SpiserNoobs Skrevet 15. juli 2012 #4322 Skrevet 15. juli 2012 Nydelig kropp på HunterLady ja Denne gangen hadde jeg god timing!
jabx Skrevet 15. juli 2012 #4323 Skrevet 15. juli 2012 Gikk jeg glipp av HunterLady?! Kan du ikke legge det ut igjen da!
Gjest HunterLady Skrevet 15. juli 2012 #4324 Skrevet 15. juli 2012 (endret) Gikk jeg glipp av HunterLady?! Kan du ikke legge det ut igjen da! Jeg kommer ikke til å legge ut flere. Jeg har innsett at man må kjenne sitt publikum, og at KG ikke er det riktige publikummet. Jeg er enig med de som mener at slike bilder ikke har noe på et slikt forum som dette å gjøre, og jeg beklager for at det tok så lang tid før jeg innså det Endret 15. juli 2012 av HunterLady 5
Gjest padawan Skrevet 15. juli 2012 #4325 Skrevet 15. juli 2012 Fått noen sleesy PM'er etter det siste bilde...?
Gjest HunterLady Skrevet 15. juli 2012 #4326 Skrevet 15. juli 2012 Fått noen sleesy PM'er etter det siste bilde...? Nei. Det er ikke dette det handler om. Jeg har fått mange negative kommentarer og pm'er over lengre tid, men det er ikke det som er grunnen. Grunnen er rett og slett at jeg innser at KG er helt feil for dette med å legge ut kroppsbilder av seg selv. Det finnes masse unge jenter og gutter her, og de hadde hatt godt av et forum uten så mye kroppsfokus, eller at fokuset på kropp settes i et annet lys. 10
Gjest Eurodice Skrevet 15. juli 2012 #4327 Skrevet 15. juli 2012 Nei. Det er ikke dette det handler om. Jeg har fått mange negative kommentarer og pm'er over lengre tid, men det er ikke det som er grunnen. Grunnen er rett og slett at jeg innser at KG er helt feil for dette med å legge ut kroppsbilder av seg selv. Det finnes masse unge jenter og gutter her, og de hadde hatt godt av et forum uten så mye kroppsfokus, eller at fokuset på kropp settes i et annet lys. Det finnes også voksne damer her, dobbelt så gamle som deg, som hvis de ikke hadde komplekser fra før, lett kan få det av synet av så mange lekre ungpikekropper. Mannfolk i alle aldre sikler etter dere . 1
Giacomo_P Skrevet 15. juli 2012 #4328 Skrevet 15. juli 2012 Nei. Det er ikke dette det handler om. Jeg har fått mange negative kommentarer og pm'er over lengre tid, men det er ikke det som er grunnen. Grunnen er rett og slett at jeg innser at KG er helt feil for dette med å legge ut kroppsbilder av seg selv. Det finnes masse unge jenter og gutter her, og de hadde hatt godt av et forum uten så mye kroppsfokus, eller at fokuset på kropp settes i et annet lys. Selv om den utemmelige mannsgrisen i meg synes dette er trist, lar jeg gentlemanen i meg stå fremst og applaudere! 1
Gjest Bandit Skrevet 15. juli 2012 #4329 Skrevet 15. juli 2012 Uff, HunterLady. Leit å høre om dine negative PM'er. Helt utrolig hvordan folk kan tillate seg å være på et slikt forum. Og det er synd vi går glipp av den berikelsen det er å se din sunne, flotte og uretusjerte kropp, som har vært med på å vise mangfoldet her på KG. 1
Yme Skrevet 15. juli 2012 #4330 Skrevet 15. juli 2012 Det finnes også voksne damer her, dobbelt så gamle som deg, som hvis de ikke hadde komplekser fra før, lett kan få det av synet av så mange lekre ungpikekropper. Mannfolk i alle aldre sikler etter dere . Men usikkerhet rundt sin egen kropp, er noe man faktisk kan gjøre noe med... Det sitter oppi hodet vårt, og sånne negative tanker kan og burde temmes. Hvis man blir "misunnelig" av å se kropper man mener er finere enn sin egen, er det bedre å se på dem, og arbeide med, og forandre tankemønsteret sitt, enn å rett og slett rømme fra de vonde følelsene... Det er ikke oppmerksomheten de "pene" damene får, som er problemet... Det er tankene vår egen hjerne lager rundt situasjonen, som gjør at vi opplever situasjonen som vond. Rømmer man fra alt man opplever vondt, vil man alltid få vondt i disse, og lignende situasjoner. 2
Gjest Eurodice Skrevet 15. juli 2012 #4331 Skrevet 15. juli 2012 (endret) Men usikkerhet rundt sin egen kropp, er noe man faktisk kan gjøre noe med... Det sitter oppi hodet vårt, og sånne negative tanker kan og burde temmes. Hvis man blir "misunnelig" av å se kropper man mener er finere enn sin egen, er det bedre å se på dem, og arbeide med, og forandre tankemønsteret sitt, enn å rett og slett rømme fra de vonde følelsene... Det er ikke oppmerksomheten de "pene" damene får, som er problemet... Det er tankene vår egen hjerne lager rundt situasjonen, som gjør at vi opplever situasjonen som vond. Rømmer man fra alt man opplever vondt, vil man alltid få vondt i disse, og lignende situasjoner. Du skriver godt og reflektert, Yme. Man må ta tak i sine indre forestillinger i mange situasjoner og arbeide med seg selv. Du tok mitt innlegg for seriøst. Jeg mente det humoristisk, og er ikke plaget av komplekser selv på noen måte. Jeg har ikke noe å skjemmes over, er normalt slank og veldreid, uten silikon, men føler ikke behov for å stille meg til skue offentlig. Endret 15. juli 2012 av Arabella
Yme Skrevet 15. juli 2012 #4332 Skrevet 15. juli 2012 Du skriver godt og reflektert, Yme. Man må ta tak i sine indre forestillinger i mange situasjoner og arbeide med seg selv. Du tok mitt innlegg for seriøst. Jeg mente det humoristisk, og er ikke plaget av komplekser selv på noen måte. Jeg har ikke noe å skjemmes over, er normalt slank og veldreid, uten silikon, men føler ikke behov for å stille meg til skue offentlig. Jeg tenkte bare jeg skulle få skrevet det, siden muligheten var der, og pga at tråden handler om det den gjør. Det var ikke retta til deg, men jeg måtte jo sitere det du skrev for at folk skulle se konteksten
Gjest lillesiren Skrevet 15. juli 2012 #4333 Skrevet 15. juli 2012 Nei. Det er ikke dette det handler om. Jeg har fått mange negative kommentarer og pm'er over lengre tid, men det er ikke det som er grunnen. Grunnen er rett og slett at jeg innser at KG er helt feil for dette med å legge ut kroppsbilder av seg selv. Det finnes masse unge jenter og gutter her, og de hadde hatt godt av et forum uten så mye kroppsfokus, eller at fokuset på kropp settes i et annet lys. Jeg ser absolutt poenget ditt, samtidig er jo denne tråden er jo full av uretusjerte kropper i alle fasonger, noe som (synes jeg) er en befriende motvekt mot kroppene man ser via media ellers. 2
Yme Skrevet 15. juli 2012 #4335 Skrevet 15. juli 2012 Jeg er så lei misunnelsesargumentet. Hvis du sikter til innlegget jeg skrev, handler det ikke om det i det hele tatt.
Gjest HunterLady Skrevet 15. juli 2012 #4337 Skrevet 15. juli 2012 Selv om den utemmelige mannsgrisen i meg synes dette er trist, lar jeg gentlemanen i meg stå fremst og applaudere! Uff, HunterLady. Leit å høre om dine negative PM'er. Helt utrolig hvordan folk kan tillate seg å være på et slikt forum. Og det er synd vi går glipp av den berikelsen det er å se din sunne, flotte og uretusjerte kropp, som har vært med på å vise mangfoldet her på KG. Dere er veldig søte og jeg er smigret. Det er utrolig hvor mange teite folk som finnes ja (jeg sikter ikke til dere som er kritisk, men til de som regelrett er slemme!), og også derfor bør man kanskje være litt forsiktig. Selv om jeg personlig ikke er imot avkledde kropper, så ser jeg poenget med hvorfor de ikke bør postes her inne. Det finnes andre forum eller anledninger man kan gjøre det i. Det er barn her inne, og jeg har vel egentlig ikke tenkt så mye på hvor åpent dette forumet egentlig er. Barn nede i 10-årsalder kan sitte å se eller lese ting de ikke har godt av. Jeg skal heretter forsøke å være en litt bedre rollemodell, iallefall mtp nakenhet og hud 4
Gjest Bandit Skrevet 15. juli 2012 #4338 Skrevet 15. juli 2012 Dere er veldig søte og jeg er smigret. Det er utrolig hvor mange teite folk som finnes ja (jeg sikter ikke til dere som er kritisk, men til de som regelrett er slemme!), og også derfor bør man kanskje være litt forsiktig. Selv om jeg personlig ikke er imot avkledde kropper, så ser jeg poenget med hvorfor de ikke bør postes her inne. Det finnes andre forum eller anledninger man kan gjøre det i. Det er barn her inne, og jeg har vel egentlig ikke tenkt så mye på hvor åpent dette forumet egentlig er. Barn nede i 10-årsalder kan sitte å se eller lese ting de ikke har godt av. Jeg skal heretter forsøke å være en litt bedre rollemodell, iallefall mtp nakenhet og hud Helt grei holdning, og jeg respekterer det, selv om jeg nok tror at disse barna og diverse voksne har veldig godt av å se friske og flotte kropper som ikke er retusjert et utall ganger før de vises frem. Og disse du snakker om som er direkte slemme, skulle helt klart fått seg et rapp eller ti over der sola aldri skinner. Du har ikke gjort annet enn å være deg selv her inne, og du har virkelig gitt av deg selv. Noe iallefall jeg setter veldig pris på. Og nå snakker jeg faktisk ikke bare om bilder av en flott kvinnekropp.
Gjest NozMonster Skrevet 15. juli 2012 #4340 Skrevet 15. juli 2012 Jeg kommer ikke til å legge ut flere. Jeg har innsett at man må kjenne sitt publikum, og at KG ikke er det riktige publikummet. Jeg er enig med de som mener at slike bilder ikke har noe på et slikt forum som dette å gjøre, og jeg beklager for at det tok så lang tid før jeg innså det jøss- må si jeg ble overrasket nå. Dette trodde jeg faktisk ikke skulle komme fra deg hunter. men jeg respekterer dine meninger og valg mer enn mye! 2
Fremhevede innlegg