt over bælfeit ifølge KG-standard (nærmere 100 kilo) :)

:overrasket: DET TROR JEG IKKE NOE PÅ!

Du ser ut som du veier like mye som meg, og siden jeg ikke har veid meg siden i fjor, tør jeg ikke garantere at jeg veier midt på sekstitallet lenger, men vi kan late som!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Hehe, kanskje jeg må få tak i ei badevekt og ta bilde av at jeg veier meg, sånn for å bevise at jeg faktisk er ei lita dundre nærmere hundre :rolleyes:

Mageflesket og de brede hoftene mine vises bedre på et annet bilde jeg la ut i "Hvor mye passer det å veie?"-tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blubberella

ylvina- det eneste som feiler deg, er at du mangler selvtillit!

Neida. Selvtilliten er ikke så aller verst selv om jeg erkjenner at jeg er overvektig. Jeg trener litt og koser meg litt, og er egentlig ikke så opptatt av å se slank og pen ut. Samboeren er storfornøyd og kroppen min fungerer bra, så jeg er mest opptatt av å bli litt sprekere. Jeg er litt for gammel til å bruke tiden på dårlig selvfølelse og oppheng i perfekt kropp. Men det er jo litt gøy å vise at 100 kg ikke alltid betyr uformelig fettklump :) Spesielt her på KG der selv slanke får høre at de er feite og dvaske ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Neida. Selvtilliten er ikke så aller verst selv om jeg erkjenner at jeg er overvektig. Jeg trener litt og koser meg litt, og er egentlig ikke så opptatt av å se slank og pen ut. Samboeren er storfornøyd og kroppen min fungerer bra, så jeg er mest opptatt av å bli litt sprekere. Jeg er litt for gammel til å bruke tiden på dårlig selvfølelse og oppheng i perfekt kropp. Men det er jo litt gøy å vise at 100 kg ikke alltid betyr uformelig fettklump :) Spesielt her på KG der selv slanke får høre at de er feite og dvaske ;)

Veier du 100 kg? :sjokkbla: Det ser da ikke sånn ut. Ser ut som du veier 65ish jo!

Mulig det kom litt feil ut og det kan misforstår, men poenget mitt er at du ser absolutt ikke overvektig eller tjukk ut! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Veier du 100 kg? :sjokkbla: Det ser da ikke sånn ut. Ser ut som du veier 65ish jo!

Mulig det kom litt feil ut og det kan misforstås, men poenget mitt er at du ser absolutt ikke overvektig eller tjukk ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Vet ikke nøyaktig vekt siden jeg ikke har badevekt, men for to år siden veide jeg ca 94 kg på vekta til ei venninne. Siden jeg har lagt på meg en del siden da anslår jeg vekta til å ha krøpet tett oppi 100, kanskje litt over. Jeg skal forresten på besøk til den samme veninna i helga, så kanskje jeg må våge meg på vekta hennes og sjekke. Hvis jeg tør... :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest padawan

er det egentlig så viktig hvor mye en veier? det viktigste er vel strengt tatt at en trives med vekten (og at en ikke pådrar seg noe sykdom på grunn av vekten).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo viktig i den forstand at en del mennesker her inne anser mennesker på rundt 100 kilo som det ekleste i verden. Jeg vil våge å påstå at det ikke er noe som helst ekkelt ved Ylvinas bilde. Dermed så kan det å bringe inn vekt være ved på å vise mehe her inne at hva de tror er "vekt" i sitt hode faktisk er ganske forskjellig det også. Akkurat som noen er veldig tynne når de er 50 kilo, mens andre er mer normalvektige. Hadde jeg lagt inn et bilde her fra da jeg var rundt Ylvinas vekt så hadde det vist ganske stor forskjell i hvordan man ser ut, jeg så simpelthen feitere ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvilken del av kroppen vil dere helst se?

Uansett hva du velger å legge ut, og på tross av din frihet, så vær snill å la dine edlere deler være... ja, dine private edlere deler. Det er fort gjort å rote seg inn i tråder man ikke(rettere sagt: jeg ikke) bør være på, men da vil nokså konservative meg mye heller klikke meg pent ut igjen uten et 'wuæææ'-sjokkert uttrykk over dagens bruk av internett.

Dessverre har jeg opplevd motsatt litt vel mange ganger uten å venne meg noe mer til det. Så det er mitt 'ønske' i henhold til ditt spørsmål.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rygg er bra, tross at jeg aldri bevilger tid til å stirre på andres kropp over interaktive medier uansett. Men for all del, så sant du er generøs nok til å skjule det som bør skjules, er du velkommen til å poste alt annet som måtte falle deg inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rygg er bra, tross at jeg aldri bevilger tid til å stirre på andres kropp over interaktive medier uansett. Men for all del, så sant du er generøs nok til å skjule det som bør skjules, er du velkommen til å poste alt annet som måtte falle deg inn.

Det høres veldig bra ut. Er det greit med bilder som viser skille og kant til private områder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...