Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest gnækvåg

Bilde av meg halvnaken i denne tråden + puppebildet på avataren er meg.

Stilen er ment som antisexy, yah.. \o/

Innlegg redigert,

Sophie-Ann,mod

Endret av Sophie-Ann
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gnækvåg

Stilen er ment som antisexy, yah.. \o/

Translashon:

Damesvina får ikke diktere hvordan jeg skal se ut og være =)

Det er en kropp jo! Jeg har alltid trodd profilbildet ditt var et hestehode jeg :hakeslepp:

:ler:

Endret av Vanemagi
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt før/underveis-bilde! Dere får nøye dere med det samme gamle før-bildet rett og slett fordi jeg ikke har fått noen flere enda. Blir til helga.

Det er 11 kilo blank imellom bildene. Før-vekt var 86,6 kilo og nå-vekt er 75,6 kilo. Jeg er 168 høy for de som lurer.

Håper det kan være til inspirasjon heller enn usunt kroppsideal (dere dirkuterer jo så heftig)

post-32022-0-09175000-1342456569_thumb.j

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gnækvåg

Er det ekte trening Addict?

Innlegg redigert,

Sophie-Ann, mod

Endret av Sophie-Ann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Nytt før/underveis-bilde! Dere får nøye dere med det samme gamle før-bildet rett og slett fordi jeg ikke har fått noen flere enda. Blir til helga.

Det er 11 kilo blank imellom bildene. Før-vekt var 86,6 kilo og nå-vekt er 75,6 kilo. Jeg er 168 høy for de som lurer.

Håper det kan være til inspirasjon heller enn usunt kroppsideal (dere dirkuterer jo så heftig)

du er så utrolig sterk og flink addict! Jeg synes det ser ut som at det er mer enn 11 kg mellom disse bildene jeg- altså, at du har tapt mer enn 11 kg. Jeg synes også at du har en flott kropp idag! Du er definiivt på rettt spor :)

Blir spennende å følge veien vidre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gnækvåg

Jeg har spist meg ned i vekt.

Og bildet er uten å oppstramme huden etterpå? Må ha vært arbeid :daane:

Endret av Vanemagi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og bildet er uten å oppstramme huden etterpå? Må ha vært arbeid :daane:

Skal ned 7-10 kilo til før jeg begynner med hard styrke. Har født et barn, det kan jo sies. Slapp mage.

Takk for skryt til resten :D

Endret av addict
Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er så utrolig sterk og flink addict! Jeg synes det ser ut som at det er mer enn 11 kg mellom disse bildene jeg- altså, at du har tapt mer enn 11 kg. Jeg synes også at du har en flott kropp idag! Du er definiivt på rettt spor :)

Blir spennende å følge veien vidre :)

Takk Nozi :hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ikke vitsen ved å sitte å kommentere sider opp og sider ned. Folk legger ut bilder om de har lyst, og lar være om de ikke har lyst.

More pictures?? :popcorn:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for avsporinger, vennligst hold dere til tema

Sophie-Ann, mod

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gnækvåg

Jeg har gått ned for mye i vekt til at jeg vil poste noe helfigur, men her er litt rygg!

+ litt mer ^^ ...fin rygg! :trene:

Personlig skulle jeg ønske det fantes mer av det man her ser da jeg var tenåring og stappfull av hormoner (prøve å lure seg selv til at man ikke har slikt lengre :P )

mhm... bare å leve livet før man blir 40, for når du er 40 så er det slutt.

Ikke så farlig med litt utfordrende bilder... ignorer haterne og ottarkjerringene, før ble andre som ikke "oppførte" seg anklaget av andre kvinner for trolldom, så det kunne vært verre. =)

Endret av Vanemagi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tråden er igjen ryddet for avsporinger, skal dere diskutere feminismen, vennligst opprett en egen tråd for dette. Det er nå laget en tråd om dette på Skråblikk.

Sophie-Ann, mod

Endret av Sophie-Ann
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...